Am I ok, Doctor?

2.5K 81 367
                                    

Louis 19
Harry 24

Diğer ülkelerde doktor olabilme yaşını bilmiyorum fakat okuyun ışte jdksmslsmd

Louis futbol oynarken ayağının üzerine düşmesi sonucu hastaneye gelmişti. Ona yardımcı olmak için annesi de onunlaydı. Kolunu Jay'in omzuna atmış sekerek hastane kapısından içeriye girdi.

"Anne ben kendim gelebilirdim sopa ile...Ugh."

"Bu durumda bile şunu dediğine inanamıyorum LouLou."

Danışmaya yerini sorduktan sonra muayene odasına ilerlerdiler. Kapıyı açıklarında karşılarındaki adam telefon ile konuşuyordu.

"Tamam anne... Ben de seni seviyorum. Evet her şey çok iyi... Kapatmalı- kapatmalıyım hasta geldi. Hayır... Yapamam. Ah tamam. Mwah mwah mwah"

Telefonu hızla kapatınca karşılarındaki adamın yanakları kızarmıştı. Kıvırcık saçlı adam kafasını kaldırıp hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalışınca yeşil gözleri de ortaya çıkmıştı. Louis onun bu haline güldü.

Adam ayağa kalktı. Masasının önüne gelip Jay'e baktı. Elini uzattı.

"Merhaba, ben Harry. Sorunumuz nedir acaba?"

Louis'ye doğru baktı. 

Jay Louis'nin konuşmasına izin vermedi bile. 

" Memnun oldum. Ben Jay. O... Futbol oynarken ayağının üzerine düştü. Çok acıyormuş. Özellikle dizi. Üzerine basamıyor..."

"Peki peki... Seni şöyle bir oturtturalım. Ben bir kontrol edeyim."

"Oh ben dışarı çıkayım. Siz işinizi daha rahat yapın. Kafanızı karıştırmayayı-"

"Sorun değil Jay Hanım. Sadece acıyan yerlerini kontrol edeceği-" 

"A-a olur mu? Ben gideyim doktor bey... Yani siz işinizi yapın. Bana haber verirseniz ben hemen gelirim zaten." 

Hızla kapıya yöneldi. 

"Siz nasıl isterseniz..." 

Harry cümlesini bitiremeden Jay çıkmıştı. Harry kadının bu telaşına gülüp oraya oturmuş Louis'ye döndü. 

"Annelerimiz biraz benziyor ha? Gülecek çok da bir şey yokmuş..." 

Louis elleri ile yüzünü kapatıp güldü. Biraz utanmıştı. Harry çocuğun bu hareketine güldü. Ayrıca çocuğun mavi gözleri dikkatini çekmişti. 

"Um... Pantolonunu çıkarmalıyız. Bana yardımcı olabilir misin..?" 

Louis'nin yanakları kızarmıştı. Kendi vücudundan çok utanan bir çocuktu. Önündeki yakışıklı doktora da bunu göstermek istemiyordu. Nefes aldı. Alt tarafı bir pantolon... 

"Senin için sorunsa şuradaki örtü ile kapatabiliriz. MR'a giderken de hastalar için olan üstten giyersin." 

"Mm...Sorun değil." 

Louis pantolonunun düğmelerini açtı fermuarı da indirip pantolonu çıkarmaya çalıştı. Bacağı canını yakınca inledi. Harry izin alır gibi bakıp onayı alınca pantolona elini attı. Onu yavaşça indirdiler. 

Louis gözlerini kaçırıyordu. Bunun üç sebebi vardı. Birincisi; Lanet olsun cidden utanıyordu. İkincisi, iç çamaşırı en sevdiği grup olan "The Beatles" grubunun iç çamaşırıydı. Görmemesi için içinden dilekler dilese de üzerinde kocaman adı yazıyordu... 

Ve üçüncüsü... Bu ergen vücuduna karşısındaki adamın çekiciliği iyi gelmemişti. İç çamaşırının taraflarına bakması kendi için hiç iyi olmazdı. 

LARRY SMUT BOOK (Just For Larries )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin