9 bölüm

380 343 195
                                    

Keyifli okumalar....

Sabah biraz erken uyanıp çabucak üstümü değiştirdikten sonra kahvaltımı hemen yapıp evden çıkmıştım.
Çünkü Sude beni arayarak erken gelmemi rica etmişdi. Bana çok önemli bir şey söyleyecekmiş. Bende bunun için her zamankıne nazaran okula erken gelmiştim.

Okul kapısından içeri geçip merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım. Acaba ne anlatacakdı ki beni bu kadar erken çağırdı okula.
Sınıfın kapısını açıp içeri geçdiğimde sınıfda bir tek Sude'in olduğunu gördüm. Doğal olarak erken olduğu için daha kimse gelmemişti.

"Sude noldu ya neden beni bu kadar erken çağırdın?"

"Sana çok sevineceğın haberim var"

"Allah Allah ne haber ki o, hadi anlatsana ya meraktan çatladım."

"Furkan Kılıç var ya ünlü oyuncu. Tanıyor musun?"

Sude'in ağzından onun ismini duyduğumda bir anlığına donup kalmıştım. Ne bir şey söyleye bildim, ne de tepki vere bildim. Ben bu adamı unutamayacak mıydım? Ne zaman unutmaya çalışsam bir şekilde heryerde karşıma çıkıyordu.

"Miray hey noldu iyi misin, sanki rengin soldu?"

"Ha yok yok iyiyim ya eeee noldu ona?"

"Bir filme çekiliyor ya , orda bir sahne varmış o sahneyi mutlaka üniversitetede çekmesi gerekiyormuş."

"Eeee yani?"

"Yani bizim okulda olucak o çekim. Role göre Furkan üniversitede ögretmenmiş. Bunun içinden bir sınıf seçicek orda çekim yapıcak. Ve o sınıfdakı öğrencilerde filmde rol almış olucak. Bu hem bizim gelecekteki kariyerimiz için iyi olacak, hemde tecrübe edinmiş olucaz. Bunlardanda önemlisi düşünsene Furkan Kılıç'ı yakından görme şansımız olucak"

"Noldu sevinmedin mi yoksa?"

"Hayır canım sevindim tabiki,sadece şaşırdım biraz"

Bizim okulda çekim yapıcak. Bu cümle devamlı olarak beynimde yankılanmaya başladı.

" Sude ben bir tuvalete gidip gelicem tamam mı?"

"Tamam geleyim mi seninle?"

"Hayır canım gerek yok, kendim giderim."

"Tamam"

Sınıftan çıkıp düşünceli bir şekilde tuvalete doğru yürümeye başladım. Aklımda hep Sude'in söylediyi cümle vardı. Furkan'ın bizim okulda çekim yapması.

Tuvete girerek musluğu açıp yüzüme su vurarak kendime gelmeye başladım. Bu olanlar gerçek olamazdı. Ya ben her şeyi unutup sessiz sakin bir şekilde hayatıma devam ediyordum artık ya, şimdi tekrar onunla karşılaşmaya hazır değildim.
Öyle bir şey yapmam lazım ki, beni tanımasın.

Bu konuda da, ancak Sude bana yardım edebilirdi. Sude'ye Furkan'la olanlar hakkında hiç bir şey söylememiştim. O yüzden akşam tüm olanları ona anlatmalı ve beraber bir şeyler düşünmeliydik.
Sude Furkan'ın üniversiteye yarın geleceğini söylemişti.

Tuvaletden çıkarak tekrar sınıfa doğru yürümeye başladım.
Sınıfa girdiğimde bir iki kişinin geldiyimi gördüm. Sude'in yanına geçip oturduğumda Sude hemen başını kaldırıp bana meraklı bir şekilde bana bakmaya başladı.

"Miray iyi misin, biraz geç geldin merak etdim."

"Evet iyiyim, Sude bugün sizde kala bilir miyim sana açil bir şey söylemem lazım."

"Tabiki kal, neden izin aliyorsun benden. Ne söyleyeceksin ki?"

"Akşam anlatırım burda olmaz"

"Tamam ama iyice merak etdim şimdi, haberin olsun"

HAYATIMIN YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin