HELLOOO ÇOK BEKLEMEDINIZ UMARIM. BUNU OKMADAN ATIYORUM UMARIM IYIDIR CUNKU HAVUZLU SMUTU YAZMAK ICIN HEYECANLIYIM BIRAZ HIZLI YAZDIM
FİNAL WUHUUU
Louis gözlerini açtığında kendisini sandalyeye bağlanmış olarak gördü. Boş bir odadaydı. Kendisini zorlayarak kurtulmaya çalıştığında telefonu yere düştü. Ne yani adamlar almamış mıydı telefonu?
İçeriden sesler geliyordu. Harry'nin bağırmalarını duyduğunda Louis kendisini itmeye çalıştı kapıya doğru. Ama başaramayıp yere düştü. Louis yüzünün dibinde duran telefon ile Siri'yi aktive etti. Anne'yi aradı. Ona Siri aracılığı ile konumu atacağını. Polis ile buraya gelmesi gerektiğini söyledi.
Anne sanki her şeyi önceden biliyormuş gibi konuştu. Sanki bu adamı tanıyormuş gibi. Sakin olmasını isteyip aniden telefonu kapadı. Louis sesleri dinlemeye koyuldu.
"Benden kaçamazsın güzelim... Hadi ama beni özlediğini biliyorum."
"Polisler buraya geldiğinde ne bok yiyeceğini çok merak ediyorum. Şerefsiz... Louis'yi serbest bırak!"
"A-aa... Sana abayı yakan yeni elemanın adı Lewis mi? Ne güzelmiş... Onu da terk mi ediyordun bana yaptığın gibi? Sen seversin böyle yüz verip sonra siktirip gitmey-"
Harry Raden'ın yüzüne tükürmüştü. Raden Harry'nin kollarını tutan adamlara bırakmasını emredip kolları kendisi tutmuştu.
" Yeter!.. " adamlara çıkmasını ve diğer adama bakmalarını söyledi.
" Şimdi eski günleri yad edelim güzelim... "
Seslerin kesildiğini duyan Louis dikkatle bekledi. İçeri adamlar girdiğinde ise yerdeki Louis'yi gördü.
"Demek kaçmaya çalıştın maviş. Cık cık."
İçeri giren 2 adamdan biri sinirli diğeri sakin görünüyordu. Aslında ikisinin de yara izli kaplı vücudu hiç sakin gibi değildi ama diğeri arkada durmuş sadece Louis'ye bakıyordu.
Diğeri Louis'yi düzeltip ona iğneleyici şeyler söylerken sakin duranın gözleri Louis'nin üzerinde dolanıyordu. Louis ile gözleri birleşince gülümsedi. Louis onun pis bakışlarını üzerinden atmak için küfürler savuracaktı ki aklına bir şey geldi. Kendi kendine konuştu.'Siktir Louis. Bunu yapmak zorundasın. İlk ve son kez. Devamında o bile hatırlamayacak zaten. Oh... Nasıl yapacağım ki?..'
Louis kafasındaki fikri uygulamanın tam vakti olduğunu anladı. Diğer adam Louis'yi daha sıkı bağladığı için odadan çıkıyordu. Diğeri de arkasından tam çıkacaktı ki...
●●LOUIS'NIN AĞZINDAN ●●
Tamam Louis... Yapabilirsin.
"Şey..." Sakin duran adamın dikkati ona kesilmişti. "Ben yalnız korkarım da... Burada kalabilir misin?"
Bunu yaptığıma inanamıyorum...
"Ben mi?"
"Hmhm... Beni koruyabilirmişsin gibi duruyorsun."
Ne sikim diyorum ben... Acilen bebeğime kavuşmam lazım.
"Hey Rocky! Ben bu mavi bir daha kaçmayı dener falan diye başında bekleyeceğim. Tekin durmuyor."
"Ne bok yersen ye Benson."
Adının Benson olduğunu öğrendiğim saf adam kapıyı kapadı. Yatağa oturup beni izlemeye başladı. Gözlerini oyma istediğimi köşeye koyup oyunculuğumu konuşturdum.
"Güçlü birine benziyorsun. Neler yapıyorsunuz burada?" Adam cevap verip vermemek arasında kaldı gibi duruyordu. "Aa hadi ama. Saatlerce böyle bekleyecek miyiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARRY SMUT BOOK (Just For Larries )
FanfictionHer bölüm farklı kurgu Larry Smut kitabı 💙💚