Taehyung gözlerini açtığında hala sinema odasında olduklarını fark etmişti. Muhtemelen film izlerken uyuyakalmışlardı. Jungkook geniş göğsüne kıvrılmış uyuyordu. Arada bir mırıltılar eşliğinde kafasını göğsüne sürtüyordu. Onu uyandırmamaya çalışarak göğsünden kaldırıp koltuğa yatırmış ardından kucağına almıştı. Sevgilisine her an kırılıp, zarar görebilecek kıymetli bir porselenmiş gibi davranıyordu. Bu Jungkook'un zayıf ve güçsüz olduğu anlamına gelmiyordu. Sadece Taehyung'un gözünde değerli bir hazineden farksızdı.Kim Taehyung'un, Jeon Jungkook'a olan aşkı bir başkaydı.
Taehyung, sevgilisi rahatsız olup uyanmasın diye acele etmeden odalarına çıkmıştı. Kolları arasında huzurla uyuyan narin bedeni yavaşça yatağa bırakmış ve üşümesin diye üstüne yorganı örtmüştü. Evleri sıcak olsa da sevgilisi için endişeleniyordu. Jungkook diğer çocuklar gibi bahçede toz toprak içinde özgürce oynayarak büyümüş değildi. Bu nedenle bağışıklığı zayıftı ve çabuk hasta oluyordu.
Taehyung sevgilisinin alnındaki kabarık saçları eliyle geriye doğru taramış ve açılan beyaz tene dudaklarını nazikçe bastırmıştı. Onu uyandırmamak için büyük çaba gösteriyordu. Daha erkendi ve sevgilisinin biraz daha uyuyup, uykusunu iyi almasını istiyordu.
Eğildiği yerden kalkmış ve gardıroba yönelmişti. Tıpkı evin geri kalanında olduğu gibi yatak odalarıda gri tonlarına fazlasıyla hakimdi. Taehyung'un en sevdiği renk gri olduğu için Jungkook tüm evi gri tonlarına göre dizayn etmiş, sevgilisinin ona birkez daha aşık olmasına neden olmuştu. Böyle basit ince düşünceler insanın kalbini hoş ederdi sonuçta.
Beyaz bir gömleği çıplak üst bedenine geçirdikten sonra kollarını iliklemişti. Geniş gövdesini sarıp, kaslarını tamamen belli eden beyaz gömlek üzerinde fazla iyi durmuştu. Ne kadar korkutucu görünsede Kim Taehyung, gerçekten yakışıklı bir adamdı. Alışılmışın dışında olan esmer ten rengi, onu farklı kılıyordu. Büyük yuvarlak gözleri, kalın ama düzgün kaşları, dolgun dudakları, suratına tam uyan orantılı burnu, başkasında kusur sayılabilecek ama onda kusursuzluğu simgeliyebilecek; biri çift diğeri tek olan göz kapakları ve tüm sert görünüşüne zıt olan burnunun ucundaki minik tatlı ben ile Kim Taehyung gerçekten yakışıklı bir adamdı.
Altındaki eşofmanı çıkarıp bir kenara koyduktan sonra altına lacivert, kumaş pantolon giymişti. Kravat seçimini kırmızı renginden yana tutmuş ve üzerine vücuduna tam oturan lacivert ceketini giymişti. İşe gitmek için tamamen hazır olduğunda eline komodinin üzerindeki araba anahtarını almış ve yatağa, sevgilisinin yanına doğru ilerlemişti. Huzurlu bir uykuya dalmış gencin yanağına küçük bir öpücük bırakırken onun saçlarını hafifçe dokunarak okşamıştı. Bir melek gibi uyuyan sevgilisini yalnız bırakıp işe gitmek asla istemiyordu ancak sorumluluklarından kaçamazdı. Bu yüzden sevgilisinin yanağına son bir öpücük kondurup geri çekilmiş ve odadan çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KTH's Baby || Taekook
FanfictionO, Kim Taehyung'un meşhur bebeği. ¦mpreg¦ düzenleme tarihi(27.08.23-29.08.23)