BTS telah mengadakan konsert mereka tiga hari selepas Jungkook membuat keputusan melepaskan Jihyo pergi . Ketika di konsert Jungkook kelihatan tidak bersemangat . Jungkook mengalami mental breakdown , tidak mampu untuk mengawal emosinya selepas apa yang telah berlaku .Para peminat begitu khuatir melihat Jungkook . Diakhir konsert Jungkook menangis sehingga tidak mampu memberikan ucapan sepatah pun . Peminat begitu risau . Apa yang menganggu Jungkook sehingga dia menjadi sebegitu .
Twitter trending dengan nama maknae BTS itu . Liputan berita juga dibuat perihal hal itu . Dan rumor mula bertebaran , Jungkook begitu ada kaitan dengan seorang perempuan . Tapi wartawan tiada bukti kukuh untuk mengatakan yang anggota BTS mempunyai hubungan cinta dengan sesiapa .
Semasa berada di belakang pentas , Jungkook diam sahaja . Tidak bercakap walau sepatah . Dia tampak benar-benar terganggu dan tidak bersemangat .
" kook , kajja "
Jimin menepuk bahu Jungkook .
Tanpa bersuara apa-apa , Jungkook hanya bangun dan mengikut sahaja. Sampai satu tahap Jungkook duduk bersendirian jauh dari anggota lain . Memegang kepala dan terlihat lemah.Habis sahaja konsert , Jungkook benar-benar tidak mampu mengawal emosinya . Sepanjang membuat persembahan dia tidak boleh focus . Staff telah memberikan Jungkook cadangan supaya berjumpa dengan pakar kauseling atau doktor . Mereka tidak mahu mental dan kesihatan Jungkook terjejas .
Tetapi Jungkook menolak cadangan tersebut . Dia terus pulang ke rumah .
Masuk sahaja kedalam rumah , dapur dituju oleh Jungkook . Wine dikeluarkan dari dalam kabinet atas . Gelas kaca dia ambil dan melangkah naik ke tingkat atas . Dia tahu 'minum' bukan cara untuk menyelesaikan masalah . Tapi ini sahaja yang difikirkannya sekarang .Tanpa Jungkook menyedari pada malam itulah semuanya 'berubah' .
.
.
.
panggilan video . .
" jihyo , pasal keluar makan malam ni saya rasa kita patut batalkan sahaja " ujar Taehyung . " kenapa ? " tanya Jihyo kebingungan .