taylor swift, state of grace
♧
Koltuktaki onun için hazırlanmış yatakta uzanmış olan Daeun en sevdiği çizgi filmi izlerken herkes etrafında dönüyordu ve o bundan deli zevk aldığını gösteriyordu.
Mutfaktan yükselen yemek kokuları iştahımı açarken Seokjin hyung bazen dönerek televizyondaki çizgi filmde olup bitenleri izliyor, yeniden tavada kavurduğu etlere dönüyordu.
Islak saçlarımı havlu ile kurutmaya çabalayarak odaya girdiğimde Daeun'ın anlık dikkati benim üzerime kaysa da yeniden televizyona döndü, Jimin onun hemen yanına berjeri çekerek oturmuş ve o ne isterse yapmak için hazırda bekliyordu.
Daeun'ın tüm arkadaşlarımı kölesi haline getirdiğini görmek gülmek istememe sebep oluyordu, Yoongi hyung yere bağdaş kurmuş halde soyduğu mandalinanın bir parçasını Dseun'a veriyor, geriye kalan parçayı yerken Bugs Bunny izliyordu.
"Jeongguk'a benziyor."
Daeun televizyonu işaret havuç kemirmekte olan tavşanı gösterdiğinde gülümsemeden duramadım, dün onun biraz ağrısı olduğu için eve geçsek bile gözlerimi bir an olsun üzerinden ayırmadığım için telefonuma bakmamıştım, nerede olduğundan bile emin değildim.
Onlar çizgi filmi izlemeye devam ederken çalan kapıya bakmak için ayaklandım, havluyu bir koltuğun üzerine bıraktıktan sonra kapıyı açtım ve elinde çiçeklerle bekleyen Jeongguk'u gördüm.
Üzerinde siyah bir kargo pantolon, beyaz tişört ve siyah bomber ceketi ile duruyordu öylece, dudakları heyecanla kıvrılırken onu içeri davet ettim. Jeongguk'un geldiğini gören Daeun televizyondaki çizgi filmi işaret ederek "Jeongguk bak sen!" diye bağırdığında ona gülümsedim, Jeongguk'un ceketini alarak askılığa asarken elindeki çiçekleri minik kızımın kucağına bırakarak saçlarını öptü.
Onu evimde, arkadaşlarımın arasında görebileceğim aklımın ucundan bile geçmezken oradaydı işte, Daeun'ın ayakucuna oturmuş halde onunla ilgilenirken bu görüntü içimi rahatlatıyordu. "Ah, sen banyodayken aradı Jeongguk ve ben de evinin adresini verdim." dedi Jimin, bana göz kırpttıktan sonra arkasına yaslanırken gözlerimi devirdim.
"Çok acıyor mu canın?"
Daeun pedagogunun sorusu ile ona dönerken "Biraz acıyor." dedi dudak büzerek, Jeongguk onun karnını severken gözleri yeniden televizyona kayarak dikkatini Bugs Bunny'ye verdi. Salonda oturmak yerine Seokjin hyungun yanına giderek yardım edilecek bir şey olup olmadığını sorduğumda yeşillikleri onun için doğramamı istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
there for you' taekook
Fiksi Penggemarkim taehyung, beş yaşındaki kızı kim daeun ile hayatına devam ederken birine aşık olabileceği aklının ucundan geçmiyordu.