هێیی گەنجینە"پیاویکی بەتەمەن بانگی ئیمەی کرد و ئیمەش چوینە لای.
بەڵێ فەرمــوو مامە بانگی ئێمەت کرد."جاکسۆن وتی.
بەڵێ کورەکەم،ئایا ئیوە هاوسەری یەکترن!!"پیاوەکە وتی و من و جاکسۆنیش بەتێنەگەیشتنەوە سەیری یەکترمان کرد.
بەڵێ!!"جاکسۆن وەلامی دایەوە.
ئامادەن کارێکـم بۆ بکەن؟!"پیاوەکە وتی و سەیر من و جاسکۆنی ئەکرد.
چ جۆرە کارێک؟!"جاکسۆن وتی.
من هەمــوە سالێک لەم رۆژەدا دیمە ئێرە و دوو هاوسەر هەڵدەبژێرم کە یەکتریان زۆر خۆش بوێت!!وە من ئەوجارە ئیوەم هەڵبژارد چونکە هەست ئەکەم ئیوە زۆر ئەکتریتان خۆش دەوێت ئەوە لە چاوەناتان بەدەی دەکەم هەرکە سەیری یەکتری ئەکەن!"پیاوەکە وتی من و جاکسۆنیش سەیری یەکتریمان کرد و بەبی قسەکردن ماینەوە و سەیری یەکتریمان دەکرد.
من چەند ساڵێک پێش ئێستا لەم رۆژەدا هاوسەرەکەم کۆچی دوای کرد!!ئەو زۆر حەزی بە چاندنی دار هەبـوو بۆیە منیش هەمـوو ساڵێک کەئە رۆژەدا داری بۆ ئەچێم وە ئەمەوێت یەکێک لەو دارانــە دوو هاوسەربــن کــە یەکتریان زۆر خۆش بوێت!!چونکە هاوسەرەکەم حەزی بەوە بوو کە دووکەس یەکتریان خۆش ویست ئەوا دار بچینن تاوەکـوو بۆهەمیشە بەیەکەوەە بمینەوە...وە ئەو وەسیتی کرد وتی هەوڵبدە کــە خۆشەویستەکــان زۆر نەمام بچێــنن بۆئەوەی بۆ هەمیشە بەیەکەوە بمیننەوە
"پیاوەکە وتی هەستم بە چاوەکانی کــرد بریسکــانەوە لەبەر فرمێسک.باشە لەواتە ئیمە ئەو کارە ئەکەیــن تۆ تەنهـا پێمان بڵێ کە لەکوێدا بیچێنیـن؟!"جاکسۆن وتی
من و جاکسۆن رۆیشتین مامە جۆن(پیاوەکە ناوی جۆن بوو) دانیەک لە دارەکانی داپیمان وەکـوو بیچینین وە ئەو کەرەستانەشی دایە ئیمە کە بۆ هەڵکەندنی ئەرزەکە بەکار دەهیندرێت...وە ئەو شوێنەشی پێ وتین کەئەبوایە لەگەڵ جاکسۆن دارەکەی تێدا بچێـنین.
جاکسۆن بە خاکەناسەکەی دەستی خەریکی هەڵکەندنی ئەرزەکە بوو منیش لەدیاریەوە وەستابـووم و دارەکەی دەستــمم گرتبــوو.
پاش ئەوەی جاکسۆن دارەکەی کردە ناو ئەو چاڵەکی کە بۆی لێدابـوو منیش رۆیشتــم لەلای ئەو روبارەی کــە لەتەنیشتمانەوە بـوو کەمێک ئاوم هینا وکردمــە نــاو چاڵەکەوە...بەئەنقەستم کەمیک ئاوم هێشتەوە.
زۆیــا!!ئەو ئاوەی ماوە تێیکە با ئاوەکەی زۆر بێت"
جاکسۆن وتی و سەیری منی کرد.بۆچی ئەو ئاوە بۆتۆ نەبیت"وتـم دەبە ئاوکەم بەسەر جاکسۆندا...
ئاهــ!!زۆیــا"جاکسۆن هاواری کرد لەبەر ساردی ئاوەکەدا
هههههــ!!وتــم لەوانەیە جاکسۆن گەرمای ببووبێت بۆیە وتــم با فینکی بکەمەوە"وتـم بەهۆی پیکەنینەوە دەستم گرتبـوو بە سکمەوە بەهۆی زۆر بیکەنینمەوە ئازاری هەبــوو.
YOU ARE READING
مـــردن بــەرێــوەیــە|J✓
Romanceئـایــا مــن هـەڵــە بــووم کـــە تــاوانبــارێــکــم خــۆش ویــسـت!! 24/3/2021 12/5/2021 End