Bölüm 8

897 153 142
                                    

Merhaba!

Bölüm öncesi konuşmalarına alışık değiliz hiçbirimiz, öyle değil mi?

Ama açıklama yapma isteği duydum. Öncelikle bir buçuk aya yakın zamandır bölüm gelmediğini fark etmişsinizdir. Bunun açıklamasını eğer bilmiyorsanız profilimdeki mesaj panomda bahsetmiş ve çevrimdışı olduğumu duyurmuştum. Aslında hâlâ çevrim dışı sayılırım. Daha fazla dayanamayıp bölüm yazmaya karar verdim. Çünkü özledim...

Sizi, kurgularımı, eski aktifliğimi...

Sene başında böyle olacağını hiç tahmin etmemiştim. Eskisi gibi, tıpkı on birinci sınıftaki gibi geçer gider sandım ama son sene olunca cidden fazladan bir şeyler katmak gerekiyor. Ayrı bir zaman ayırmak, daha fazla tutunmak gerekiyor. Derslerim yoğun... Dershanem ve okulum var, her hafta düzenli olarak olduğum denemeler var. Dürüst olmak gerekirse yoruldum ve bıkma seviyesine denk geldim. Artık hiçbir bok olacağını sanmıyorum.

Kasım ayı benim için her sene çok zorlayıcı olmuştur. Ve bu sene de öyle olmaya devam ediyor. Kendimi kötü ve rahatsız hissediyorum. Pandemi yüzünden derslere vakit ayırmak için çok vaktim olsa da, hiçbir şeyi yetiştiremiyormuşum gibi geliyor. Çok yoruldum.

Sadece size derdimi anlatıp, şuraya iki üç satır yazıp rahatlamak istiyorum.

Sorun sadece derslerim olsa iyi. Geçenlerde dertleşmek için bir bölüm attım, Suspicious Smell'e... Sonra o kadar karamsar yazdığımı fark ettim ki, sizin de moralinizi bozmamak için hemen kaldırdım. Biraz da özel hayatımdaki yaşamımdan bahsetmiştim. Kimseyi kendi sorunlarımla bunaltmak istemiyorum ama bana anlayış karşılamanızı da istiyorum.

Burayı ikinci evim gibi hissediyorum ve burada kalmak istiyorum. Ancak o kadar çok bunaldım ki, herkesten, her şeyden... Cidden hiç olmadığım kadar pasifim, depresifim... Karamsarım.

Ya hedefim yok... Düşünebiliyor musunuz? Şurada 5-6 ayım kalmış ama gelecek hayalim, hedefim yok. Dipteyim gibi. Üstüme betonlar yığılmış da, altında eziliyormuş gibi hissediyorum. Stresten saçlarım dökülüyor falan filan. Anlayacağınız nefret ediyorum şu lanet kasım ayından. Şimdi diyeceksiniz niye bunu kasım ayına bağlıyorsun... Ne bileyim, çaresizlik işte.

Sizi daha da sıkmayayım. Bölüm okumak istediğinizi biliyorum o yüzden, keyifli okumalar!

꧁ Suspicious Smell - Choi Soobin꧂

𓆸 22112020𓆸

❝BÖLÜM 8❞

Hani kendimizi çok güçlü bir  gibi kraliçe sandığımız o an vardır ya, aslında dışarıdan bakıldığında kendine olan güvenini asla hissedemediğiniz ama birkaç dakikalığına da olsa o güçlü hissettiğiniz anınız. İşte, sizi ileride de güçlü kalacak tek şey zaten o kraliçe misali, kendinizi bulutların üstünde hissettiğiniz andı.

Saçınızı savurup, göğüslerinizi gere gere, dimdik durarak ilerlediğiniz, gözlerinizden adeta ateş saça saça önünüzdekini hiçe sayarak attığınız her bir adım, sizi güçlü kılan şeydi.

Ve belki de, içinizdeki o korkak çocuğu karşı tarafa hissettirmediğiniz tek anda oydu.

Ben de bu anı yaşamak istiyordum. Güçsüz değilim diye gevelemek yerine bir şeyler yapabildiğimi kanıtlamak istiyordum. Çünkü adım atmadığım sürece yol kat edemeyeceğimin  farkındaydım. Ama adım atmak bu kadar zor muydu? Altı üstü bir adımını diğerinin önüne getirerek vücudunla gelgit yapacaktın, ayakların seni sürükleyecekti.

SUSPICIOUS SMELL² ▪︎ Choi Soobin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin