Her kese merhaba yeni ve heyecanlı bir bölümle karşınızdayım. Biliyorum geç geç bölüm paylaşıyorum. Bu aralar derslerim çok fazla sınavlarda yakınlaşıyor. Bu yüzden zamanım olmuyor kusura bakmayın.🤗🤗😍🥰
Keyifli okumalar.....
Furkan bu durumdan hiç hoşlanmamış olacak ki, homurdanmaya başlamıştı. Furkan suratı asık bir şekilde, kapıya doğru yürüyerek kapıyı açtı konuşmaya başladı
"Ya biraz başım ağrıyor eve gideceğim. Yarın devam edelim lütfen""Tamam anladım yarın görüşürüz o zaman"
"Evet güzelim bakalım şimdi nasıl kaçacaksın benden"
"Ya neden kaçayım ki, sadece yakalanacağız diye ödüm koptu"
Furkan ellerimi ellerine kenetleyip gözlerime bakarak konuşmaya başladı.
"Ben olduğum sürece hiç bir şeyden korkma sakın tamam mi?"
"Hı hı"
O bana bu kadar yakınken ağzımdan başka bir kelime çıkmamıştı. Benim aksime bu durum Furkan'ın hoşuna gitmiş olacak ki dudakları seksi bir şekilde yukarı kıvrılmıştı. Bu beni daha da utandırmıştı. Bu hisler bana çok yabancıydı çünkü daha önce hiç aşık olmamıştım. Ama ilk aşkımın da ünlü oyuncu olacağını asla tahmin etmezdim.
"Furkan"
"Efendim güzelim?"
"Benim artık gitmem lazım annemle babam merak eder"
"Tamam güzelim inan bana buraya gelmenle beni çok mutlu ettin. Sık sık yap böyle sürprizleri"
"Tamam" dedim gülümseyerek. Kapıya doğru yürümeye başladığımda Furkan da arkamdan geliyordu. Kapıyı açıp dışarı çıktığımda Melis'le Mert'i tartışırken görmeyi bekliyordum. Ama düşündüğümün tam aksiydi gayet normal bir şekilde gülümseyerek birbirleri ile sohbet ediyorlardı. Bu durum beni hem çok şaşırtmış ama bir yandan da mutlu etmişti.
Çünkü sonunda anlaştıklarını görmek iyi bir şeydi benim için. Üstelik ben bu ikisini zaten çok yakıştırıyordum.
"Aaa Furkan beni çimdikler misin lütfen?"
"Neden güzelim noldu?"
Melis ve Mert ses tonum şaşkınlıktan dolayı yüksek çıktığı için daldiklari sohbeti irkilerek kestiler.
"Çünkü Mert'le Melis bir birilerine laf sokmadan gayet samimi bir şekilde sohbet ediyorlar. Çocuklar siz iyi misiniz?"
Melis bu sözlerime karşılık gözlerini devirip
"Yaa Miray abartma. Sonunda ayrılabildiysen Furkan'cığından gidebilir miyiz artık?" Dediğinde Furkan'ın hoşuna gitmiş olacak ki ukala bir şekilde dudakları yukarı kıvrılmıştı. Bu durum beni çok utandırmıştı."Melis sus düş önüme. Görüşürüz gençler" dedim gülümseyerek.
İkiside aynı şekilde gülümseyerek beni onayladığında onlara el sallayıp Melis'in koluna girerek yürümeye başladım. Yine şu lanet olasıca asansörün önüne geldiğimizde korktuğumdan dolayı istemsizce Melis'in kolunu sıkmaya başlamıştım.
Melis durumumu anlamış olmalı kı bana dönerek
"Korkma Miray bir şey olmayacak 15 katlı bina olmasaydı inan bana merdivenleri kullanırdık ama o kadar katı inersek aşağı kata kadar ölümüz gider""Haklısın ama napayım elimde değil ki"
"Merak etme ben yanındayım arkadaşım"
Nihayet asansörden indikten sonra binadan dışarı çıkarak bir taksi durdurup binmiştik. Taksici amcaya adresi söyledikten sonra arkama yaslanıp bugün olanları düşünmeye başladım. Sessiz bir yolculuğun ardından nihayet evin önünde durduğumuzda parayı verip teşekkür ettikden sonra arabadan indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN YILDIZI
RandomMiray Demir,kalbi gibi temiz hayalleri olan genç bir kız. Furkan Kılıç, Türkiye'ye oyunculuğuyla nam salmış bir playboy. İkisi bir araya nasıl mı gelir? Gelin hep beraber öğrenelim. Kapak İçin @Zeynepizem'e teşekkür ederim😍