fuck me daddy

3.6K 98 188
                                    

!!BAKIN !! BEN BOYLE VURDULU KIRDILI , EZIYET ETMELI KAVGALI SMUTLARI SEVMİYORUM. CUNKU SEX KARSILIKLI SAYGI ILE OLMALIDIR. FANTEZI BOYUTU AYRI TABII. SIZ COK ISTEDINIZ DIYE BOYLE YAZDIM.ILK VE SON HABERINIZ OLSUN

BOTTOM OLACAKTI YANLISLIKLA TOP OLDU AMA SOZ COK IYI BIR BOTTOM GELECEK

"Ben elbise ile convers giyen kızları severim."

"Evet evet çok seksi oluyor..."

"Bazen de genellikle tişört ve..." 

"Evet ben de biliyor musun? Bayılırım öyle giyinen kızlara..."

Harry ona yan bir bakış attı. İkisi grup ile birlikte bir röportaja davet edilmişti ve Harry'e kızlar ile ilgili sorular sormaya başlamışlardı. Harry ise kabul edilebilir cevaplar vererek kaçıyordu. Yapmasını gerektirdikleri buydu çünkü... Ama Louis sanki bilmiyormuş gibi kıskançlık yapıyordu. 

Louis huzursuzca yerinde kıpırdanınca Harry de rahatsız olmuştu. Ama belli etmeden konuşmasına devam etti. Louis arada ona öldürücü bakışlarını atıyordu. 

Röportajın sonralarına doğru Louis sessizleşmişti haliyle. Bittiğinde ise çocuklar arabalarına doğru yönelmişlerdi. 

Limuzindeki koltuklara karşı karşıya olacak şekilde oturmuşlardı. Liam ve Zayn yan yana oturmuştu. Yanlarında cam kenarında da Louis vardı. Karşılarında Harry ve Niall vardı. Harry Louis'nin tam karşısındaydı. Zayn Liam ve Niall'a hararetli bir şeyler anlatırken Harry Louis'ye bakıyordu. Çünkü Louis sessizce dışarıyı izliyordu. 

Harry ayağını Louis'nin ayağına çarparak ona bakmasını sağladı. Louis de ifadesiz bir şekilde geri döndü. 

Araba yavaşça durduğunda Niall'ın ineceğini anladı Harry. Odağı hala Louis'deyken Niall ile vedalaştı. Liam ve Zayn öpüşmeye başladıkları için zaten diğer ikisini görmüyorlardı. Harry Louis'nin moralini düzeltmek için ayaklarını bacaklarından yukarı doğru sürtmeye başladı. 

Louis'nin gözleri açıldı. Kafasını hızla Harry'e döndürünce Harry sırıttı. Ayakları ile bacaklarını açtı. Louis ise sıkıca kapamaya çalıştı. Beceremeyince ellerini Harry'nin ayaklarına attı. Harry iyice ittirince büyük bir inleme döküldü ağzından. Neyse ki trafikteki kornalara denk gelmişti. 

Araba durup Zayn ve Liam'ı da bırakınca Harry daha da rahatlamıştı. Louis'nin yanına oturmak için harekete geçmişti ki Louis izin vermedi. 

"Hey Lou..." 

Louis bakmadı. 

"Sorun ne..?" 

Sinirle döndü. 

"Fark edemediysen bu artık benim sorunum değil." 

"Heyy..." yanına oturdu bu sefer. Kafasını Louis'nin boynuna doğru götürdü. Nefesini vererek konuştu. 

"Suçumu bana yatakta anlatabilirsin. Hatta..." 

Elini Louis'nin penisine attı. Louis kafasını hafif geriye attı. 

"Belki bana ceza bile verirsin..?" 

Louis Harry'nin elinin üzerine elini koyup kaldırdı. Biri görebilirdi! Kafasını çevirip ifadesizce baktı. Yüzünü Harry'e yanaştırdı. Fısıldadı. 

"Eğer buna devam edersen canını sıkacak sonuçları olabilir." 

Harry bunu dinlerken gözlerini kapamıştı. Hala gözleri kapalı iken kafasını yavaşça onaylar şekilde hareket ettirdi. 

Sanki bundan sonra vaz geçmiş gibi karşısına tekrar oturdu. 

"Peki öyleyse..." 

Birkaç dakika sonra evlerine yaklaştıktan sonra Harry doğru zamanı kolluyordu. O zaman gelmişti sanırsa. Ayağını tekrar kaldırıp Louis'nin zaten aralık olan bacak arasına ittirdi. Pantolonu ayak izi olmuştu. 

LARRY SMUT BOOK (Just For Larries )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin