«08»

819 125 129
                                    

کاتژمێر 11:55

"Zoya

یەکسەر کە لەژورەکەی جاکسۆن بەراکردن گەرامەوە بۆ ژورەکەی خۆم یەکسەر بەرەو گەرماوەکە رۆیشتم تاوەکوو توانیــم لێوی خــۆمم شۆر بە ئاو وە چــەند شتێک هەبــوو بـۆ پــاکــردنەوە بەبــێ بیــرکــردنەوە هەمــویانــم بەکــار هێنــا تەنانـەت نــەم ئەزانــی کـە هیچیشن!!هەمووم دا لەلێوم تاوەکوو بەجوانی پاکی بکەمەوە،فرمێسک لە چاوەکانــم کـۆبۆوە و دەستیان کــرد بە هاتــنە خـوارەوە یەکسەر لەسەر ئەرزەکــەدا دانیشتم و دەستم کرد بەگریان...!!


من ئێستا قێز لەخــۆم ئەکەمەوە دوژمنەکەی خۆم ماچــی کــردم،ماچێکــی ئاســای نا بــەڵـکــوو ماچـی خۆشەویستی لێکردم!،هەرچەندە بیری لێدەکەمەوە خەریکە مێشکــم لەدەست دەدەم من چۆن رێگەم دا کە ماچــم بکات چۆن توانی ماچم بکات بکــوژی
دایکو باوکم چۆن توانی کە ماچــم بکات.!!



پــاش کەمێک لە گریانــم هەڵسامەوە
"من تۆ لەناو ئەبەم جاکسۆن!!


یانی چی ئەکەیت...؟بەقەت وڵاتێک پاسەوانی لەگەڵە
یانی ئەی کوژیت،من پێویستە باش رەفتار بکەم



کاتژمێر 10:59 شەو..





لەبەیانیەوە لە ژورەکەمدا دەرنەچۆتــم بەبێزاری هەر بەردەوامم لە سورانەوە بە ژورەکەدا!!وەپەوەندیم بە پورم و جۆنگکوک کرد تاوەکوو گەر بۆ کەمێکیش بێت لەو دڵ تەنگیەم کەم کەنەوە،جۆنگکوک وەکوو هەمیش منی خستۆتە پێکەنین بەڵام ئەویش زۆر نیگەرانی من بوو تەنانەت لەدەنگیەوە دیاربوو کە دوبارە ئەگریا وە ئەوەش من زۆر دڵ تەنگ ئەکات حــەز ناکــەم بەهــۆی منەوە بگریت!!، لەیەکێک لــە پاسەوانەکانــم پرسی کە جاکسۆن لەکوێیە ئەویش وتی کە بۆکارێک رۆیشتۆتە دەرەوە،نازانم بەڵام زۆر زۆر هەست بەبێ زاری ئەکەم وەکـوو ئەوەی شتێک بەر دڵمی گرتبێت بەڵام نازانــم کە ئەو شتە چیـــە؟!.





هەندێ خزمەتکار کۆمەڵێک کەلو پەلیان بۆهێنام لەجل و پێداویستی ئافرەت دا تەنانەت یەک شتی بچوکیشیان لەبیر نەکردبوو هەمــوو شتێکیان کردیبوو..



رۆیشتمە سەر جێگاکەم و ویستـم بخەوم بەڵام نەم ئەتوانی بخەوم،هەر بەردەوام بووم لە ئەودیــو ئەودیــو کردنی خــۆم!!،بەڵام هەر نەمتوانی بخەوم.


دەنگی میلەکانی کاتژمێرەکە تاکە دەنگ بوون  ئەهاتن لە ژورەکەدا هەمــوو شتێک زۆر بێ دەنگ بوو
من تەنهــا بەردەوام بووم لە سەیرکردنی سەقفی ژورەکەدا نازانم چیش لەوەدا هەبوو بەڵام هەر سەیرم دەکرد.

دەنگی کردنەوە دەرگاکە هات بەبــی ئەوەی لەدەرگا بدات هەستم کرد کە کەسێک دێتە ژورەوە یەکسەر هەڵسامەوە و بینـم  جاکسۆنە.!!


هاتە ژورەوە و دەرگاکەشی لەدوای خۆیدا داخست..!

چی ئەکەیت لێرە..؟
"وتـم و هەڵسامەوە لەسەر جێگاکەم بەڵام زۆر هەستــم بە شەرم ئەکرد



مـــردن بــەرێــوەیــە|J✓Where stories live. Discover now