*6 ay sonra*
"Baba ben hazırım! Soo ile yurda geçiyoruz. Bizi ordan alabilirsin değil mi?"
"Tamam oraya gelirim. Dikkatli gidin prensesim."
Babamın yanağından öğtükten sonra beni kapıda bekleyen Youngsoo'nun yanına gittim.
Giderken size altı ay içinde olan şeyleri anlatayım.
Babamla barıştıktan sonra Soo ile aramızdaki sorunu çözmüştük. Beni unutması pek kolay olmadı ve bu sırada sürekli beraber olduğumuz için biraz acı çekmiş olabilir.
Felix bunun farkına varınca bir süre görüşmedik. Aslında bu iyi bir karardı. Neyseki sonunda bizi kabul etti.
Birlikte mutlu olduğumuzu söylemişti. Bu biraz canımı acıtsa da ben Felix'e aşıktım.
Sonunda bu olay da çözülünce Felix bana çıkma teklifi etti. Böylece 2 ay süren ve sonsuza kadar sürmesini istediğim birlikteliğimiz başlamış oldu.
Bu arada Felix'in kız kardeşi Olivia ile tanıştık. Aşırı tatlı bir kızdı ve çok iyi anlaştık.
Peki ne olsa beğenirsiniz? Bu kız da Soo'ya tutuldu. Olacak şey değil. Birbirimizin görümcesi olduk iyi mi.
Soo bundan pek rahatsız görünmüyordu ne de olsa. İlk kez biri tarafından sevilmek hoşuna gitmiş olmalı artistin.
Bana sorarsanız birkaç aya kalmaz işi pişirir bunlar.
Her neyse. Herkesle aramı düzelttikten sonra babam hepimizi -Soo, Felix, Olivia ve ben- tatile götürmeye karar vermişti.
Sonunda öz olmasa da bana değer veren ve her zaman koruyacak olan bir babam olması çok güzeldi.
Ah ayrıca bu durumdan istifade Stalker'ın varisi oldum. Vay canına kötü adamlardan kaçan çaresiz bir kızdan bir şirket sahibine dönüştüm. Wow...
Artık kimseden kaçmadığım için Jyp' de Felix ile olan ilişkimizi basına duyurmuştu. Uzun bir süre linç yiyeceğimi düşünsem de hiç öyle olmamıştı.
Lix'in dediğine göre bu pek normal değilmiş. Genelde ilişkilerini açıklayan bütün idoller linçlenirmiş. Ne diyebilirim ki. Beni sevmiş olmalılar.
Tabii ki beni sevmeyenler de var. Yine de buna alışık olduğum için fazla alınmıyorum.
Daha önce sorduğum soruyu sanırım artık cevaplayabilirim.
"Daha normal bir hayatım olsaydı Felix ile olabilir miydik?"
Kimseyle birlikte olmak için normal bir hayata gerek yok. İki kişinin birlikte olması için ikisinin de sevmesi yeterli.
Sanırım artık hayatımın sıradan olmasını da istemiyorum. Biraz heyecan olmadan yaşamanın ne anlamı kalır ki zaten?
»»————— ★ —————««
oha bitti
neyse kapanış konuşması yapmada pek iyi değilim zaten
kurgusunu yaparken çok eğlendiğim bi fic oldu
anlattığım neredeyse herkes de beğenince gaza gelip yazim lan nolcak dediğim bir hikayeydi
yine de bir kelimesinden bile pişman olmadım
umarım sizde benim kadar sevmişsinizdir öpüldünüz awsularım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Stalker
Fanfic"Sıradan bir yaşam sürmeyi bende isterdim. Sıradan olmasa da bu kadar tehlikeden uzak. Belki ben de ünlü olsam güzel olabilirdi hayatımız."