not just a student 2

2.2K 85 192
                                    

ARKADASLAR BU COK ISTEDIGINIZ ICIN BU SERININ DEVAMI OLACAK BIRAZ KISA OLDU AMA EGER BEGENIRSENIZ ASAGIDA YINE KALIN FONT OLARAK YAZDIGIM ILK YERE YAZABILIRSINIZ AKLIMDA FENA FIKIRLER VAR BUNUN ILE ILGILI

"S-Siz..."

Louis Harry'nin üzerinden kalktı ve pantolonunu üzerinden geçirmeye çalıştı. Harry de eteği ile penisini kapatmış ve köşesine çekilmişti.

"Bay Tomlinson ve Bay Styles. Hemen odama geliyorsunuz. AYRI AYRI."

Müdürün bunu söylerkenki yüz ifadesi oldukça korkutucuydu. Çıkarken kapıyı sertçe kapamıştı. Neredeyse kırılacaktı. Hem son dersten sonra neden hala okuldaydı ki müdür! Şimdi sıçmışlardı.

Harry yırtılmış tangasını artık giyemeyeceğinden eteğini ve crop topını geri giydi. Louis de T-shirt'ünü giyerken Harry'e yaklaştı.

"Sonumun böyle olacağını biliyordum. Suratını asma. Biraz erken oldu ama zaten fark edilecekti."

Aslında Louis de çok üzülmüştü. Bu eşcinsel olduğu için atıldığı 2. okuldu. Aslında bir önceki okulda böyle bir şey olmamıştı. Sadece eşcinsel olduğunu bilen öğretmenler rahatsız olup onu şikayet etmişlerdi. Bu okulda homofobik yoktu zaten. Ama bu durumda yakalanmak en son nokta olurdu... Ki, oldu zaten.

"Ben... Çok özür dilerim Bay-"

Louis Harry'nin yanaklarını tuttu.

"Şimdi gideceğiz ve ne olacak göreceğiz tamam mı? Ve Louis... Adım."

Harry ve Louis müdür Bay Antony'nin yanına çıktılar. Kapıyı tıklatan Louis önden girdi. Harry dışarıda beklemişti.

Louis Harry'nin annesini arayıp cezaya kaldığını zaten söylemişti. O yüzden hiç merak etmemişti onu fakat şimdi müdür hemen Harry'nin annesini aramıştı.

Yüzü kıpkırmızı olan Bay Antony'nin içeriden gelen bağırışları duyuluyordu.

"HARRY!"

Harry çabucak içeri girdi. Louis ayaktaydı ve başı eğikti.

"Siz... İkiniz. Nasıl böyle - LOUİS O BİR ÖĞRENCİ! SİZ İKİNİZİ BU OKULDAN ATACAĞIM. VE BİR DAHA AYNI OKULA DENK GELMEMENİZ İÇİN HER ŞEYİ YAPACAĞ-"

"Bırakın orasına biz karar verelim Bay Antony. Merhaba. Ben Anne. Harry'nin annesi."

Anne sesleri duyunca direkt içeri girmişti.

"Harry, Louis. Siz dışarı çıkın. Biz Bay Antony ile başbaşa konuşacağız."

Bay Antony'e baktıklarında zaten konuşacak mecali olmadığını anladıklarında ikisi de dışarı çıktı. Dışarıdaki sandalyeye oturduklarında Harry'nin başı hala önüne eğilmişti.

"Hey. Bu kadar üzülme. Bu başımıza ilk defa gelmiyor ha?"

Harry biraz da olsa gülümsemeye çalışmıştı.

"Sorun ben değilim. Bunu siz- sana ben yaptım."

Louis ellerini Harry'nin yüzüne koyup hızla kendine çevirdi.

"Hey,hey,hey... Sakın böyle düşüneyim deme. Ben de istemeseydim böyle bir şeyin olma ihtimali yoktu. İkimiz de sıçtık işte."

Louis Harry'nin dudaklarına doğru eğildi. Tam buluşacaklardı ki içerideki bağırma seslerini duydular.

"BU SİZCE NE DEMEK OLUYOR BAYAN STYLES? O DAHA BİR ÖĞRENCİ. YAPTIKLARI İŞ LEGAL DEĞİL! SESSİZ Mİ KALACAKSINIZ?"

Anne de bu duruma çok şaşırmıştı.Ama oğluyla konuşabilirdi bu durumu. Şu an onu koruyacaktı.

LARRY SMUT BOOK (Just For Larries )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin