«23»

623 106 426
                                    

کاتژمــێر 06:00 خولــەکی بەیـــانی...

'Zoya



لەو کاتەوەی کە لەماڵدا هاتمە دەرەوە هەستــم بە ئەوە کرد  کەسێک بەدوامــەوەیە!!چــەند جـــارێک ئــاورم دایەوە بەڵام هیچ کەسێکی گوماناویـــم نــەبینی بۆیــە منیــش گــرینگیــم نــەدارۆیشتمـە و رۆیشتەمــە ریستۆرانت.




بەیانـــی باشــ"وتــم و چاکەتەکەم دانە و کردمە دۆڵابەکەوە...


بەیانــی باشــ،ئەمرۆ دواکەوتی!!"سوونــ وتی.


ئاهــ بەڵێ زۆر داوای لێبوردن ئەکەم پێویست بوو کــە خواردنی بەیانــی بۆ پورم ئامادە بکـەم!!ئــەو نەخــۆشە ناتوانێت بۆخــۆی خــوادنــی خــۆی ئامــادە بکــات هەر بۆیەش دواکەوتــم"وتـم و سوونیش زەردەخەنەی کرد.


دەی با دەست بکەیــن بە ئامەدەکردنی خواردن"سوون وتی و رۆیشتینە چێشت خانەکەوە.




زۆر لەبەرێوبەر نزیک مەکەوە!!بگرە هەر لێی نزیک مەکەوە!!"سوون وتی بەهێواشی...


بۆچییی؟!"وتــم و سەیری سوونــم کرد.

ئــەو کەسێکی هیچ بــاش نییە!!حــەزێکی زۆر زۆری هەییە بۆ ئافرەتان بەتایبەتی گــەنجەکان "سوون وتی.


ئــۆو!!واتا کەسێکی ئەوەنە بێرەوشتە...بێخەمبە من ئەزانم چۆن پارێزگاری لەخۆم بکەم!!



پاش کەمێک بەرێیوبەر هاتە لای ئێمەو لەسەر کورسیەکدا دانیشت و سەیری منی دەکرد زەرەخەنەی شەیتانی ئەکرد.....



ئاا هەر باسی مەکە بەراستی گەدەم تێک ئەچێت کەسێکی زۆر بێرەوشتە!!هەمیشە خەمم بۆ ئەو کچانە ئەخوارد کە لەبەر رەفتارەکانی ئەو کارەکانیان جێ ئەهێشت سەرەرای ئەوەی  زۆریش پێوسیتیان بەو کارە هەبوو."سوون وتی.





،



رۆیشتمە لای سوون لە چێشت خانەکەدا بوو و خەریلی ئامادەکردنی خۆی بوو لەکارەکەی تەواو ببوو و ئەیویست بروات.




ئاهــ!!بەراستی ئەمرۆ زۆر ماندوکەر بوو....زۆر هیلاک بووم ئەمرۆ موشتەری زۆر هەبوو وادیارە خواردنەکانی ئێمەیان زۆر بەدڵە هەربۆیەش بەورادەیە موشتەری زۆر هەیە."وتــم و لەسەر کورسیەکدا دانیشتــم.



یاا دلنیام ئەمرۆ زۆر ماندوو بویت بەکاری گەیاندنەوە..
بەیکی هاوسەرەکەی نەخۆش بوو وە پیوەندیم پێوەی کرد و وتی  باشترە و سبەی ئەگەرێتەوە سەر کارەکەی و تۆش ئەتوانیت زیاتر پشو بدەیت لەکارەکەتدا"سوون وتی.


دەی من ئەرۆم شەوت شاد"سوون وتی و ماچی کردم.

شەو شاد"وتــم منیش ماچیــم کردەو پاشان رۆیشت.


هەڵسامەوە  منیش برۆم!!بۆیە هاتمەوە رێستۆرانت تاوەکــوو ئەو برە پارانە دابنێم کە ئەمرۆ لە موشتەریەکانم وەرگرتبوو.چاکەتەکەم لەبەر کردەوە و ویستــم برۆم بەڵام بەرێوبەر وەستاندمی.



بۆکوێ زۆیا؟!"بەرێوبەر وتی و هاتە نزیک منەوە.

قابیلە بۆکوێ!! ئەگەرێمەوە ماڵەوە"وتــم بەجدیەوە.

منیش ئەزانــم کە ئەگەرێیتەوە ماڵەوە بەڵام وتــم پێش ئەوە بۆنایەیت کەمێک خۆشی وەرگرین!؟"بەرێوبەر وتی و هاتە نزیک

کەواتە تــۆ ئەو بوێریەت هەییـــە دەست بدەی لە پرچی هاوسەری من؟!"جاکسۆن وتیو دەستیشی لەپشتەوەی گرتبوو یۆنگی و چەنن پاسەوانێکیتریشی لەگەڵدابوو.من تـەنها شۆک بــووم.



ئێ من!!نەمزانی هاوسەری هەییـــە"بەرێیوبەر وتی و واچەکانیشی ئەلەرزیتن بەرۆز خۆی گرتبوو تا نەگری و نەکەوێت و سەیری جاکسۆنی ئەکرد


سەیری جاکسۆنــم کرد و ئەویش بە چاوی ئاماژەی دا کەبچمە لای پشتی ئەوەوە بوەستم و منیش یەکسەر چوم لەپشت جاکسۆنەوە وەستام هیچ قسەیەکــم نەکرد چونکە جاکسۆن زۆر تورەدیار بەو.



بەخوا دوبارەی ناکەمەوە گەورەم!!بەس ئەوجارە مەمکوژە تکایە تەنهــ ئەمجارە!!



بیکوژن!!"جاکسۆن وتی و یەکسەر پاسەوانەکان هاتنە لای بەرێیوبەر تا بیکوژن بەلام من یەکسەر قۆڵی جاکسۆنـم گرت و سەیریم.




تەنهــا ئەمجارە لێی خۆشبە!!هەر نەبێت ئەو پیاوێکی بەتەمەنە!!
بــاش لەبەر تــۆ بــەڵام بوێری بکەیت دووبارەی بکەیتەوە لەگەڵ هەر ئافرەتێکیتر دەگەرێمەوە بۆت...
"جــاکسۆن وتــی..

دەی هاوسەرەکەی جــاکسۆن بــا بگەرێینەوە ماڵــی هاوسەرەکەت"




.

.

.

.

.

.

____

مـــردن بــەرێــوەیــە|J✓Where stories live. Discover now