Selam.
Nasılsınız? Bende durumlar pek iç açıcı değil anlatıp moral bozmaya gerek yok zaten şuraya 2 satır bir şeyler okuyup eğlenmeye geliyorsunuz<33
"Aşkta mantık aramak mantıksızlıkların işi. Aşkta mantık olsa; sonunda kırılacağını bildiğin bir kalbin sevmesine izin vermezdi."❄
Ciddi anlamda zor durumda olmak.
Jungkook penisinin hafif eşofman üzerinden yaptığı baskıyı hissederken elleriyle bacak arasına baskı yapıyor karşısında jin ile tabletten birşeyler bakıp kıkırdayan masum gülüşlere inat günahkar vücudunda gezdirdi gözlerini.
Dudaklarını zorlukla ısırmış elleri arasında büyüyüp acı veren penisini zapt etmeye çalışmıştı.
Taehyung ona birşeyler anlatırken dikkatini vermekte zorlanıyor dediği çoğu cümleye sadece kısa bir baş sallaması net cevaplar veriyordu.
Fakat yaklaşık 5 dakikadır evet deyip duruyordu her soruya ama neye karşı evet dediği hakkında en ufak bir fikri yoktu.
Jiminin kısa şortu zaten beyaz ince bacaklarını göz önüne sererken bacaklarını kendine çekmiş jin ile birlikte daldıkları alış-veriş sitesinde kaybolmuştu tüm dikkati.
Çektiği bacaklarıyla kalçasını kapatan şortu yukarı sıyrılmış ortaya fazlasıyla çekici bir görüntü sunarken aynı zamanda bacaklara değecek her bakışa karşı tetikteydi.
"Jimin, bebeğim gelir misin buraya?" Jungkook sert ve otoriter sesiyle daima jimine karşı olan yumuşak tavrına ters konuşmuş jiminde şaşırmış ifadeyle başını kaldırmıştı.
Masum ifadesi büzülmüş dudakları ve havalanmış kaşlarıyla kendisine doğru soru dolu bakışlar atıyor jungkook'un göğsünü zorlayan kalbini iyice delirtiyordu.
"Bir şey mi oldu gguk?"
"Yanıma gelir misin lütfen." Jimin paytak adımlarla tableti jin'in kucağına bırakmış karşı koltuktaki boş yere jungkook'un yanına oturmuştu.
Jungkook bedenini kendine çekip jiminin kendine göre ince bacaklarını adeta kendi bacakları üstüne atıp eliyle baldırını okşamaya başlamıştı.
Taehyung boşalan koltuğa geçip kocasının yanındaki yerini alırken uyuyan kızlarını kendiyle birlikte kucağında getirmişti.
Jimin ani temasla yutkunurken jungkook'un sahiplenici elinin hissiyatı çok hoşuna gitmiş daha fazlasını ister hale gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
convenience marriage - Kookmin
Fanficher şey basit bir mantık evliliğiydi. [Jikook-Taejin- Jenlisa] Semekook Ukemin