10 bölüm

389 323 208
                                    

Keyifli okumalar.....

Donmuş bir şekilde kapının önünde kalmıştım. Benimle ne konuşucakdı kı, yoksa beni tanıdı mı? Ama eğer konuşmasam dahada şüphelene bilirdi. O yüzden mecbur ona doğru döndüğümde, merakla benim cevapımı beklediyini gördüm.

"Evet tabiki, ama ne konuşcaz?"

Furkan'ın bu cümle karşısında dudağı yukarı kıvrılmışdı.
İlk önce kapıya doğru giderek kapıyı kilitlemişti arkamdan. Gözlerimi berelterek ona bakmaya başlamıştım.

"Neden kapıyı kilitlediniz Furkan Bey?"

"Furkan Bey öyle Miray?"

Furkan seksi bir şekilde sırıtarak bana doğru gelmeye başladığında bende arkaya doğru adım atmaya başlamıştım. Sırtım duvarla buluşduğunda, kaçacak yerim olmadığını anlamıştım.

Tam geçmek istiyordum ki, Furkan iki kolunu duvara koyarak beni nerdeyse duvara yapıştırmış, bana kaçacak alan bırakmamıştı. Aramızda neredeyse hiç mesafe kalmamıştı.
Dikkatli bir şekilde yüzüme bakıyordu, yüzümün her bir tarafıni iyice gözleriyle tarayıp inceliyordu sanki.

"Miray gerçekten seni tanıyamayacağımı mı sandın? Ben seni her zaman tanırım çünkü senin o masum, utangaç, ürkek davranışların, o güzel yüzün asla gözümün önümden gitmez hiç bir zaman"

"Efendim beni biriyle, karıştırdınız her halde. Ben sizinle daha önce karşılaşmadım."

Söyleyerek belki yer diye kurtulmaya çalışmıştım. Ama bakışlarından bunları takmadığını anlamıştım.

"Öyle mi Miray demek beni tanımamazlıkdan geliyorsun? Peki neden bunu yapıyorsun ben seni o kadar mı kırdım?"

"Evet sen benim kalbimi çok kırdın hemde öyle ki hala acıyor ve seni kolayca affedemem "

Artık dayanamışdım gerçekten zaten beni tanımışdı istesemde onu ikna edemezdim.

"Bak biliyorum söylediklerim çok kötüydü. Bunun için senden özür dilerim. Ama mecburdum öyle konuşmaya. Eğer öyle konuşmasaydım daha da abartacaklardı, senide rahat bırakmayacaklardı."

"Demek özür diliyorsun öyle mi, seni nasıl affetmemi bekliyorsun.
Ya benden resmen dilenci gibi bahs etdin, sanki ben senden bana yardım et diye yalvardım. Senin yüzünden tüm hayatım, düzenim mahvoldu. Tüm bu olanlardan sonra seni affedeceğimi nasıl düşünürsün"

Söylemiştim bağıra bağıra. Onu itmeye çalıştığımda hiç bir bir gram bile kımıldamamıştı.

"Çekil artık önümden, senin artık yüzünü bile görmek istemiyorum. Bide gelmiş özür di..."

Lafımı Furkan dudağıma yapışarak kesmişti. Ne dudağıma yapışarak mı??? Donmuş bir şekilde kalmış, hiç bir tepki veremiyordum.

 Ne dudağıma yapışarak mı??? Donmuş bir şekilde kalmış, hiç bir tepki veremiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HAYATIMIN YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin