"Kangdae iyi misin?"
Değilim...
Hayatımdaki tek arkadaşım Youngsoo iken ve onunla bile konuşarak tanışmışken Felix'in arkadaşlarıyla nasıl tanışacaktım?
"Stres oldum biraz. İnsan ilişkilerim iyi değildir."
"Sakin ol kötü insanlar değiller. Sadece ruh eşimin nasıl biri olduğunu merak ediyorlar. Seni izlediler ama hiç konuşmadılar."
Beni mi izlediler..?
Daha ne kadar utanacaktım acaba? Özelim de kalmadı. Her yaptığıma dikkat etmek zorundatyım artık.
Ne kadar saçma bir uygulama bu? Bir kere özel hayatın gizliliğine aykırı. Düşünsenize ruh eşiniz olduğunu söyleyen biri her anınızı izliyor. Ya ruh eşim kötü biri ya da sapıksa?
Acaba tuvalette de izliyor mudur? Bence buna izin yoktur. Yani umarım...
Bunu bir ara Felix'e sormalıyım.
"Tamam şirkete geldik. Stalker'dan kimse olmayacak merak etme. Ailenle ilgili birkaç soru sorabilirler. Onlara güvenebilirsin."
Güvenebilir miyim? Felix'e güvendim ve o da onlara güveniyor. Bu durumda güvenebilirim değil mi?
Yinede fazla kişinin bilmesi beni korkutuyor.
Kocaman bir binanın önündeydik. Üstünde mavi harflerle Jyp yazıyordu.
Girdiğimizde bütün gözler önce Felix'e sonra bana takılıyordu. Birkaç kızın öfkeli bakışlarından ruh eşimin elini belime sarıp beni hızlandırmasıyla sıyrıldım.
Üç kat çıktık. Üzerine yapıştırılan kağıtta saatlar ve yanında grup adları yazan bir kapının önünde durduk.
"Hazır mısın?"
"Değilim."
"Güzel ben de değilim."
Felix kapıyı açtı ve girmem için geri çekildi. Hiç tanımadığı akrabasına ziyarete gitmiş çocuk gibiydim.
Yerimden kıpırdamadan odadaki yedi oğlana bakarak Felix'i bekledim. Onun beni yönlendirmesiyle hareket ediyordum.
Hepsi bana gülerek bakarken yutkunarak odadaki boş koltuğa doğru itilmemle otaya oturdum.
Hissiz bir şekilde bakıyordum yere. Sonunda aralarından yapılı birinin sessizliği bölmesiyle rahatladım.
"Kangdae değil mi? Ben Chan. Memnun oldum." gülümsemesine karşılık verdim.
"Stray Kids'in grup lideriyim. Bunlar da Hyunjin, Minho, Jisung, Seugmin, Changbin ve Jeongin." parmağıyla işaret ettiği kişi gülümseyerek bana el sallamıştı. Ben de isimlerini aklımda tutmaya çalışıyordum.
Biraz rahatlayarak tuttuğumu fark etmediğim nefesimi verdim.
"Seninle tanışmayı uzun zamandır bekliyorduk Kangdae." dedi adının Changbin olduğunu öğrendiğim çocuk.
"Ben sizi az çok tanıyorum aslında Felix bahsetmişti."
Ne saçmalıyorsun Kangdae onlar seni 7/24 izliyorlar.
"Ailenle ilgili yaşadıklarını biliyoruz ama merak etme kimseye söylemeyiz. Bize güvenebilirsin." dedi Hyunjin. Aileyi fazla mı bastırmıştı o?
Söylediği cümledeki imayla kaşlarımı çattım. Jeongin'in ona kenardan dirsek geçirmesiyle sessizce inledi.
Fısıldayarak "Gece göreceksin sen." demesiyle yüzüme yayılan sırıtmayı durdurmaya çalıştım.
Aralarında gay olduğunu bilmiyordum...
"İzninle birkaç soru sorucaz." dedi Chan.
Kafamı sallayarak onaylayınca Felix gergin bir nefes verdi. İçeri girdiğimizden beri hiç konuşmamıştı.
"Bu seni rahatsız etmeyecekse ailenle yaşadıklarını bize anlatabilir misin? Evet yaşadıklarını biliyoruz ama aradaki birkaç boşluğu tamamlamamız lazım."
Bunu söyleyeceklerini biliyordum. Hazırdım zaten. Yaşadığım her şeyi bir bir Felix'e anlattığım gibi anlattım.
Geçmişimi silemezdim. Görmezden geldikçe daha çok canımı yakıyordu. Anlatmak içimi biraz da olsa rahatlattı.
Yalnız değilmişim gibi hissettiriyordu...
»»————— ★ —————««
SKZ VE KANGDAE VE ARKİSİNİ BİRLEŞTİRDİM
ARTIK ONLAR 9N1K
HEHEHE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Stalker
Fanfiction"Sıradan bir yaşam sürmeyi bende isterdim. Sıradan olmasa da bu kadar tehlikeden uzak. Belki ben de ünlü olsam güzel olabilirdi hayatımız."