ئەبیت بە هاوسەری پاشای مردن جاکسۆن وانگ...
"جاکسۆن وتیم-من رازیــم کە ببــم بە هاوسەرت"پاش کەمێک وتــم و زەردەخەنەم بۆ جاکسۆن کرد بەڵام لەناخەوە خەریک بوو ئەئەمردم.
یەکسەر جاکسۆن زەردەخەنە کەوتە سەر لێوی و لە بــاوەشی کردم و بەرزی کـردمەوە و منی بــەدەوری خۆیدا سوراندەوە.
دڵنیابە زۆر دڵ خـۆشت ئەکــەم!!،زۆر دڵ خۆشــم بەبونت!"جاکسۆن وتی و ماچێکی نێوم چەوانمی کرد
،بێگومان بێگــومان زۆر دڵ خۆشــم ئەکــەیت هیــچ گومانــم لەوە نیە بەرێز جاکسۆن خۆت ئامادە بکە بۆ دۆزەخەکەت کە من نیشانتی ئــەدەم..
.
.
کاتژمێــر 10:10خولەکی شەو...
لەگەڵ جاکسۆندا گەراینەوە ماڵەوە من جلەکانی خۆمــم گۆری و جلی ماڵەوەم لەبەرکرد هەروەها جاکسۆنیش بەهەمان شێوە جاکسۆن رۆیشتەوە ژورەکەی خــۆی منیش لە ژورەکەی خۆمدا بووم
خەریک بوو بەهۆی تورەیمەوە گر بگرم واملێهات
هاوسەرگیری لەگەڵ دوژمنەکەمدا بکەم! پیش ئەوەی بتوانیت دەستــم لێبدەیت من تۆ لەناو ئەبەم!!،هەرگیز رێگە نادەم کەسێکی وەکو تۆ پیس دەستــم لێ بدات،پاش کەمێک مەیلا لەدەرگای داو هاتە ژورەوە....
زۆیا گەورەم وتی بێتە ژورەکەی من!!،وە وتی تۆ رێگاکــە نازانیت بۆیە مــن نیشانتی ئــەدەم تکــایە وەرە"مەیلا وتی و منیش لەگەڵیدا رۆیشتــم و ژورەکەی جاکسۆنــم نیشان بدات.
لەبەر دەرگای ژورەکەی جاکسۆندا میلا منی بەتەنهــا جێهێشت و خــۆی رۆیشــت منیش کــەمێک وەستــم پاشان لەدەرگام داو کە گوێبیستی دەنگــی جــاکسۆن بووم وتی وەرە بەهاوارەوە رۆیشتمە ژورەوە.
رۆیشتمە ژورەوە بەڵام جاکسۆن دیار نەبوو وادیار بوو لەگەرماوەکە بــوو چــونکە دەنگی ئــاو ئەهــات
ئاوا لەلای دەرگاکە وەستام بەبێ جوڵە نەمویست برۆمە ژورەوە بەتەواوەتی جــاکسۆن نەیەتە دەرەوە لە گــەرماوەکدا.پاش کەمێک جاکسۆن هاتە دەرەوە یەکسەر چاوەکانــم داخست جــاکسۆنـم بینی تەنهـــا یەک بیجامەیەکی لەبەردابــوو بەشی سەرەوەی بەتەواوەتی رووت بوو!!
تەواوی ماسولکەکانی لەدەرەوە بــوو.گوێبیستی دەگی بووم پێکەنی و بەهەنگاوەکانی بەرەو لای من هات.
بەدەستی هەردوو دەستمی لابرد لەسەر روخسارم بەڵام چاوەکانــم هەر داخستبوو.
دەی بچکۆڵەکەم چاوەکانــت بکاوە!!"جاکسۆن وتی و منیش بەهێیواشی چاوەکانــم کــردەوە بەڵام سەیــر عەرزەکەم ئەکرد نەک جاکسۆن بەڵام جاسکۆن دەستی لە چــەناگەمدا گــیر کــردو سەرمــی بەرز کــردەوە رومەتەکانــم سور بونەوە لە شەرما جاکسۆنــم بینی سینگە فــراوانەکەی بەتــەواوەتــی رووت بــوو!!پــرچە تەرەکەی کە دڵۆپ دڵۆپی ئاو ئەکەوتە سەر روخساری
ئەوەش زیاتر جوانتری دەر ئەخست،تەواوی لەشی ماسولکە بــوو هەمــوو بەشێکـی جــەستەی جـــوانی تایبەتی خۆی هەبــوو.
YOU ARE READING
مـــردن بــەرێــوەیــە|J✓
Romanceئـایــا مــن هـەڵــە بــووم کـــە تــاوانبــارێــکــم خــۆش ویــسـت!! 24/3/2021 12/5/2021 End