13 bölüm

304 256 199
                                    

Keyifli okumalar....

Şaşırmış ve korkmuş bir şekilde olanları izliyordum. Furkan ise Demiri yumruklamaya devam ediyordu.
Mert onları ayırmaya çalışıyordu fakat pek de başarılı olduğu söylenemezdi. O kadar korkmuştum ve dalmıştım ki, ne zaman geldiğini fark edememişdim bile. Artık gerçekten dayanamıyordum, eğer burada biraz daha kalırsam bağıra bilirdim.

Bağırırsamda tüm gazeteçiler buraya toplanıcak ve ben yine gazrtelerde manşetlere düşerdim. Böyle bir risk alamazdım. O yüzden arkamı dönderek çıkış kapısına doğru yürümeye başladım.
Furkan benim gitdiğimi fark etdiğinde Demir'i yumruklamayı kesip, arkamdan gelmeğe başlamıştı.

Sudeyi arayarak, barın önünde beklediğimi dair mesaj atdım. Ve beklemeye başladım. Biri kolumdan tutup kendine doğru çevirmişti. Bu kişi tahmin edeceğiniz gibi tabikide Furkan'dı.

"Miray artık durup beni dinler misin?"

"Neden durayım, daha fazla rezil olmak için mi?"

Furkan benim kolumdan tutarak, barın arka kısmına doğru çekti.

"Senin yüzünden, yine rezil oldum. Dua et gazeteçiler ordaydı yoksa ben ne yapacağımı çok iyi bilirdim. Sırf yine gazetelere düşmiyim diye sesimi çıkarmadı. Yine hayatım mahv olurdu ve bu sefer babam beni kesinlikle kendi elleriyle öldürürdü senin yüzünden. Şimdi bırak beni, lütfen bir daha karşıma çıkma"

Ağzını açmaya bile müsade etmemiş, arkamı dönerek ordan uzaklaşmıştım. Sude barın önünde beni bekliyordu.

"Noldu ya, öyle?"

"Suda artık bunları konuşmak istemiyorum, lütfen artık gidelim"

Hemen bir taksi durdurup bindik.

"Çabuk amca gidelim"

"Tamam kızım"

"Biliyorum bu konu hakkında konuşmak istemiyorsun ama, Furkan'ın böyle bir tepki gerçekten beklemiyordum. Tamam biraz bekliyordum ama bu kadarınıda bekliyorum"

"Sorma ya, Furkandan böyle bir tepki gerçekten beklemiyordum"

"Demek ki bizim plan başarılı geçdi"

"Ya be planı ya ne yaptı etdi yine tüm sinirlerimi bozmayı başardı. Bir kaç gün onun yüzünü bile görmek istemiyorum. Ama Furkan'ın beni bu derece kıskanmağını gerçekten hiç beklemiyordum. Artık nasıl olucaksa artık?"

"Yuh ya Miray abart iyice ya, bunu nasıl yapacaksın. Furkan bizim okulda hatta bizim sınıfda çekim yapıyor hatırlatayım. Yani onun yüzünü görmemen imkansız. Onunda Seni görmemesi imkansız. Boşuna kürek çekıyorsun"

"Haklısın ya of neyse bunu şimdilik unutalım. Bugün sizde kala bilir miyim?"

"Tabiki kala bilirsin"

Teyzemi arayarak bugün Sudede kalacağımı haber vermişdim. Önce itiraz etsede sonunda ikna olmuşdu. Sudenin evine geldiğimizde taksiçi amcaya parayı verip, teşekkür etdikten sonra taksiden inmişdik.

Sude çantasından anahtarı çıkartıp kapıyı açdı. İçeri girdikten sonra üstümüzü değiştirdik. Sudenin yatağına oturup, biraz daha sohbet etdikten sonra uyumuşduk.

Alarm rahatsız edici sesini duyduğumda gözlerimi zorlukla açdıktan sonra elimle arayarak telefonu bulup alarmı kapatdım.

"Sude uyan artık geç kalıcaz okula"

"5 dakika daha"

"Ya ne beş dakika ya geç kalıcaz diyorum"

"Off Miray ya bir uyutmadın"

HAYATIMIN YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin