would you ever love me?

2.3K 92 160
                                    

Young Royals beklediginizi biliyorum özür dilerim... Onun gelmesine biraz daha var o yüzden bu kısa bölümü hemen yazıp attım umarım olmuştur.

Harry 17
Louis 25
●●●
Louis dört ayak üzerinde duran çocuğun
çıplak kalçalarını sıktı. Diğer elinin parmaklarını ise lube sürdüğü deliğe yerleştirip onları içeri yerleştirdi.

"Evet babacığımmmhh! Oh... OH!"

Louis yeterince açılan deliği kendi ile doldurup kıvırcık saçlı çocuğun kafasını geri atıp bağırmasına neden oldu. Bir elini pürüzsüz beline, diğer elini çocuğun saçlarına atmıştı. İki yerden de kendine çekerek onu penise daha çok bastıran Louis, çocuğun zevk çığlıkları ile kendinden geçiyordu.

"Minik bebeğim... Oh... Sevişirken çok vahşileşiyorsun."

"Mmhh bunu seviyorsun babacık..."

"Evet güzelim."

Louis kendini deliğe birkaç kere daha bastırınca prostatına değen penis ile çocuk sona gelmişti. Bu yüzden kendini sıkınca delik Louis'nin penisini sıkıca kavramıştı. Bunun verdiği haz ile birlikte çocuğun deliği Louis'yi prezervatife bir inek gibi sağdı.

Çocuk Louis'nin uzun tişörtünü üstüne geçirdi. Tişört kalçalarını kapatıyordu. Louis de altına şortunu geçirip koltuğa oturdu. Salondalardı.

Kıvırcık saçlı çocuğun adı Harry'ydi. Harry seks işçisiydi. Yeşil gözlü, kıvırcık saçlı, beyaz tenli, dolgun dudaklı çok güzel bir çocuktu.Louis ise ince dudaklı, mavi gözlü uzun dalgalı saçlıydı.

Louis onun müşterisiydi. Ama Harry'nin yeni yeni kabullendiği bir gerçek vardı ki Louis ile ilişkisi, onun açısından, müşteri - işçi değildi. Harry Louis'ye karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştı. Ve bu hisler sadece onun penisine ya da mükemmel görünüşüne karşı değildi. Harry, onun şakalarına, konuşma şekline, onunla ilgilenişine... Harry ona aşıktı.

Ve sadece Harry'nin bildiği bir şey daha vardı ki. Harry sadece Louis'ye gidiyordu. Çünkü ona kimse böyle hissettiremezdi.

Ama şöyle bir problem vardı ki Louis ona karşı o şekilde bakmıyordu muhtemelen. Tamam bazen okula bırakıyor, burada uyumasına izin veriyordu ama o kadar. Ve bu yüzden Harry, ondan uzak durmaya karar verdi. Kendini rahatsız hissediyordu. Bu adama aşık olmamalıydı. Kim bilir onun dışında her gün kimler geliyordu... Harry ikisinin de iyiliği için ondan uzak durmaya çalışacaktı. Bu gün.

Gitmeden önce de penisini son kez tatmak istemişti o kadar.

Okula gitme vakti yaklaşıyordu. Harry mavi küçük parlak çantasından sigarasını çıkardı. Koltuğun arkasındaki pencereye yaklaştı. Pencereyi açıp kollarını koltuğa koydu. Bir sigarayı dudaklarına yerleştirip onu yaktı. İçmeye başladı.

Louis arkadan gelip onun çıkık kalçasına hafif bir şaplak attı. Kulağına yaklaşıp konuştu.

"Keşke içmesen. Minik çiğerlerinin zarar görmesini istemiyorum."

Harry yine konuşmanın seksüel olduğunu düşünüp göz devirdi. Konuşmaya devam etti.

"Merak etme. Nefesimi hep iyi kullanacağım."

Louis elinin altındaki kalçayı sıkıp Harry'nin boynunu öptü.

"Yine de zararlı. Azaltacağını söylemiştin. Hem seviştikten sonra bana sarılmanı seviyorum..."

Harry konuyu kapatmak adına sigarasından büyük bir nefes daha alıp onu söndürdü. Louis'ye dönüp onu koltuğa itti. Oturmasını sağladı. Kucağına yerleşip kollarını Louis'nin boynuna sardı. Çıplak kalçasını yavaşça Louis'ye sürttü. Louis Harry'nin kalçalarını avuç içlerine aldı.

LARRY SMUT BOOK (Just For Larries )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin