Final

7K 608 350
                                    

Merhabalar öncelikle bu acıklamayı nereye koymam gerektiğini bilemediğim icin ilk bölüme ve son bölüm olan bu bölüme duruma gore ufak tefek degisikliklerle koymaya karar verdim. Panoda yazdıklarımı görmediyseniz ne diyor simdi bu yazar aamk diyebilirsiniz ama lutfen demeyin dksksldm

KTH's Baby final vermis bir kurgu ve benim finali gören ilk kurgum. Fice basladıgımda 10.sınıftaydım, yanlıs hatırlamıyorsam gectiğimiz ay fici bitirdim ve simdi son sınıftayım. Yani ficin yazılma sureci epey bir uzun. Takdir edersiniz ki her insan gibi ben de değistim. 10.sınıftaki ben ile su anda herhangi bi alakam yok. Dünyaya bakıs acım, dusuncelerim kısacası her seyim değisti. Bu nedenledir ki bu ficte su anki beni rahatsız eden epey sey vardı. Bunlara cok girmiycem. 10.sınıftakş benin su an rahatsız oldugum seyleri hicbir kotu amacla yazmadıgını biliyorum ama toylugumdan kaynaklı yanlıs kelimeleri tercih ettiğim icin irite eden bir goruntu olusturmus. Bunu fic final verdikten sonra duzgunce bir okuyunca fark ettim. Bu yuzden fici yayından kaldırdım ve duzenlemeye aldım. Su anki beni rahatsız edwn seyleri elimden geldiğince degistirdim. Sizden istediğim bu degisikliğe saygı göstermeniz ve KTH's Baby'i bu sekilde de sevmeniz.

Aman aman cok bir degisiklik yaptıgımı dusunmuyorum acıkcası. Birkaç mantık hatasını, imla hatasını duzelttim. Beni irite eden kelimeleri, sıfatları değistirdim. Taehyung ve jungkookun fiziksel özelliklerinde buyuk sayılmayacak degisiklikler yaptım. En önemlisi yasları degistirdim.

Final bölümünde oldugumuz icin rahat rahat söylicem ama ilk bölüme yazıcagım acıklamada burayı eksik yazıcam spoi olmaması icin.

Ficin baslangıc bölümlerinde artık taehyung: 32,Jungkook ise 25 yasında. İkili tanıstıklarında taehyung 22, Jungkook 15 yasında. Jungkook 18li yaslarında taehyungtan hoslanmaya baslıyor ama taehyung ona hicbir sekilde o gozle bakmıyor. İkilinin sevgili olması Jungkook'un 20.yasına denk geliyor. Aradaki 2 yıl jungkook taehyunga platonik kalıyor.

Bu donemleri anlatan bir ozel bölüm yakında yayınlayacagım.

10. Sınıftaki ben ani bi hevesle bu fice baslarken yasları rastgele, hic dusunmeden koydugu icin daha oturaklı ve uygun bir hale getirmek istedim.

Sanırım baska diyecek bir seyim kalmadı. Bu notu okuduysan ayırdıgın zaman icin tesekkur ediyorum ve iyi okumalar diliyorum <3

 Bu notu okuduysan ayırdıgın zaman icin tesekkur ediyorum ve iyi okumalar diliyorum <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KTH's Baby || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin