کاتژمێــر 11:55 شەو...
"Zoya
رۆیشتەم گەرماوەکەوە و گەرماویک بکەم پاش کەمێک لەگەرماوەکەم تەواو بووم و هاتمە دەرەوە پرچــم وشک کردەوە و بینیــم جاکسۆن دوبارە لەسەر جێگاکەم درێژ بوە و دەستیشی لەبن سەریدا دانابوو و سیری منی دەکرد و زەردەخەنەش لەسەر روخساریدا بــوو،دڵنــیام رۆژیــک ئەوکــورە بــەو سەیرکردنانەی من شێت دەکات ئەوە دڵنیام لەوە رووئەداد ئاخخ نەفرەت بۆچی بەو شێوەیە سەیرم دەکات.
یااا چی ئەکەیت دوبارە لێرە...؟من ناتوانــم بۆساتیک بەتەنهــا بمینیمەوە ئەبیت هەر تۆم لەلابیت!!تۆ نابیت لێرە بیت دەی هەڵسە برۆ دەرەوە لەوە زیاتر بێزارم مەکە ئەمەوێت بخەوم."وتــم و برۆیەکــم بەرز کردەوە و ئاهێکی بێزاریم هەڵکێشا.
ئایا خەڵک چی ئەکات لە ژورەکەیی خۆی بەمکاتەلەلای هاوسەرەکەی خۆیدا!!"جاکسۆن وتی و سەیری منی دەکرد.
هەر ئەخەون قابیلە چی ئەکەن دەی هەڵسەر برۆ ژورێکیتر وە ئەگەت نارۆیت ئەوا بهێڵە من برۆم تۆش لێرەدا بمێنەوە"وتـم و چومە نزیک جاکسۆنەوە و وەستام بەجدیەوە قسەم کرد.
یەکسەر جاکسۆن خۆی بەرز کردەوە دەستی لە کەمەرمدا ئالاند و منیشی کردە باوەشی خۆیەوە و خۆی لەسەر سیسەمەکە درێژ بوو منیش لەسەر ئەوە بووم و دەستیشی لەکەمەرمدا ئالاندبوو تــەواوی جەستەمی بە جەستەی خۆیەوە چەسپ کردبــوو نەتوانــم رزگارم ببێت لەدەستی..لێدانی دڵــم خیرابوون هەرکە جاکسۆن ئاوای کرد و ئێستــا مــن تەواوی جەستەم لەسەر جەستەی جاکسۆنە ئاخخ لەو نەفرەتیە شەرمەزار کەرە بۆمن چۆن ئەبێت ئاوا رێگەی بدەم وا رەفتار بکەت بەڵام ئەو بەدەستی تەواوی کەمەرمی گرتبوو توانای جوڵە کردنیشــم نەبــوو جا چۆن بێمە دەرەوە لە ناو باوەشیدا بەدڵیانیەوە ئەوە ئەستەم گەر جاکسۆن خۆی نەیەویت.
بەڵام بەم کاتە هاوسەرەکان لەژورەکەی خۆیاندا شتی تر ئەکەن نەوەکـوو بخەون"جاکسۆن وتــی و
زەردەخەنەیەکی شەیتانــی کرد.یااا بێشەرم بەرم بدە،خەڵک لەگەڵ هاوسەرەکانیان ئەخەون وە من هاوسەری تۆ نیــم دەی بەرم بدە!!
وتــم بەرمبدە جاکسۆن
"وتــم و بەتورەیەوە لەکاتێکدا رومەتەکانــم گەرم
داهاتبـوون بەو قسانەی جاکسۆن.بەڵام ئەگەر بویت بە هاوسەرم تۆڵەی ئەو قسانەت لێ ئەکەمەوە وە ئەوکــاتەش خــۆت بەرپرسیــاری هیچ خەتای منی تێدا نییە خاتــوو زۆیا"جاکسۆن وتــی و سەیری منی دەکرد و زەردەخەنەش لەسەر روخساری بوو.
من بەردەوام بووم لەسەیرکردنی جاکسۆن و چاوەکانی لەسەر من لاداو چاوەکانی خستە سەر سینگــم و منیش یەکسەر سەیری سینگــمم کرد بینیــم کە بەهۆی ئەوەی جاکسۆن منی بە خۆیەوە
نوساندبوو فامیلەکەم کەمێک رۆیشتبوە خوارەوە
نەوەش بەشێکی کەمی سینگــم دیــار بــوو....
یەکسەر جاکسۆن دەستی شل کردەوە و منیش هەڵسامەوە لە ناو باوەشیدا و فامیلەکەم چاک کرد.
YOU ARE READING
مـــردن بــەرێــوەیــە|J✓
Romanceئـایــا مــن هـەڵــە بــووم کـــە تــاوانبــارێــکــم خــۆش ویــسـت!! 24/3/2021 12/5/2021 End