Merhaba! Moraller nasıl?
" Tanrı yoksa her şey mübahtır."
❄
"Benimle dans eder misin kocacığım?"
Onlarca yüz ikisinin üstünde kimileri şaşkın kimileri hafif gülümserken bazı aptallarda yüzlerini buruşturmuşlardı. Jimin bakışlarını kendine gülümseyerek bakan jungkooka çevirip kızaran yanaklarına aldırmadan çevredekilere inat uzattığı elini kavradı.
Jungkook elini sımsıkı tutup kalabalığı yararak pistte şaşkınca ikisine bakan namjoon'a aldırmadan jimini emin adımlarla sahnenin ortasına getirdi. Yüz yüze gelmelerini sağlayıp bir elini jiminin beline atıp diğer elini jiminin eline alıp havada birleştirdi. Jiminde belinin kavranmasının verdiği güven hissiyle ufak elini jungkookun omzuna koyup yukarıda tutuşan ellerine bakıp gülümsedi.
Arkada çalan piyano sesi tonunu değiştirip genç çift için hafif bir dans müziğine dönmüştü. Önce hafifçe sallanan çift birbirlerine olan bakışlarını asla ayırmıyor ifadelerini bozmadan cesurca birbirlerine bakıyordu.
Jimin hızlı atan kalbini çevredeki kalabalığa yordu jungkook ise o an jiminin gözlerine tüm dikkatini vermişken kalbi durması atması pek umurunda değildi. Jiminin belindeki elini bırakıp onu kendi etrafında döndürürken ikinci dönüşünde birden onu durdurup sırtını göğsüne yaslamasını sağladı. Çenesini jiminin omzuna yerleştirip ellerini bozmadan ikisinide ince bele sardı. Jiminin eli ayağı birbirine girmişken o an o güzel hissi bozmamak için içinden geleni yapıp sırtını güvenle jungkooka yasladı ve ellerini belindeki ellerin üstüne yerleştirdi.
Hafif hafif salınırken farkında olmadan aynı anda gözlerini kapattılar ikiside.
Namjoon bu sahneyi daha fazla görmek istemiyordu bu yüzden bir yandan piyanoyu çalıp diğer yandan jimin ve jungkooka gülümseyerek kaçamak bakışlar atan kadına öldürücü bakışlarını yollayıp müziği kesmesini söyledi.
Kadın patronunun dediğini yapmak zorunda olduğu için çalmayı bıraktı ve orkestra birden durunca ortalık sessizliğe gömüldü.
Bazıları buna gülerken bazıları namjoonun yaptığı hareketin ne kadar saygısız olduklarını konuşuyorlardı.Jimin afallamış jungkookun elinin üstündeki elini çekeceği sırada jungkook istifini bozmadan ellerini sıkı sıkıya tutmuştu. Kulağına sessizce fısıldadı.
"Danslar yarım bırakılmaz."
Jungkook müziği kimin kestiğini elbetteki biliyordu ve namjoon'a asla laf vermeden bu anı bozmadan dansı bitirecekti.
Hiçbirşey yokmuş gibi jiminin ritime uyması için son zamanlarda sıkça dinlediği şarkı who'yu kulaklarına mırıldandı. Sesinin güzelliği ve huzur verici hissi karşısında jimin kendinden geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
convenience marriage - Kookmin
Fanfictionher şey basit bir mantık evliliğiydi. [Jikook-Taejin- Jenlisa] Semekook Ukemin