'دوای ســێ'
'Zoya
یۆنگجی!!جانســت بینیوە؟!
"وتــم کاتێک یۆنگجیـم بینی لەهۆڵەکەدا دانیشتبـوو هەندیک فایلی بەدەستەوە بــوو.ئاا بەڵێ ئەو لەگەڵ جاکسۆندا لە باخچەکدا یاریان ئەکرد"یۆنگجی وتی و منیش رۆیشتمە باخچەکە.
هەرکە رۆیشتمە باخچەکەوە بینیــم و یەکسەر زەردەخەنە کەوتە سەر لێوم کاتێک بینیــم ئەو کورو باوکە خەریکی یاری کردن بــوون و رایان دەکرد بە باخچەکەدا.بەڵام لەناوکاو جانس کەوت و منیش یەکسەر رۆیشتمە لای و بینیــم جاکسۆن خەریک بــوو دەستی پاک دەکردەوە.ئاهــ نەفرەت من کە ئەو کور و باوکە قۆزە ئەبینم رێک تێک ئەچــم ناکریت ئەوەندە جوان بــن ئەوی باشە کە ناهێڵــم جــاکسۆن بەهیــچ شێوەیەک چاوی بەهیــچ کچێــک بکەویت جگــە لــە خزمەتکارەکانی کۆشک وە ئــەوانیش هــەرگیــز بــە چاوێکی ترەوە سەیــری جــاکسۆن ناکــەن.بێگــومان پیویستە ئاگاداری میردەکەی خۆم بــم گەر ریگــەم بدایە کە جــاکسۆن بــەدڵــی خــۆی لـــەناو کچانــدا بسورایەتەوە ئەوا هەمــوو رۆژ ئەبوایە بروات بۆ بنکەی پۆلیس تاوەکــوو من بگەرینیتەوە بۆ ماڵەوە!!چونکە دڵنیام هەمــوو رۆژ شەرم دەکرد لەگەڵ کچدا ئەوە گومانی تیانییە.
کورەکەی جاکسۆنــ و زۆیــا
کورەکەشــم رێک ئەڵێیت کە باوکیــەتی ناتوانێت بۆساتێک لەشوێنی خــۆیدا بەبــاشی بــوەستێت.
یاا جانس تۆ باشیــت؟!"وتــم کاتێک منیش بەرەو لایان رۆیشتــم و دەستە بچوکەکانیــم گرت.
ئەمن باژم دایکە بەس هەمــووی هەتای بابــم بوو ئەو وتی تۆ لابکە منیس بەدواتدا لائەکەم وە دواتل من کەوتم دەی ئیستا لێیبدە.
یاا جاکسۆن بۆچی وا لەکورەکــەم ئــەکیت!!"وتــم و مستێکم کێشا بەسینگیدا..
ببینە کورەکەم لێمدا!!وبەڵام کورەکەم باوکت نایــەوێت تۆ ئازار بدات ئەو تەنها یاری لەگەڵ تۆدا بکات نەوەکوو
ئازارت بدات"وتــم و ماچێکــم لەدەستی جانس کرد.باشە زۆیا کورێکی بچوک لێرە لەمن تورەیە!؟"جاکسۆن وتی و سەیری چواردەوری خۆی ئەکرد.
ئۆو کەواتە واباشرە لەکەسێک بپرسین کە ئاخۆ تورەیە یاخو نا!!
YOU ARE READING
مـــردن بــەرێــوەیــە|J✓
Romanceئـایــا مــن هـەڵــە بــووم کـــە تــاوانبــارێــکــم خــۆش ویــسـت!! 24/3/2021 12/5/2021 End