Keyifli okumalar....Tam olarak kaç dakikadır elim kapının kulpunda donmuş bir şekilde durduğumu bilmiyorum, kapıyı ne açmaya cesaretim vardı, ne de arkamı dönüp gitmeye. Gidemezdim çünkü hayalime kavuşmama çok az kalmıştı, amma heyecandan içeri de giremiyordum ne yapacağımı şaşırmıştım. Beni kendime getiren Melis'in sesi olmuştu.
"Kapıyı açıcak mısın artık Miray yoksa sabaha kadar öyle bekleyecek misin? Ya kapıyı açarsın ya da ben seni mecbur o odaya sokarım".
Kafamı sallayarak onu onayladıktan sonra elimi aşağı indirerek odanın kapısını yavaşca açtım.
Odaya girdiğimde beni çok zevkle dekore edilmiş bir oda karşıladı.
Ben odanın muhteşemliğine daldığımda Furkan'ın ayağa kalkmış hoş bir gülümsemeyle bana baktığını fark edememiştim." Merhaba küçük hanım odamı beğendin mi, çünkü baya süzdünde"
Utancımdan tek kelime bile edemedim zaten bu lafına ne söyleye bilirdim ki? Furkan benim konuşmadığımı gördüğünde ayağa kalkarak bana doğru gelerek tam önümde durmuştu.
Bana doğru geldiğini fark etdiğimde bir adım geri gitmiştim.Furkan yine bir adım atdıktan sonra sinsi bir gülümsemeyle bana bakmaya devam etdi.
"Sanırım sen yarışmanı kazanan kızsın değil mi?"
"Evet benim"
"Ne güzel. Senin ismin ne küçük hanım??"
"Benim adım Miray".
Furkan elini bana uzatarak
"Memnun oldum küçük hanım" dedi Furkan sinsi gülümsemesine devan ederek.
"Yalnız küçük hanım değil, Miray benim ismim"
Bende elimi uzatarak karşılık verdim.
"Anladım küçük hanım memnun oldum"
İnadıma yine küçük hanım diye hitap ettiğinde sinirden kaşlarımı çatmıştım. Buna karşılık olarak Furkan sadece gülümsemekle yetinmişti. Eliyle koltuğa işaret ederek oturmamı rica etdi. Teşekkür etdikten sonra koltuğa geçib oturduğumda oda hemen karşımdaki kanepeye geçip oturdu.
Öyle çok heyecanlanıyordum ki, tek kelime bile konuşamıyordum. Sanki dilim tutulmuşdu, kalbim öyle hızlı atıyordu ki yerinden çıkacaktı nerdeyse.
Ona söylemek istediğim, sormak istediğim her şeyi unutmuştum."Miray daha ne kadar sessiz kalacaksın konuşsana. Kendinden bahs et biraz"
"Ben Üniversitete oyunculuk bölümü okuyorum, 21 yaşındayım, ailemle istanbuda yaşıyorum, öyle yani daha ne anlatayım?"
"Öyle mi? Demek oyuncu olacaksın. Peki nasıl olduda sen bu utangaçlığına rağmen bu mesleği seçtin?".
"Aslında bakarsan ben bu bölümü utangaçlıgımı yenmek için seçtim".
"Seni gerçekten takdir etdim. Çok cesurca bir davranış bence. Peki senin bana sormak istediğin sorular var mı? Yoksa sadece ben mi sorucam?"
"Senin hakkında çok şeyi bildiğim için ne soracağımı bilemedim?"
Furkan'ın bıyık altından güldüğünü gördüğümde nasıl bir pot kırdığımı anlamıştım. Resmen kendimi rezil etmiştim, afferin sana Miray gerçekten. Çok utandığımdan yanaklarım kıpkırmızı olmuştu.
Furkan sanki bu durumdan zevk alırmışcasına gözümün içine baka baka gülmeye devam ediyordu.
"Demek benim hakkımda çok şey biliyorsun öyle mi? Bunu öyrendiğim çok iyi oldu"
Dedi dalga geçer bir ses tonuyla.Ben ise hem rezil olduğum için hemde utandığım için kendimi zorla toparladım.
"Yani söylemek istediğim, senin hayranın olduğum için hakkında çok şey öyrendim"
"Evet hayranım olduğunu fark etdim küçük hanım, hemde en iyi şekilde. Neyse konuyu değiştirelim yoksa sen utancından hemen burdan kaça bilirsin. Bunu istemeyiz dimi?"
Sadece kafamı aşağı yukarı sallayıp onaylaya bilmişdim. Off ya utandırmasa , olmaz sanki ya.
Biraz daha sohbet etdikten sonra geç olduğunu fark edib Furkan'a dönerek
"Artık ben gidiyim, geç oldu. Seninle tanışmak çok güzeldi"
"Benim içinde çok güzeldi. Geldiğin için teşekkür ederim. Aslında ben sana bir şey sorucaktım"
"Tabiki sora bilirsin"
"Eğer seni gala gecesine davet etsem gelir misin"
Şaşkınlıktan olduğum yerde donup kalmış tek bir adım bile atamamıştım, böyle bir daveti gerçekten hiç beklemiyordum.
"A-nlamadım?"
Furkan bu soruma karşılık sırıtmaya başladı.
"Gala gecesine gelir misin diyorum, bunda anlamayacak bir şey yok küçük hanım"
Nihayet sirkelenip kendime geldiğimde hemen cevap vermiştim.
" Haa evet, tabiki gelirim"
"Tamam seni bekliycem o zaman"
Odadan çıkdımızda Melis bizi görüp hemen ayağa kalkmıştı.Melis'e doğru yürüyüp tam karşısında durduktan sonra Furkan'a dönüp
"Furkan, bu benim en yakın arkadaşım Melis. Oda senin filmlerini çok seviyor"
"Öyle mi? Çok memnun oldum Melis"
"Bende çok memnun oldum Furkan bey. Evet filmlerinizi severim ama, bu konuda Miray'ın eline su bile dökemem. Filmlerinizi o kadar izledik ki, artık tüm filmlerinizi ezberden bilirim"
Melis'e çimdik atdığımda çığlık atarak, kaşlarını çatıp bana baktığında ağzımı oynatarak sus dedim. Çimdiklediğim yeri ovalaya ovalaya bana baktığında ne söylemek istediyimi anlamış olmalı ki korkup nihayet susmuştu.
Furkan sırıtarak bizi izledikden sonra kendini tutamayıp kahkaha atmaya başladığında bizde ona katılarak gülmeye başladık.
Nihayet Furkan'ın evinden çıkdığımızda bir taksi durdurup oturmuşduk. Melis'i evine bırakdıktan sonra bende kendi evime gelmiştim.
Eve geldiğimde hiç kimse yoktu her halde işleri henüz bitmemişti.Annem yemek bişirip dolaba koymuştu. Hemen çıkartıp ısınması için ocağa koyduktan sonra üstümü değiştirmek için odama çıktım. Üzerimi değiştirdikten sonra mutfağa indim.
Nihayet yemeyimi yedikten sonra annemi arayıp nerde kaldığını sorduğumda ikisininde işi çok olduğu için geç geleceklerini söylemişti.
Bugün fazla yorulduğum için hemen odama kalkıp üzerimi değiştirdikten sonra yatağıma uzanarak bugün olanları düşünerek zorlada olsa, uykuya dalmıştım.Evet arkadaşlar Furkanla nihayet tanışdık.Furkanı nasıl buldunuz sizce iyi biri mi?
Lütfen yorum yapıb oy vermeyi unutmayın🙏🙏😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN YILDIZI
RandomMiray Demir,kalbi gibi temiz hayalleri olan genç bir kız. Furkan Kılıç, Türkiye'ye oyunculuğuyla nam salmış bir playboy. İkisi bir araya nasıl mı gelir? Gelin hep beraber öğrenelim. Kapak İçin @Zeynepizem'e teşekkür ederim😍