«24»

647 101 313
                                    

کاتژمێــر 08:35 خولـەکی بەیانــی.

Zoya


چاوەکانـم کرەوە و یەکسەر چاوم گێرا بەژورەکەدا!!شۆک بــووم دوێنێم بیر کەوتەوە....هەرکە من رزای نەبوو لەگەڵ جاکسۆندا برۆم ئــەویش لــەدواوە شتێکی نا بەدەممەوە تەنهــا ئەوەندەم بیرماوە  کەوتەم باوەشی جاکسۆنەوە و چاوەکانــم داخست...

رۆشتمە هۆڵەکەوە و جاکسۆن لەوێ بوو...

بمگەرێنەوە؟!"وتــم لە پێش جاکسۆن وەستام.

بەیانی تۆش باشــ"جاسکۆن وتی و برۆیەکی بەرز کردەوە

جاکسۆن وتــم بمگەرێنەوە!!"وتـم بەدڵنیایەوە.

ئەتەوێت لێرە ماڵەکەی تۆیە زیاتر بۆ کوێ برۆیت؟!"جاکسۆن وتی و برۆیەکی بەرز کردەوە.


جاکسۆن سەیرکە پورم بەتەنهــا لەماڵەوەیە ئەو ناتوامێت بەتەنهــا ئاگا____"ویستــم کە قسەبکەم بەلام جاکسۆم وەستاندمی.


شششــ!!پورت باشە دوکەســم لەلای داناوە تا ئاگاداری ئەو بــن لەهیچی کەمنانێت

بەهەر حاڵ دەی ئێستا بمگەرێنەوە!!"وتــم بەجدیەوە.

دەی وەرە با نــانی بەیــانی بخۆیــن!!"

نانەکەت بخـــۆ!!"جاکسۆن وتی بەجدیەوە هەرکە تێبینی کرد  من نانەکەم نەدەخوارد

دەستــم کر بە نان خواردن هەرکە جاکسۆن ئاوا بەجدیەوە وتی نەک لەبەر ئەو چونکە بەراستی خۆشــم برسیمبە دەکات دوێنێش نانـم نەخواردبێت هەربۆیەش خواردنەکوم خوارد.


هەرکە لە نانخواردن تەواو بووم سەیری جاکسۆنـم کرد هەر بەردەوام بوو لەنان خوارد منیش یەکسەر هەڵسامەوە و رۆیشتمە ژورەکەی خۆم...چونکە ئەو ورچە وابە ئاسانی تێر ناخوات.



لە ژوورەکەم بووم  راچلەکیــم هەرکە دوو دەست لەکەمەرمدا گیر بوون یەکسەر زانیم ئەوە جاکسۆنە
لەدواوە دەستی لەکەمەرمدا ئاڵاندبوو و وەکـوو هەمــوو جارێکی من دوبارە ویستــم بێمەدەرەوە لە ناو باوەشیدا بەڵام هەرخۆی ئەشزانــم ریگەنادات بیمەدەرەوە لە باوەشی بۆیە منیش وازم هینە لە هەوڵدان بۆهاتنە دەرەوە لە باوەشت جاکسۆن و ئاوا مامەوە.



خەیالت بۆکوێ رۆیشتبــوو؟!"جاکسۆن وتی و بۆنی پرچمی ئەکرد.


خەیاڵــم نەرۆیشتبــوو!!"بیگومان ئەبیت ئاوا بڵێــم ئەی خۆ ناشڵێــم  خەیاڵــم لەلای ئەوە بــوو  هەوڵدانەکانی تۆ بۆ دڵ خۆشکردنی من.


بیری باوەشی تۆم کردوە!!"جاکسۆن وتی و بەڵام من هیچ قسەیەکــم نەکرد.

دەی وەرە دەرەۆینە دەرەوە!!"جاکسۆن وتی و دەستی منی گرت.

بۆکوێ!!"وتــم.

ئەرۆیــن بۆ بازار کردن!!"جاکسۆن وتی و رۆشتینە دەرەوە و ویستمان بەبێ لاسەوان برۆین
..

بەڵام گەورەم ئەوە مەترسیدارە!!"یەکێک لە پاسەوانەکان وتی.

ئێستا ئاوا کەس من ناناسێت!!"جاکسۆن وتی و ماسکێکی پۆشی و کەلاوێکیشی لەسەر کرد بەڵێ بەو شێوەیە کەس نانیناسێتەوە.


لەگەڵ جاکسۆندا سواری ئۆتۆمبێلەکە بویــن....

چی ئەکەیـت؟!"وتـم و سەیری دەستی جاکسۆنم کرد دەستی گرتم


چییە؟!ئەتەوێت ئەو خەڵکە سەیرت بکات بڵێن ئەو کچە جوانە و بیخاوەنە لیرەدا و سەیرت بکەن!!نەکەی رەتی بکەیتەوە"جاکسۆن وتی بەجدیەتەوە.هەستم بەدڵم کرد کە خیرا دەستی کرد بەلێدان کە ئاوا دەســم لەناو دەستی جاکسۆن بوو وە لەهەمـووی گرینگتر ئەو خەریکە غیرە ئەکات ئەوەش وام لێئەکات زیاتر خۆشم بوێت دڵــم خێرا لێبدات.


سەیرکە زۆیا ئەمە زۆر جوانە زۆر لەتۆ دێت!!دەی وەرە بابۆتی ببەستــم"جاکسۆن وتی و ملوانکەیوکی ناسکی زۆر جوانی بەدەستەوە بوو گوڵێکی زۆر ناسک و جوان بوو.بەدەستــم پرچم کۆکردەوە و پشتم کردە جاکسۆن
و ئەویش ملەکەی بۆ بەستیــم هەستـم بە شەرم ئەکرد کاتێک دەستی بەرم پێستی ملم ئەکەوت!!پاش بەستنی ملوانکەکە ئاورمدایەوە و سەیری جاکسۆنــم کرد.




زۆر جوان لێت هاتوە"جاکسۆن وتی و ماچێکی لە نێو چەوانــمدا جێهێشت.

یاا کاکە!!ئەوە کسە هاوسەلتە؟!!"منداڵێکی بچوک قاچەکانی جاکسۆنی گرتـوو وتی و جاکسۆنیش یەکسەر لەسەر قاچەکانی دانیشت بۆئەوەی بگات بە ئاستی مندالەکە.

بەڵێ بچکۆڵ ئەو خاتــوونە جوانە هاوسەری منە.بەڵام بۆچی"جاکسۆن وتی و دەستی کورە بچوکەکەی گرت.


ئەهە زوانە وەکــوو دایکی من!!بۆچی نابێت بە هاوسەلی من!!"کورە بچوکەکە وتی و جاکسۆنیش یەکسەر سەریری منی کرد زەردەخەنی کرد منیش بەهەمان شێوە.


پێم بڵێ تۆ ناوت چییە؟!"جاکسۆن لە کورەکەی پرسی.

ناوی من ژانگهیۆنە"کوەرەکە وتی.

جانگهیۆن ئەو خاتـوو نە جوانە تەنهــا هیمنە هی جاکسۆنە وە موڵکــی ئەوە!!ئایا تۆ رازی ئەبیت گەر من ئەوت پی نەدەم بەڵام کەسیکی زۆر لەو جوانترت بۆ بدۆزمەوە چونکە ئەو هیچ جوان نییە وە ئەو ناهێڵێـت من ماچی لێیوە جوانەکانی بکەم بۆیە تۆ ئەوت نەوێ ئەو خلاپە ئەها سەیلیکە"جاکسۆن وتیو لێوی خوارەوەی خۆی شۆر کردەوە.



یاا جاکسۆن"وتـم کیشام بەشانی جاکسۆندا هەستــم بە رومەتەکانـم کرد کە سورببونەوە.


باسە کەواتە من ئەو کسەم ناوێ ئەو نایەوێ ماسی بکەم من هەمیسە ماسی دایکــم ئەکەم.

گوێت لێبــوو وتی تۆ ماچی بکە!!ئەمشەو خۆت ئەبینیەوە خاتـوو زۆیا...."جاکسۆن وتی.


هێی گەنجینە...!!"پیاویک هاواری کرد و بانگی ئێمەی کرد.

.

.

.

.
.

________

هیوادارم بەدڵتـــان بــوبێت🌚🙇🏻‍♀️

رێزی مــانــژدوو بــوونــم بگرن و ڤــۆت وکــۆمێنت لەیــاد مــەکــەن🦋🖤

مـــردن بــەرێــوەیــە|J✓Where stories live. Discover now