blue is the warmest color

2.8K 87 291
                                    

BÖLÜMÜN "BLUE IS THE WARMEST COLOR" FILMI ILE ALAKASI YOKTUR.BÖYLE KOYMAK ISTEDIM SADECE.FILMI SEVIYORUM DKODLELELD

"Istemiyorum dedim. Istemiyorum! Artık seni evde görmek istemiyorum Harry."

Harry cevap vermeden hışımla ceketini alıp evden çıktı. Bu şehre taşındığından beri dayısıyla kalıyordu. Dayısı ile son zamanlarda sürekli kavga etmeye başlamışlardı. Harry dayısının karısı ile iyi anlaşırdı. Dayısı ilk onu aldatmıştı, şu an da eve her gün alkollü gelip evi başkaları ile dolduruyordu.

Harry buna onun hayatı olduğunu düşündüğü için hiçbir zaman bir şey demedi. Fakat son günlerde dayısı evde diğerleri ile yalnız kalmak için Harry'i sürekli kovuyordu. Harry de artık buna dayanamamış bir sinir anında patlamıştı. Ve tekrar en başa dönmüştü. Yine dışarıdaydı...

Harry bu soğukta ne yapacağını ya da nereye gideceğini bilmiyordu. Kafası o kadar doluydu ki cebindeki son para ile en azından bir gecelik otelde kalmak yerine alkole harcayacaktı. Oralarda bilindik olan bir bara doğru yürüdü. 

Bara geldiğinde elindeki son paraya kadar içti. Parayı masaya bırakıp çıkmak için yeltendiğinde yerinde sendeledi. Onu tutan birkaç insan kolundan sertçe kurtulup kendisini kapıya sürükledi. 

Bardan çıktığında yol boyunca nereye gittiğini bilmeden yürüdü. Hava artık alkolün etkisinden o kadar soğuk gelmiyordu. "Eve gideceğim!" diye sesli düşündü. "Eve gidecek ve ona kim olduğumu göstereceğim." 

Harry kafasına eve gitmeyi koysa da ters yöne gittiğini bilmiyordu. Yol yürüdükçe uzuyor gibi hissetti. Gözleri yavaş yavaş kararıyordu. Alkol tadı hala ağızındayken gözlerine bir uyu çöküyordu. 

En sonunda eve ulaştığını gördü. Kapıdan içeri girmek için kendini itince içeriye düştü. Ama görünüşe göre burası ev değildi. Harry yanlışlıkla bir gay striptiz kulübüne girmişti. 

Etraftaki renkler ve ışıklar Harry'nin gözlerini daha çok kamaştırdı. Gözlerini elleri ile kapayınca kollarında başka kollar hissetti. 

"Giremezsiniz." 

Kapıdaki adamlar Harry'i tutmuşlardı. 

"Bırak! Gireceğim. Ona kim olduğumu göstereceğim!" 

Adamlar Harry'nin sarhoş olduğunu anlayıp zorluk çıkartmaması adına onu zor kullanarak çıkarmayı denediler. Tam Harry'i sürüklerlerken bir ses duyuldu. 

"O benimle." 

Adamlar Harry'i bıraktı. Harry içeri dalar dalmaz renklerden rahatsız olduğundan dolayı yine sendeledi. Onu kurtaran, gözlerinde mavinin en sıcak tonunu taşıyan adam onu bir sandalyeye oturtup uzaklaştı. 

Bu Louis Tomlinson'du. Buranın sahibi. Eskiden striptiz dansçısıydı. Ama bu işi bırakalı yıllar olmuştu. Burasının sahibi o da olsa burayı artık Niall idare ediyordu. Louis uzun zaman sonra ziyarete gelmişti. 

"Ah dostum çok iyi yaptın. Buradan çıktıktan sonra bir şeyler içmeliyiz. Zayn ve Liam hala dansta. Bittikten sonra çıkalım diyorum." 

"Olur Nialler ben de çok isterim." 

Zayn ve Liam da burada dans ediyorlardı. İkisi bir ilişki içerisindeydi. Birbirlerini yargılamama sebepleri; Bunun bir iş olduğunu bilmeleriydi. Sadece dans ediyorlardı ve temasa kalkışan biri olduğu anda kapı dışarı ediliyordu. 

Harry hala tek başına oturuyordu. Kafasının yerine gelmesini bekliyor gibiydi çünkü ayağa bile kalkamıyordu. Nerede olduğunu bile hala anlayamıyordu. Son 10 dakikaya dair hatırladığı tek şey bir çift mavi gözdü.

LARRY SMUT BOOK (Just For Larries )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin