Bölüm öncesi mini minnacık konuşma!!
Hepinizin anladığı üzere bu bölüm, Smell serisinin son bölümü. Şubat 2020'den bu yana sizler ve kendim için severek yazdığım ilk göz ağrım olan bu kurguyu 8 Mayıs 2021 tarihinde tamamlamış bulunuyorum. Bu yolda sürekli bana destek olduğunuz için ve hayal dahi edemeyeceğim başarıyı yakalattığınız için teşekkür ederim.
Ayrıca medyadaki şahane editten dolayı ve Smell serisinin en başından beri yanımda olan soojolog_sugyulog 'a teşekkür ediyorum.
Öyleyse keyifli okumalar, sizleri seviyorum! 💕💘
—
꧁ Suspicious Smell - Choi Soobin꧂
𓆸 08052021𓆸
❝BÖLÜM 30❞
Dudaklarımdan çıkan titrek nefesle başımı yatağımdan kaldırıp odanın içinde dört dönen Soobin'de sabitledim. Eve taburcu olduğum günden beri sürekli burada sabahlıyordu. Benim yerime işleri hallediyordu, sanki küçük bir çocukmuşum gibi beni besliyordu. Haliyle de kendimi prensesler gibi hissediyordum.
Soojun tutuklanalı bir hafta oluyordu. Acil mahkeme talebi olumlu yanıtlanmıştı ve yarın mahkeme vardı. İçimde durmak bilmeyen heyecan yüzünden geceleri gözüme uyku girmez olmuştu. Sonunda hayalini kurduğumuz gün geliyordu...
Tabii ki de Soobin'in ailesi olup bitenleri öğrenmişlerdi. Onlar için perişan edici bir durumdu. Canları gibi baktıkları iki evlatlarının adeta birbirlerine düşman olması gerçekten de çok kötüydü. Bayan Choi, hâlâ Soojun'un bunu yapabildiğine inanamıyordu. Onun aksine Bay Choi, Soojun'daki o potansiyeli bildiği için hem kendine, hem de oğluna fazlasıyla kızgındı. Aile resmen bölünmüş gibiydi. Onlar için gerçekten çok üzülüyordum.
Soobin de olanlardan fazlasıyla etkilenmişti. Göstermekten çekinse de ailesinin parçalanması, kendi abisini kendi elleriyle tutuklattırması onu çökertmişti. Benim yanımdayken kendini gülmeye zorluyordu. Çünkü daha fazla ikimizin de canının yanmasını istemiyordu. Ama bizi düşünürken kendi gemisiyle alabora oluyordu.
Yıllardır beraber olduğu abisinin kendisine bunları yaptığına inanamıyordu. Kim inanabilirdi ki? Kabul etmekte zorlanması kadar normal bir durum yoktu. Onun dışında... Gerçekten de Soojun'un fazlasıyla cani olan bu davranışlarına sebep olan şeyi bulabilmiştik, Hyungjun sayesinde.
Soojun bir çoğul kişilik hastasıydı...
Hyungjun, ondaki değişimleri -özellikle de yangın gecesinden sonra- incelemişti. Ve söyledikleri gerçekten bana da mantıklı gelmeye başlamıştı. Soobin'in onu öldüreceğinden bahsetmiş, Yoonmin ve diğerlerini onun öldürdüğünü söylediğimde çok gerçekçi bir şekilde reddetmişti ancak hepsini yapan oydu.
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu olarak da bilinen bu hastalığa mensup kişiler tıpkı Soojun gibi bir bedende iki ya da daha fazla kişilikler barındırıyordu. Bu kişiliklerin etkisi altında olduğu anlarda çoğul kişilik hastaları, yaptıklarından habersiz olabilirlerdi, kişiliklere ait kafasının içinden gelen ve kendisini yönlendiren sesler duyabilirlerdi.
Büyük ihtimalle kişiliklerin etkisindeyken kontrolünü kaybetmişti ve işler bu noktaya gelinceye kadar da iyice karışmıştı.
Kan dondurucuydu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSPICIOUS SMELL² ▪︎ Choi Soobin ✔
Fanfiction-tamamlandı- Tüm renkleri karıştırırsan ortaya siyah çıkar ama tüm renkler için de beyaz gereklidir. Beyaz bağımsızdır, siyah gibi diğer renklere ihtiyacı yoktur. Ancak siyahın beyaza ihtiyacı vardır. Sence hangi şah daha üstün? Siyah mı? Beyaz mı? ...