Selammm
" mutlu ol, çünkü hiçkimse senin üzgün olmanı umursamıyor."❄
Şok etkisi.
Suanki durumunu betimleyen tek terim bu olabilirdi. Jimini o şekilde görmek asla aklına gelmeyecek bir düşünceydi. Duşa kabinin kapısı kapanmış herşeyden habersiz birşekilde duş alan jimin'in su sesi gelirken jungkook'un eli banyo kapısından usulca düştü.
Hafif aralık ağzını kapatıp ne zaman tuttuğunu bilmediği nefesini içine çekti.
Jimin kusursuz bir ince bele belinden kalçasına kıvrılan kusursuz vücut kıvrımlarına sahipti. Baldırları sıkı bilek ve bacağına inerken incecik ve pürüzsüzdü. Teninin bu kadar beyaz olduğunu daha önce hiç fark etmemişti jungkook. Özellikle kalçası. Bu kadar dokunulası olduğunu bilmiyordu.
Tanrı aşkına bu adam onun kocasıydı? Jungkook böyle birine sahip olduğunu fark etmemişti çünkü dikkat bile etmemişti.
Kendinden geçtiği birkaç dakikanın ardından hızlı adımlarla odasına doğru adeta koştu. Birden pantolonun üstündeki kabarıklığı görünce şokla gözlerini açtı.
Arkadaşına mı yükselmişti! Kendinden utanç duyuyordu şuan.
Ağzından birkaç küfür çıkarıp banyoya gitti. Gururuna yediremeyerekte olsa kendisini tatmin etmişti. Bir duşun ardından aşağı üstündeki eşofman ve tişörtle aşağı inerken mutfaktaki seslerle jimininde banyodan çıktığını anladı.
"Sakin ol ve hiç-bir şey saçmalamadan normal davran! Saçmalama!" Kendini telkin edip sakin adımlarla jiminin yanına gitti.
Jimin jungkooku görünce birkaç saniyeliğine ona dönüp gülümsedi ve işine devam etti.
"Oh duştan çıkmışsın."
"Kendi duşumdan çıktım. B-benim odamdaki duştan yani. Başka nerede duş var ki? Değil m-mi?" Jimin anlamaz bakışlarını yollarken jungkook resmi olarak batırmıştı.
"Sikeyim saçmalıyorum. Unut gitsin. Ne hazırlıyoruz bizimkilere?" Jimin bugün tuhaf olan jungkook'u kafasına takmayıp ufak menüsünü jungkooka sundu.
Jungkook tezgahta yerini alıp jiminin yanında sebzeleri doğruyor jiminde ocaktaki yemeği karıştırıyordu. Süzgeci bulmak için yukarıdaki dolaplara bakmış ama olmadığını fark edip alt dolaplara eğilmişti. Jungkook jiminin eğildiğini fark edip dikkatini sebzelerden jiminin kazaktan dolayı açılmış beline kaydırdı tüm dikkatini. Gözlerini kirpmadan bakarken parmağındaki acı ile bıçağı bıraktı.
Yerinde sıçrarken bu sefer yukarıdaki açık olan dolap kapağına kafasını sertce vurdu.
"Ah kahretsin ama!" Jimin bakışlarını jungkooka çevirip saniyeler içerisinde kendini yaralayan jungkooka şokla baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
convenience marriage - Kookmin
Fanfictionher şey basit bir mantık evliliğiydi. [Jikook-Taejin- Jenlisa] Semekook Ukemin