Harry ve Louis sonunda cesaretlenmiş ve, en azından annelerini, tanıştırmaya karar vermişti.
İkisi de gün boyu birbirini sakinleştirmeye çalışsa de pek becerememişlerdi.
Louis 19 Harry ise 17 yaşında olduğundan henüz okula gidiyorlardı. Louis'nin üniversitesi Harry'nin lisesine biraz uzaktı. Louis arabası ile Harry'i alıp onu eve bırakırdı her gün. Bu şekilde biraz zaman geçirmiş olurlardı.
Yine her zamanki gibi Harry'nin okul çıkışında bekliyordu Louis. Fakat bu sefer farklı olan bir şey vardı. İkisi uzun süredir bir ilişki içerisindeydi ve Harry'nin annesi onun davranışları ve eve geç gelmeleri yüzünden hayatında biri olduğunu fark etmişti. Harry ile bu konuyu açmaya her çalıştığında Harry kaçsa da bir kere cesarete gelip anlatmıştı.
Harry'nin annesi de bu durumu sanılanın aksine normal karşılayıp buna sevinmişti. Ama çıktığı çocuğu ve ailesini yakın zamanda tanımak istediğini üstüne basarak söylemişti. Nasıl insanlar olduğunu bilmek zorunda hissetti çünkü fark ettiği kadarıyla Harry sürekli o çocuklaydı. Dediği gibi Niall ya da Zayn ile değil. Ya da şu yeni tanıştığı çocuk Liam ile. Zaten anlattığına göre o da Louis'nin yakın arkadaşıydı.
Bunu duyan Harry çok endişelenmiş ve hemen Louis'yi aramıştı. Louis de heyecanlansa da belli etmeden Harry'i sakinleştirip ve annesine haber vereceğini söyleyip kapamıştı. Louis ise annesinin önümde ezile büzüle olanları anlattıktan sonra Harry'nin annesi Anne'den farklı bir tepki almamıştı. Hatta kocaman bir sarılma ve öpücük bile aldı.
Ve işte o gün gelmişti. Louis arabada stres içinde otururken okul zilinin çaldığını duydu ve kalbi daha da hızlı atmaya başladı. Harry'i beklemeye koyuldu. Harry'e heyecanını telefonda belli etmemesine rağmen şu an görülmeyecek gibi değildi.
Sonunda kıvırcık sevgilisinin uzaktan geldiğini gören Louis aynaya bakıp saçlarını düzeltti. Harry'nin onu her şekilde sevdiğini bilse bile her seferinde onu gördüğünde ilk günkü gibi heyecanlanıyor, kendine çeki düzen veriyordu.
Harry arabayı fark edip sevgilisine gülümseyerek hızlı adımlarla ilerlemeye başlayınca arabadan Louis de ona gülümsedi. Harry neredeyse zıplayarak ilerliyordu. Bu ise kıvırcıklarının uçuşmasına neden oluyordu.
Harry arabanın ön kapısını açıp içeriye hızla girdi. Oturur oturmaz Louis'ye uzandı ve yanağına bir öpücük verdi. Yerine geri oturduğunda da transtan yeni çıkmış Louis, Harry'e doğru bu sefer o eğildi. Ve dudağına bir öpücük kondurdu.
"Bebeğim...Çok heyecanlıyım. Umarım annen... Beni sever ya da-"
"Hey... Seni kim sevmez?.. Benim asıl korktuğum, umarım yanlış bir şey yapmam..."
Harry oturduğu yerde dizlerinin üstüne kalkıp tek ayağını Louis'ye doğru uzatarak zorlanmadan onun kucağına geçti. Boynuna sarılarak kucağında oturdu.
"Sakin olalım. Her şey çok güzel geçecek sevgilim."
Louis de biraz sakinleyip burnunu kucağındaki çocuğun kıvırcıklarına gömdü. Harry de kafasını Louis'nin boyun girintisine koymuştu. Louis elleriyle Harry'nin sırtını okşuyordu.
Louis Harry'i eve bıraktıktan sonra pek de uzak olmayan annesi ile yaşadığı evlerine gidecek, hazırlanıp zaman geldiğinde Harry'lere gideceklerdi.Akşam yemeğine gideceklerinden sadece birkaç saatleri vardı.
Kaç dakikadır böyle duruyorlardı ikisi de
bilmiyordu ama rahatlamaları için bu iyi gelmişti. Harry kafası hala boynundayken dudaklarını oraya bastırdı. Louis de ona daha fazla yer açınca Harry bu sefer orayı emdi. Louis'den kısık bir inleme kazanınca da dişleri arasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARRY SMUT BOOK (Just For Larries )
FanfictionHer bölüm farklı kurgu Larry Smut kitabı 💙💚