not just a student

2.8K 114 496
                                    

BIRAZ UZUN AMA BOL SMUTLU OLDU DUSUNCELERINIZI BELIRTIN LUTFEEEN

Louis her zamanki gibi sabah erkenden kalmış okula son anda yetişmişti. 4 yıldır Los Angeles'da bir lisede Edebiyat öğretmenliği yapıyordu. Henüz 25 yaşında genç bir öğretmendi.

Uzun saçlarını taramış, saçlarının önünü sağ tarafa atmıştı. Beyaz gömlek ve mavi pantolonunu giymiş, güneş gözlüğünü de alıp okulun yolunu tutmuştu.

İlk dersine 10 dakika vardı. Lise son sınıf öğrencilerinin dersine girecekti şimdi. Çantasından suyunu içerken vaktin geçmesini bekledi. 

Okul oldukça büyüktü. Buraya gelen öğrenciler cidden derslerinde başarılı öğrencilerdi. 

Nihayet zil çaldığında Louis çantasını da alıp sınıfın yolunu tuttu. Sınıfa girdiğinde tüm öğrenciler Louis geldiği için neşeli sesler çıkarmaya, ona laf atmaya başladılar. Louis William Tomlinson eğlenceli bir öğretmendi. Öğrenciler onu çok severdi. Edebiyat dersini sadece ondan aldığınız için sevebilirdiniz. 

Öğrencilere gülümseyip yerine oturdu Louis. Derse başlamadan önce her zamanki gibi herkese nasıl olduğunu sorup kısa bir muhabbet etti. Gözü öğrencilerde dolanırken tanıdık olmayan bir yüze rastladı. 

Sınıfa yeni gelen bir öğrenci olmalıydı. Siyah kapüşonlusunun önünü çekmiş, şapkasını da kafasına geçirmiş öğrenci, en arka sırada oturuyordu. Sessizce yere bakan öğrenci, öğretmen geldiğinden beri bir kere bile o tarafa bakmamıştı. 

Louis oturduğu yerden çocuğun yüzünü görmek adına kalktı. Ama çocuk neredeyse yüzünü masaya gömmüştü. Masasına doğru yaslanıp sınıfa seslendi. 

"Aramıza yeni birileri katılmış, öyle mi?" 

Öndeki öğrenciler birbirlerine bakarken yeni gelen çocuğu fark etmiş olanlar da oturan çocuğa bakıyorlardı. Ama o, hala oralı olmamıştı. 

"Kendini tanıtmak ister misin?" 

Çocuk kafasını biraz kaldırıp etrafa bakındı. Yüzü henüz gözükmüyor olsa da deniz mercanlarını kıskandıracak yeşil gözleri belli oluyordu. 

Çocuk Louis'ye bakınca Louis de gözlerini yeşillere kilitledi. Çocuk biraz etrafına bakınıp ayağı kalktı. Yüzünü tamamen kaldırdığında çocuğun saf güzelliği ortaya çıkmıştı. 

"Ben... Ben Harry. Harry Edward Styles. 19 yaşındayım...Umm, Londra'dan geliyorum. Eski okulum oradaydı." 

Derin sesi olmasına rağmen utangaçlığını gizleyemeyen çocuk konuşmasını yaptıktan sonra birden yerine geri oturmuştu. Louis çocuğun bu hareketlerine gülmüştü. 

" Ben de Edebiyat öğretmeniniz Louis. Sınıftan çekinmene gerek yok. "

Harry çekinmiyordu. Sadece önceki okulunda olan şeylerin olmasından korkuyordu. Önceki okulda Harry bir kere etek giyerek gitmek istemişti. Zaten oje sürüyor olması ile dalga geçen öğrenciler yokmuş gibi bir de' öğrencilere kötü örnek ' olduğunu düşünen öğretmenler vardı. 

Harry'nin okuldan gitmesi gerektiğini, öğrencilerin böyle giyinmeye özenebileceğini söylüyorlardı. Harry'nin annesi Anne, buna tabii ki göz yummadı. Onlara: isterse bunu onlara ödetebileceğini ama yine de oğlunun böylesiye cinsiyetçi öğretmenler ile bir arada olmasını istemediğini söyleyip Harry'i okuldan almıştı. 

Harry yeni geldiği okulda böyle bir sorun yaratmak istemiyordu. Kendisi haklı olmasına rağmen, bu okulda da böyle şeyler yaşanmaması adına istediği şeyleri tam olarak yapmayacaktı. Aynı şeyler yaşansın istemiyordu. 

LARRY SMUT BOOK (Just For Larries )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin