کاتژمێـر 8:00 شەو"Zoya Pov"
هاتمەوە بۆ ژورەکەی خــۆم خەریک بوو کە لەتورەیدا گڕ بگرم،ئاخــر من چــۆن چومە باوەشـی ئەو کورەوە
کە من ئەوەندە رقــم لێیەتــی چـۆن وە بەچ هــۆکارێ مــن ئاخــۆ بــۆ ئەو ماوە زۆرە خـۆم نــوساندبـوو بــە سینگی ئەو کــورەوە!!من ئێستا ئەرم لە دورەیدا!!خـوا بەنەفرەتت بکات جـاکسۆن تاوەکو تۆڵەت لینەکەمەوە لێرەدا نارۆم،دڵنیابە من هاتووم تاوەکـو کە ژیانت لەناو ببەم.یەکێک لە پاسەوانەکان خــواردنی هێنا بەڵام مـن نەمخوارد.پاش کەمێک پەیوەندیەکــم بۆ هات بینیــم کە جۆنگکوکە
،
زۆیا ئەوە تۆ لەکوێــت ئەمرۆ لە کاریش نەبویت رۆیشتمە ماڵەوەتان لـەوێش نەبوویـت،ئــەی تـۆ لەکوێت"جۆنگکوک وتی و بەتورەیەوە.سڵاو لەتۆش جۆنگکوک،منیش باشــم ئەی تۆ چۆنــی
"وتــم بەدەنگێکی هێمنەوە.ئێباشە ببورە،دەی تکایە تۆ لەکوێیت من زۆر نیگەرانتـــم"جۆنگکوک وتی.
هاتمە لای پاشای مردن بەرێز جاکسۆن وانگ!،تاوەکوو کــە تۆڵەی خــۆمی لێنەکەمەوە ناگەرێمەوە!!"وتــم و بەرەو لای پەنجەرەکە رۆیشتــم.
چییییی...!"جۆنگکوک تاوەکـوو کە هێزی هەبوو هاواری کرد کە وای لەمن کرد یەکسەر مـوبایلەکـا لابـدەم لەلای گوێمدا نەوەکوو کە بیتەقێنیتەوە.
چییی؟،زۆیا تۆ شێتیت ئەوە چی دەکەی لەلای ئەو کابرایە،ئایا تۆ باشی..؟هیچی لەتۆ نەکرد!!"جۆنگکوک
وتی و زۆریش نیگەرانی لەدەنگیەوە دەبیسترا.من باشــم جۆنگکوک تکایە نیگەران مەبە!"وتــم
یانی چـی کە نیگەران نەبــم!،هەر بەراستی زۆیا ئەقڵت لەدەست نرداوە یاخود شێت بوویـت ئاخــلر کچـێ تـۆ ئەزانیت کە لەلای کێیت؟کچێ تۆ لەلای پاشای مردن!! -مردن،یانـی نازانـی کـە پاشای مــردن کێیە،ئــەو هـەر کەسێک ببینێت بەبێ هۆکار ئەی کوژێــت،ئاخر تۆ بەچ ئەقڵێک ئەچیە لای پاشای مردن کچێ!!"جۆنگکوک وتی دوبارە بەهاوارەوە.
یااا جۆنگکوک ئەزانــم کە خەمی منەتە بەڵام ئەمجارە پاشات مردن منی نەکوشت هەربەراستی وە من ئێستا لەماڵەکەی ئەودام بەڵام منیش نازانــم کە بۆچی منی نەکوشت!!،بەڵام خەمت نەبێت من زۆر باش ئاگـاداری خۆمم پێویست ناکات کە نیگەران بیت وە لەهەمـووی گرینگتر ئەوەیە کــە تـۆ منت فێـر کــردوە کـە چـۆن ئاگاداری خــۆم بــم!،بۆیە نیگەران مەبە تکایە "وتــم بە هێمنیەوە.
ئێیستا دێم نەکەی لەشوێنی خۆت بجوڵێیت باش!!"جۆنگکوک وتی.
نەخێر!!نەخێر نابێت نەکەیت کە بێت جۆنگکوک تکایە گەر من خــۆش دەوێت نەکەی کە بێیت!،نامەوێت کە زیانــت پێبگات بەراستمە تــۆ زۆر گــرینگیت بــۆمـن جۆنگکوک بــۆیە تکایە مەیە ئێرە،هەمــوو هەوڵێکــی خۆم ئەدەم تاوەکــوو کە بگەرێمەوە"وتم و فرمێسک لە چــاوەکانمدا کــۆبۆوە،من هەست جۆنگکوکـم خــۆش ئەوێت بەڵام تاوەکـو ئێستا پێم نەوتوە بۆیە لەهەموو شتێک زیاتر ئەمەوێت کە بەزیندوی بگەرێمەوەو پێی بڵێـم.بەدڵنیایاەوە دوای ئەوەی کە پاشای مردنم کوشت.
YOU ARE READING
مـــردن بــەرێــوەیــە|J✓
Romanceئـایــا مــن هـەڵــە بــووم کـــە تــاوانبــارێــکــم خــۆش ویــسـت!! 24/3/2021 12/5/2021 End