beş, gitmek istiyorum buradan

8K 1K 186
                                    

keşke işaretleri görebilseydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

keşke işaretleri görebilseydim

İhanetlerin hiçbir zaman tek taraflı olduğunu düşünen biri olmamıştım, her zaman iki kişiydiler ama biz, kendimize en yakın olana daha fazla kırgın olurduk.

Benim için durum farklıydı, iki taraf da bana oldukça yakındı ve şimdi kapımın önünde oturan kişi ayaklanırken ona karşı içimde hiçbir his olmaması beni korkutuyordu.

"Taehyung..."

Adım dudaklarından dökülürken tek istediğim Daeun'ın gelmemesi ve karşımda duran kişiyi ona açıklamak zorunda kalmamaktı. Onunla hiçbir şekilde iletişim içinde olsun istemiyordum. "Senin ne işin var burada?" diye sorarken bana bir adım attı, kendimi geriye çekerken gözlerimi onun gözlerinden çekemiyordum.

Ben aşık oldum, Taehyung.

Haneul'ın mektubunun ilk cümlesiydi bu ve bana bırakılmış bir aşk mektubu olduğunu düşünmüştüm ilk okumaya başladığımda ama değildi, bizim bebeğimize hamileyken başkasına aşık olduğunu bana söyleyebilecek kadar düşüncesizdi.

"Sana bir soru sordum, Kim Yeochan."

Yeochan bana yeniden bir adım atmak istediğinde onu durdurdum, "Senden özür dilemeye geldim hyung." dediğinde gülmeden edemedim, ne kadar gözlerinde pişmanlığını görebiliyor olsam da tek istediğim buradan gitmesi ve bir daha karşıma çıkmamasıydı.

Gözlerimin içine o kadar güzel baktı ki, kaybolmamak elimde değildi.

Aklımda dolanıp duran satılar onun için yazılmıştı, yüzsüz bir şekilde karşıma geçerek benden özür dileyebiliyordu. "Siktir git, Yeochan." dedim sinirlerime hakim olamayarak, çok fazla küfür kullanmayı seven bir yapım yoktu ama karşımda bu şekilde durduğunda ne yapacağımı bilemiyordum. Onu dövmek, hastanelik etmek isteyen vahşi bir yanım içimde kaynarken bunu yapmak istemiyordum.

Hayatımı kızım için iyi bir baba olmaya odaklamışken o burada olmasa bile bunu bozarak ona ihanet etmek istemiyordum. "Ona aşık oldum hyung, yaptığım en büyük hataydı bu." Susmuyordu, yüzsüz gibi konuşmaya devam ediyordu ve ben buna ne kadar dayanabilirdim, bilmiyorum.

Özür dilerim Taehyung, bu bir hataydı biliyorum ama yemin ederim, Yeochan'a kalbimi vermek, hayatımda yaptığım en güzel hataydı.

Bir elim duvara tutunurken gözlerimi kapadım ve derin bir nefes aldım içime, geri verirken araladım gözlerimi ve ona baktım. "Sen benim karımla birlikte oldun, onunla birlikte uzaklara gittin. Şimdi gelmiş özür diliyorsun. Yeochan, daha fazla nasıl eziyet edebilirsin bana?" Aynı acıları tekrar yaşıyor olmak beni öldürecekti, çok sevdiğin bir insanın seni terk etmesi, aldatması, aylarca kandırması sonrası ortadan kaybolarak seni tüm gerçeklerle yüzüstü bırakması, kabullenmesi kolay bir durum değildi.

there for you' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin