ئەوەش بۆیەوەیە کە دایک و باوکمت کــوشت!!،بــۆ ئەوەیە کــە خــۆشی ژیانــم لێبــرد،بۆ ئەوەیە تــۆ
لــەخۆشەویستی دایک و بــاوک بــێ بەشــت کــردم
لەخـۆشی منداڵیـــم بێبەشت کــردم،تــەواوی هــەژدە ساڵی ژیانـمت تەواو وێــران کــرد هەمــووی بەهــۆی تۆوەیە کە من هەژدە ساڵە بۆیەک رۆژیــش خۆشیم
نەدیت بەهیچ شێوەیەک!!،ئەوەش هەمــووی بەهــۆی تۆوەیە وە ئێستاش ئەمجارەیان من گەرامەوە بـۆتــۆ ومردنــت بۆ گــەرایەوە....!
تەنهــا بمرە....!!
جاکسۆن کەوتە سەر عەرزەکە پاش قسەکانی من و لەسەر چۆک خۆی هێشتەوە و دەستی گرت بە چەقۆکەوە و لێی کردەوە دەنگی هاوارەکەی تەواوی ژورەکەی گرتەوە کە لەتاو ئازارەکیدا هاواری کرد...!! دەستی گرت بە شوێنی بەرینەکەیەوە وەکــوو جۆگایەک خوێنی لێئەهات تەواوی سینگی جاکسۆن ببو بە خوێن تەنانەت لەدەمیشیەوە خوێن ئەهاتە دەرەوە!!سەری بەرز کردەوە و سەیری منی کرد چاوەکانی پر ببوون لە فرمێسک!!من لە شوێنی خۆن وەکـوو پەیکەرێک رەق ببوم دەستم ئەلەرزی!!هەستــم بە ئازارێکی زۆر ئەکرد لە سینەمدا منیش وەکـوو جاکسۆن!!بەڵام ئەو ئازارە نەفرەتیە چییە؟!
هەمــوو شتێک کۆتای هات...!!تەواو تێگەشتی!!تەواو بۆیۆ لێرەدا کۆتای هــات!!بەدەستــی من ئەمریــت و کۆتایت پێدێت!!
من بەهۆی تۆوە چەند جار هەوڵی خۆکوشتــم داوە...
بەڵام ئەزانی بۆچی خۆم نەکوشت...؟!
ئەزانــی کێ رێگــرم بوو نەیهێشت...؟!
تۆ بویت من تەنهــا بەهۆی تۆوە زیندووم تاوەکــوو ئێستا!!تاوەکــوو تۆڵەت لێبکمەوە!!بۆیەش زینــدوم تێگەیشتی!!تێئەگەیت من ئەڵێم چی...!!من هەژدە ساڵە خۆم بۆتۆ ئامادە کردوە تەنهــا بۆ ئەوەی تۆڵەت لێ کەمەوە...تۆ دوژمی منیت!!تۆ ژیانی منت لەناو برد!!
بەهۆی تۆوە تەواوی خەون و ئاواتی خۆمم گۆری!!ئەزانی بۆچی بــووم بە مامۆستای یاری بــۆکسێن!!بۆئەوەی گەر بۆ کەمێکیش بێت بەهێز بم و بتوانـم تۆڵەی خۆمت لێبکمەوە..تۆ رێک کەسێکی زۆر گرینگ بوویت لەژیانــمدا بەرادەیەک گرینگ بوویت تەواوی رۆژ تەواوی شەو تەواوی کاتژمێرەکان تۆ لەمێشکمدا بویت تۆ بەو رادەیە گرنگ بویت بۆمن!!دڵت ئازاری هەییە بەرێز جاکسۆن...؟!ئەی چی دەربارەی دڵی ئەوان هیچ بەزەیت پێیاندا نەهاتەوە!!
دەنگی گریانەکانیان نارەحەتی نەئەکردی.بەهەر حاڵ!!من ئێستا بۆ تۆڵەکردنەوە لەلای تۆبووم..!
دڵیام ئەو چەقۆیە ئێستا دڵتی وێران کردوە و کۆتای بەژیانت ئەهێنی جاکسۆن.پاشای مــــردن کۆتــای هــات.
________
رێزی ماندوبونـــم بگرن ڤۆت وکۆمێنت لەیاد مەکەن💞
YOU ARE READING
مـــردن بــەرێــوەیــە|J✓
Romanceئـایــا مــن هـەڵــە بــووم کـــە تــاوانبــارێــکــم خــۆش ویــسـت!! 24/3/2021 12/5/2021 End