MERHABAA
Biliyorum çoook uzun zaman oldu): ama babamın kalp krizi geçirip yoğun bakıma alınması, yaşadığım yer olan adanada çıkan yangınlar, üstüne deprem derken felaket üstüne felaket yaşadım):
Kızmayın bana🥺
" kimseye göstermem üzüntümü.
Gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım."❄
Jimin adının hiddetle bağırıldığını duyunca elindeki telefonu titreyen elleriyle kapatmış büronun kapısına doğru koşmuştu.
Arkasından telefonun çaldığını duyuyordu ama şuan onu izleyecek vakti yoktu, içerdeki kaos'u çözmesi gerekiyordu.
Jiwan denen müşterisi önündeki jennie'yi geçmiş sinirle tek tek odalara bakıyordu.
"Hey neler oluyor burada?" Sakin tutmaya çalıştığı sesiyle adımlarını karşıdaki ikiliye götürdü.
"Gelmişsiniz sonunda bay park!" Sondaki adını bastıra bastıra söylemiş ardından bakışları kapının girişindeki 'jeon jimin' ismine takılmış sakince gözlerini kapatmıştı.
"O sözde kocan olacak piçle tatile gitmişsin ha?!" Jimin anlamaz bakışlarını karşıdaki çenesi gerilmiş bedene gezdirdi.
"Benim teklifimi kabul etmeyip birden kalkıp bir piçle evleniyorsun üstüne üstlük tatile gidip heryerin morarmış dönüyorsun! Gözüme sokmaya mı çalışıyorsun sen ilişkini?"
Jiwan kendi davası çözülürken jiminle sürekli iletişim halinde olmuş zamanla sosyal medya hesapları aile bireyleri derken evinin adresine kadar araştırırken bulmuştu kendini.
Aşk adı altında bir saplantısı vardı.
Jimine teklif etmiş jimin başta şaşırsa bile nazikçe red etmişti. Hatta davayı başka bir avukata vereceğini söyleyince jiwan konuyu tekrar açmayacağını dile getirerek nazikçe konuşmuştu.
Şimdi jiminin yanında 1 kere bile görmediği bir oğlanla evlenmesini mantıklı bulmuyordu. Kendine yediremiyordu.
Bunca zaman Jimin için çabalamış emek vermişti ve içinde hep bir umut vardı.
Jiminin daima mesafeli ve soğuk tavırlarından bile ümit çıkarıyordu kendine...
"Bunun için gelmiş ofisimi mi basıyorsunuz? Ne sanıyorsunuz siz kendinizi? Eşimle birşey yapmak istediğimde size soracak değilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
convenience marriage - Kookmin
Fanficher şey basit bir mantık evliliğiydi. [Jikook-Taejin- Jenlisa] Semekook Ukemin