BU YİNE BENİM YAZDIĞIM "OBSESSIVELY"ADLI KİTABIN DEVAMIDIR. HALİYLE BIRAZ UZUN VE !2 SMUT İÇERİYOR.!
OKUMANIZI TASVİYE EDERIM AMA...ŞU AN ZIAM DUGUNUNDELER.AYRILMIŞLARDI VE BARISTILAR.
Louis ve Harry sahne ortasında tekrar dudaklarını buluşturmuşlardı. Ağlamaktan ıslanan yüzlerini umursamadan öpüşüyorlardı. Oradaki herkes ortamın etkisine kapılmış alkışlıyor ve ağlıyorlardı. Zayn ve Liam da birden öpüşmeye başlamıştı. Ortama bu kadar duygu hakimken ortaya bomba düşse umurlarında olmayacaktı.
Louis birden dudaklarını çekti ve alınlarını birleştirdi. Harry ona hala şaşkın bakarken göz yaşları arasında konuştu.
"Geldin..."
"Gitmene izin veremezdim..."
"Ve, sırf gitmeyeyim diye bana evlenme teklifi ettin?"
İkisi de kahkaha attı. Louis tam cevap verecekti ki mikrofon sesi geldi. Niall'dı bu.
"Selam *hıck* bu çifte düğün tarzı beklenmedik olaylar için *hıck* özür dilemeyeceğim çünkü bence hepiniz benimle aynı durumdasınız."
Kendini toplarladı ve devam etti. Harry ve Louis el ele tutuşup herkes gibi onu dinledi.
"Liam, Zayn, Harry ve Louis. Benim kardeşlerim. Onların ilişkilerini her zaman destekledim. Üzüldüklerinde her zaman ben de üzüldüm. Lanet olası duygusal konuşmalardan yapmayacağım. Bu sikikler birbirinden ayrılmıştı ve hepimiz bu yüzden bok gibiydik. Zayn ve Liam olmasa belki ikisi de burada olmayacaktı. Sizi çok seviyorum lanet olsun. "
Arkaya bir yerlere el haraketleri ile bir şeyler söyledi. Bir müzik başlayınca köşeden sandalye ve gitar alan Niall onlar adına şarkı söylemek için oturdu. Işıklar onu gösterdi ve kendi yazdığı duygusal bir şarkıya girişini yaptı. Louis onun elinden tutup aşağıya diğerlerinin yanına oturmaya götürdü. Zayn ve Liam'ın yanına oturdular. Liam onlara gülümseyerek bakarken Zayn konuştu.
"Sizinle sonra konuşacağım. Nialler'ın şarkısını dinleyin şimdi sizi piçler."
Bunu gülümseyerek söylemişti. Ve az önce ağladığı yüzünden belli oluyordu. İkisi de gülümseyip önünü döndü. Niall yine herkesi ağlatmıştı. Herkesin dikkati oradayken Harry bacağında bir el hissetti.
"Seni çok özlemişim." kulağına fısıldadı. Harry elini Louis'nin elinin üzerine koydu. Gözlerini kapadı. Bu hissi çok özlemişti.Çok.
"Ben de seni..."
Louis konuşmaya devam etti.
"Evleneceğiz demek şimdi..." elini Harry'nin karnına koydu.
"Bana bebeğimizden bahsetmeyi düşünüyor muydun?Onu alıp gidecek miydin?"
Harry'nin yüzü düştü. Ona dönüp dudaklarına ufak bir öpücük verdi.
"Seni bırakamam. Kesin çocukları ziyaret etme bahanesiyle sürekli seni görmeye çalışırdım. Şimdi bunları düşünmeyelim olur mu? Yaptığın şey çok güzeldi. Zaten yanlış bir karar almışım."
Louis Harry ona öpücük verdiğinden beri Harry konuşurken gözlerini kapamıştı. Gülümseyerek gözlerini açtı.
"Bir kere daha öpsene."
Harry'nin bacağındaki elini sıkılaştırdı birden. Ve yukarı doğru sürmeye başladı.Harry gözlerini büyüttü.
"Hey!"
"Bunu da çok özlemişim..."
"Lou... Louis! Nerede olduğumuzun farkında mısın?"
Louis onu dinlemeden elini Harry'nin penisine doğru götürdü. Harry gözlerini kapadı ve bacaklarını da kapatmayı denedi. Ama beceremedi. Louis elini ilerlettikçe bacaklarını ayırdı. Harry kimsenin bakmadığından emin olduğunda kafasını geriye itti ve birkaç saniye tadını çıkarmayı denedi. Ama Louis birden elini çekmişti. Harry şaşkın yüz ifadesi ile bakarken Louis konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARRY SMUT BOOK (Just For Larries )
FanfictionHer bölüm farklı kurgu Larry Smut kitabı 💙💚