«09»

798 116 189
                                    

بەیانی....

کاتژمێر 8:00

"Zoya


چاوەکانــم کردەوەو دەستــم بەرز کردەوەو  چاوەکانــم فراوان بوون و  ئــاورم دایـەوە و تاوەکــوو بزانـــم کــە جــاکسۆنی لێمــاوە بەڵام لــەوێ نەمابوو..!!



ئەو گەمژەیە وادیارە  رۆشتوە!!وتــم پاشان یەکێک لە پاسەوانەکان هاتە ژورەوە..

بەیانی باش خانمەکەم،بەرێز جاکسۆن چاوەروانتە بۆ نان خواردنی بەیانی"پاسەوانەکە وتی و رۆیشتە دەرەوە.



هەڵسامەوە بەرەو گەرماوەکە رۆیشتـم و دەست و دەموو چاوم شۆردو جلێکی نوێــم لەبــەر کــرد و پرچیشــم بەردایەوە و رۆیشتمە دەرەوە و بــەرەو هۆڵەکە رۆیشتــم.


رۆیشتمە هۆڵەکەوەو بینیم  جاکسۆن لەسەر مێیــزی نانخواردنەکە بـوو!!کــە زانی من هاتووم سەری بەرز کردەوە و زەردەخەنەیــی کرد.


بەیانی باش بچکۆڵ،وەرە نانی بەیانی بخـۆ!!"جاکسۆن وتی و بەردەوامی دا بەخواردنەکەی.

لە بەرامبەر جاکسۆندا دانیشتــم و دەستم کرد بە نان خـواردن.

هیچ لەوە ناچێت مامۆستــای یاری بۆکسێــن بیت!!"جاکسۆن وتی و لەکاتێکدا سەری هەر لەسەر خواردنەکە بوو.

چــی..؟!!تۆ چۆن ئەوە ئەزانیت!!"
وتم و سەیری جاکسۆنــم کرد بە شۆکیەوە.

زانینی ئەوە بــۆمن زۆر ئاسانــە!!کەمێک زانیاریــم کۆکردەوە لەسەرت"جاکسۆن وتــی و بەمــەش
زیاتر منی شۆک کرد چی ئەگەر بەوەی زانیبێت
بەهۆی ئەوەوە دایک و باوکــم مردبــن...!نانا بێ گومان نەیزانیوە زۆیا قسەی بێمان!!ئەگەر زانیبێتی ئەوە ئێستا من لێرە نەدەبووم.




واتا چیت زانی لەسەرم..؟!"وتم و بەشــۆکیەوە سەیری جاکسۆنــم ئەکرد.

هەمــوو شتێک،بۆچــی من ئیتر ئەمەوێت تــۆ لەلام بیت ئەمەوێت هەمــوو شتێــک بزانــم لــەســەرت "جاکسۆن وتی و سەیری منی کرد.


بۆ ئێوارە ئەچینە دەرەوە خۆت ئــامادە بکــە"جاکسۆن وتی و هەر بەردەوام بوو لە نان خواردن.

بۆکوێ..؟
"وتــم و سەیریــم کرد.

ئیتر بــۆ شوێنێــک!!
"جاکسۆن وتی.

بێ مێشک نابیت بڵێیت بۆکوێ ئەچیــن!!
"وتم لەدڵی خۆمدا و سەیری جاکسۆنــم کرد.

پاش کەمێک یۆنگجی هاتە ژورەوە...

دەی جاکسۆن بابرۆین دوا ئەکەوین!!
"یۆنگجی وتی و کەمیک خۆی چەماندەوە وەکـوو رێزێک.

من ئەرۆم ئێوارە ئەت بینمەوە"جاکسۆن وتی و هەڵسایەوە لەگەڵ یۆنگجیدا رۆیشتن.


پاش نان خواردن هەڵسامەوە و ویستــم مێزەکە کۆ بکەمەوە بەڵام یەکێک لە خزمەتکارەکان هات و نەیهێشت.

مـــردن بــەرێــوەیــە|J✓Where stories live. Discover now