Taehyung, arabayı sürerken bakışları sürekli yan koltukta oturan sevgilisine kayıyordu. Sevgilisi sürekli mızıldanıp dururken yerinde kıpırdanıyordu. "Off Taehyung! O kadar sert olmak zorunda mıydın!? Canım acıyor..." sesi sonlara doğru küçük bir mırıldanma gibi çıkarken oynadığı ellerine bakıyordu. Taehyung kendini tutamayıp gülerken sevgilisinin elini kavramış ve üstüne minik bir öpücük kondurmuştu.Avucu arasındaki ele bir öpücük daha kondururken, "Üzgünüm bebeğim. Eve gidince seninle ilgileneceğim, söz veriyorum." demişti. Jungkook onun bu hareketiyle hemen yumuşarken gülümsemiş ve kafasını sallamıştı. Belindeki rahatsız edici ağrıyı umursamamaya çalışarak camdan dışarıyı izlemeye başlamıştı.Bir eli hala Taehyung'un sıcak avucu içerisindeydi.
Taehyung ise arabayı dikkatle kullanırken ara sıra sevgilisinin zarif eline öpücüklerini kondurmaktan geri durmuyordu.
Saat oldukça geç olmuştu. Ofiste yaşadıkları zevk dolu dakikalar yüzünden şirketten geç çıkmak zorunda kalmışlardı. Ama iki tarafta bunu umursamıyordu. Zamanlarının çoğunu birbirlerine veriyor olmaktan şikayetçi değillerdi.Araba yolculukları genel olarak sessiz devam etmişti. Eve geldiklerinde ikili el ele tutuşup eve geçerken korumalar, arabayı alıp garaja götürmüş ve ardından görev yerlerine geçmişlerdi. Jungkook ağrıyan kalçası ve beli yüzünden yavaş adımlar atarken bunu fark eden sevgilisi onu kucağına almış ve üst kata, yatak odalarına götürmüştü. Jungkook yerinden oldukça memnun olduğu için kıkırdayıp duruyordu. Onun neşeli sesi Taehyung'u da keyiflendirdiği için adamın yüzünde huzurlu bir gülümseme vardı. Yatak odasına girdiklerinde Taehyung, duraksamadan banyoya yönelmişti. Jungkook'u kucağından indirmeden birkaç düğmeye basıp küveti ayarlarken sevgilisi, onun saçlarını okşayarak bir şarkı mırıldanıyordu.
Sonunda su hazır olduğunda önce sevgilisinin kıyafetlerini nazik olmaya özen göstererek çıkarmış, ardından da kendi kıyafetlerini çıkarmıştı. Geniş küvete önce kendisi oturmuş ve sırtını küvetin uzun başlığına dayamıştı. Daha sonra ise sevgilisinin ince belinden tutarak bacakları arasına oturmasını sağlamıştı. Jungkook'un sırtı onun geniş göğsüne değiyordu. Bir süre sevgilisinin narin bedenine rahatlaması için masaj yapmıştı. Bu sırada Jungkook köpüklerle oynayıp kendi kendine kıkırdıyordu Jungkook'un tüm bu tavırlarının kendisine özel olması Taehyung'un içini hoş ediyordu.
Taehyung sevgilisine masaj yapmayı bıraktığında, Jungkook'un favorisi olan çikolata kokulu şampuanı eline almıştı. Jungkook'un hafif tombul yanağına öpücük kondururken şampuanı eline sıkmış ve banyonun çikolata kokmasını sağlamıştı. Jungkook burnuna gelen yoğun çikolata kokusuyla derin derin nefesler alırken saçlarını masaj yaparak şampuanlayan parmakların keyfini çıkarıyordu. Taehyung onun saçlarını birkaç kez şampuanladıktan sonra belinden kavrayarak kendine doğru çevirmişti. Sevgilisini tam anlamıyla kucağına oturttuğunda artık göğüsleri birbirine değiyordu. Jungkook'un ince belini bir koluyla sıkıca kavrarken onu hafif yukarı kaldırmış ve kalçasının sudan çıkmasına neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KTH's Baby || Taekook
FanfictionO, Kim Taehyung'un meşhur bebeği. ¦mpreg¦ düzenleme tarihi(27.08.23-29.08.23)