Oy ve yorum sayıları o kadar düştü ki... Bu durum moralimi bozuyor, hevesimi kaçırıyor. Çoğu yazar gibi benimde ilham kaynağım yorumlarınız.Elindeki çeşitli markalardan güneş kremlerini bavula yığıp diline dolanan şarkıyı mırıldanıyordu. Yüzünden gülümsemesi eksik olmazken arada eliyle karnını okşuyordu. Varlığını belli edemeyecek kadar küçük olan bebeğini hissetmeye çalışıyordu. Mutlu hissediyordu. Güzel bir sabaha uyanmıştı. Eşinin kolları arasında sıkıca sarmalanmıştı. Neredeyse her zaman böyle uyanıyor olsa da Jungkook bu anı ilk kez yaşıyormuş gibi seviniyor, mutlu oluyordu.
Taehyung'un dediğine göre hafta sonu, yani yarın, planladıkları tatil için yola çıkacaklardı. Taehyung sonunda her şeyi hazırlamıştı. Jungkook'ta bu haberi aldığından beri büyük bir hazırlık içerisindeydi. Böyle konularda takıntılı bir yapısı olduğundan her şeyin eksiksiz bir şekilde halledilmesi gerekiyordu. Şimdiden beşten fazla büyüklü küçüklü bavul hazırlamıştı bir haftalık tatilleri için. Gerekli gördüğü her şeyi bavula yerleştirmeye devam ediyordu.
Belki de tatil boyunca asla açmayacağı bavullara içinde çok önemli şeyler varmışcasına dikkat ediyordu. Şoförleri kesin dille tembihleyip, "Bu bavulların hepsi eksiksiz ulaşmalı oraya." diyordu. Sadece ihtiyaç duyacaklarını düşündüğü şeyleri koyduğu beş bavulu kapının oraya dizdi. Sıra, kıyafetlerini hazırlamaktaydı.
Aslında bavulların içinde çok fazla bir şey yoktu. Sadece Jungkook eşyaların bavulun içinde sıkış tepiş halde durmasını sevmiyordu. Bu sebeple araç gereçleri bavullara yaymış, hepsinin bir bavul içerisinde sıkışmasını engellemek istemişti. Hem böyle yapınca aradığı şeyi bulması daha kolay oluyordu.
Yaklaşık bir saat sonra Jungkook tüm bavulları ve valizleri hazırlamıştı. Gidecekleri yer sıcak olacağından yazlık kıyafetlerle doldurmuştu hepsini. Oradan alacakları hediyelik eşya veya anı kalması için getirecekleri şeyleri de akıl edip birkaç tane boş bavul götürecekti.
Kapının ardına dizdiği bavul ve valizlere bakarken soluklandı. Yorulmuştu ve biraz dinlenmesi gerekiyordu. Yine de Jungkook dinlenmek yerine korumalara bavulları arabaya taşımalarını haber vermek için odadan çıktı. Eli karnında acele etmeden merdivenlerden indi. Dilinin ucunda yine sevdiği bir şarkıyı mırıldanıyordu bu sırada.
Evden çıkıp gördüğü ilk korumaya bavulları taşımasını rica etti. İsteği hemen birkaç koruma tarafından yerine getirildi. Korumalar eve girip bavulları dışarıya taşırken hızlı olmaya çalışıyordu. Patronlarının başkalarının eve girmesinden hoşnut olmadığını biliyorlardı. Evde ne kadar kısa kalırlarsa o kadar iyiydi. Birkaç koruma yardımlaşarak tüm bavul ve valizleri arabaya, daha doğrusu minibüse yerleştirdi. Minibüsün şoför koltuğuna korumalardan birisi geçti ve minibüsün içersindeki bavullar Jeju Adasına doğru yola çıktı.
Taehyung, tatile yarın gidecekleri için eşyalarının şimdiden yollanmasını istemişti. Onlar tatile geldikleri vakit eşyaları yerleştirilmiş olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KTH's Baby || Taekook
FanfictionO, Kim Taehyung'un meşhur bebeği. ¦mpreg¦ düzenleme tarihi(27.08.23-29.08.23)