SELAAMM!! HEM BOTTOMLİNSON HEM DE TOPLİNSON BİR ONE SHOT İLE GERİ DÖNÜŞ YAPTIM!
LÜTFEN SÜREKLİ YORUM ATARAK HİSLERİNİZİ BELİRTİN YORUMLARI OKUMAYI ÇOK SEVİYORUM...🥺
Louis henüz üniversiteye yeni gelmişti. Birkaç hafta geçmişti henüz. Yine de birkaç arkadaş edinmişti. Şimdilik her şey iyiye gidiyordu. Yine de Louis korkuyordu. Bilirsiniz işte yeni ortama alışamamak ya da insanlara kendini sevdirememekten korkuyordu.
Jean, Chriss ve Niall isimli 3 arkadaşı vardı. Bu aralar sürekli beraberlerdi. Onlarla aniden tanıştı. Louis onlara bir hikayesinden şans eseri bahsetti. Onlar da Louis'nin anlatış şeklini kendilerine yakın gördüler. Sadece bu. Louis bu yüzden korkuyordu. Her zaman böyle eğlendiremezdi ya insanları.
Yine bir gün hep beraber yemek yiyorlardı. Louis'nin morali pek iyi değildi.
Jean birden atıldı.
"Hey, dostum. Senin neyin var? Bu gün anlatacak hikayen yok mu yoksa?"
Louis sessizdi. Nedenini o da bilmiyordu. Belki de herkese kendini sevdirmeye çalışmaktan bıkmıştı.
"İyiyim. Sağ ol Jean."
Niall konuştu. Mavi gözleri Louis'ninkilere benziyordu. Ama o Louis'nin aksine sarışındı.
" Neyse... Yiyecek bir şeyler alalım da enerjimiz yerine gelsin."
Ama olmamıştı. Ne yaparlarsa yapsın Louis bu gün iyi hissetmiyordu. Chris lafa atladı.
" Louis. Harbiden böyle çok sıkıcı oluyormuşsun."
Jean güldü.
"Cidden adamım. Bir şeyler anlat bize. N'oldu bizden sıkıldın mı? Kıçına tekme basmamız uzun sürmez."
Niall garipsedi.
"Hey. Hey. Hey... Sakin olun çocuklar. Ne oluyor?"
Louis sessizliğini bozdu.
"Sadece 1 lanet gün kötü hissedemez miyim dostum? Abartma."
Birden tanıdık olmayan bir ses duyuldu.
"Beyler. Noluyor?Niall naber?"
"Oh... Harry iyi ki geldin. Bizimkiler yine saçmalamaya başlayacaktı."
"Tam zamanı desene. Yeni dostumuz kim?"
Harry yeşil gözlü kıvırcık saçlı uzun boylu bir çocuktu. Louis ile yaşıt gibiydi. Belki en fazla Harry ondan 1 yaş büyük olabilirdi. Güzel bir yüzü vardı.
"Louis. Okula yeni geldi. Çok makara biri. Bir an önce tanışmalısınız Harry."
"Oh. Öyle mi? E tanışalım bakalım. Ben Harry adamım."
Louis elini tuttu. Gülümsedi.
"Ben de Louis."
Harry oraya oturduğu andan itibaren birden muhabbet etmeye başladılar. Hepsi tekrar gülmeye başladı. Louis de açılmış görünüyordu.
"Harry gelene kadar böyle değildin. Demek ilk defa gördüğün herkese böyle yapıyor ortamlarına giriyorsun Louis?"
Aslında Jean bunu şaka olarak söylemişti ve insanları güldürmüştü. Ama zaten bu durumdan korkan Louis'nin ne kadar kırıldığından haberi yoktu.
Harry iyi biriydi. Louis'nin kırıldığını fark etti. Hemen yanında olduğundan Louis'nin kulağına eğildi.
" Onu takma dostum. O hep böyledir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARRY SMUT BOOK (Just For Larries )
FanfictionHer bölüm farklı kurgu Larry Smut kitabı 💙💚