Yoklama alıyorum göt olanlar nerdeNeyse infaz sahnesi var okumak istemeyenler için isaretler koyacağım. İsaretlerden sonrasını okuyabilirsiniz.
"Demek aslında her şeyin farkındaydın."
Yeri bağlı olduğu sandalyede uzun saçları önünü örtecek şekilde kafasını eğerken konuşmuştu. Sesi gafil avlanmamının ve tongaya düşürülmenin farkındalığı ile büyük bir öfkeyle çıkmıştı. Dişleri arasından harfleri yutarak. Nerdeyse tıslar veya hırlar gibiydi. Taehyung sakince karşısındaki manzarayı izlerken pahalı içkisinden bir yudum aldı. "Bana sinirli olman mantıksız Yeri." Onun sakince söyledikleri genç kadını daha da sinirlendirmiş, kafasını kaldırıp ateş saçan gözleriyle karşısında bacak bacak üzerine atan adama bakmıştı.
Sırf rahat oturmak ve Yeri'nin acı çekişlerini izlemek için konforlu bir tekli deri koltuk getirtmişti. İki eli siyah koltuğun kol koyma yerleri üzerinde gelişi güzel duruyordu. Kol koyma yerinden aşağıya sarkan ellerinden birinde kristal bir bardakta pahalı içkisini tutuyordu. Deponun ışıklandırması zayıftı. Işık her yeri aydınlatamıyor, nerdeyse deponun bir kısmını karanlıkta bırakıyordu. Taehyung lüks deri koltuğunda otururken deponun karanlık kalan kısmındaydı.
Yeri koltukta görkemli bir şekilde oturan adamı sadece bir silüet olarak görüyordu. Onun yüz hatlarını göremiyordu ancak yüzündeki sadistik ifadeyi hatta belki sırıtışı tahmin edebiliyordu. Çünkü Kim Taehyung'u tanıyordu.
"Hadi ama Yeri bana öyle bakma. Bana böyle kızgın kızgın bakman haksızlık. Her zaman o küçük aklında beni tanıdığını söylüyorsun ama hayır, hayır Yeri senin beni tanıdığın falan yok."
Yeri aklından geçenlere karşılık söylenir gibi olan cümlelerle afalladı. Göremese de Taehyung onun bu haline gülmüştü.
"Beni tanıdığını söylüyorsun ama her zaman bir adım önde olduğumu unutuyorsun... Kang Yeri ben her zaman senden, herkesten bir adım öndeyim. Baban olacak o piçin neler yaptığını biliyordum, Kore'ye neden döndüğünün farkındaydım, Jungkook'u ilk gördüğün andan itibaren ona neler yapmak istediğinin farkındaydım, Tatil gemisinde tanıştığım Pedro Andric ve sürtüğünün senin adamların olduğunun farkındaydım, Jeju'ya giderken Pedro'nun peşimizden geldiğinin farkındaydım, arabanın frenlerini patlattırdığının farkındayım, Jungkook'u kaçırdığının farkındaydım, bunca zaman ben her şeyin farkındaydım Yeri!"
Yeri adamın hiddetlenen sesi ve ağzından çıkanlarla titrediğini hissetmişti. "Nerede hata yaptım?"diye düşünüyordu kara kara. Ona göre planı inanılmaz derecede mükemmeldi ve kusursuzdu. Düşünürken ne kadar aptal olduğunun idrakine o an vardı. En büyük hatayı Kim Taehyung'un arkasından iş çevirebileceğini sanarak yapmıştı. "Unutmadan," zeminde tuttuğu titreyen göz bebeklerini tekrar adama çıkardı. Taehyung cebinden bir şey çıkarmakla meşguldü. Cebinden çıkardığı şeyleri bir anda sertçe ona attığında neye uğradığını şaşırmıştı. Attığı ufak şeylerden biri atışın şiddetiyle yanağına çarpıp kesmişti.
Kendisine çarptıktan sonra yere düşen şeylere baktı. Birkez daha aptallığıyla gözlerini sıkıca kapatıp kafasını arkaya attı. Yüzünde inanılmaz bir pişmanlık vardı.
"Unutmadan, bu lanet kol düğmelerine koyduğun dinleme cihazınında farkındaydım."
Yeri'nin yüzündeki pişmanlık dolu ifadeyi ve diğer tepkilerini zevkle izleyen Taehyung sırıttı. "Ne kadar aptalsın değil mi? Böyle düşünüyor olmalısın. Haklısın, tam bir aptalsın Yeri. Ayrıca tanrı aşkına hangi yılda kaldık. Hala bu dinleme cihazlarının kullanıldığını bilmiyordum." Yeri daha fazla dayanamıyordu artık. Sinirden ve korkudan dolmuş gözlerini Taehyung'a dikti. "Oynama artık benimle. Ne yapacaksan yap, ama lütfen daha fazla konuşma." Onun ağlamaklı sesine ve yalvaran yüzüne ifadesizce baktı Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KTH's Baby || Taekook
FanfictionO, Kim Taehyung'un meşhur bebeği. ¦mpreg¦ düzenleme tarihi(27.08.23-29.08.23)