13-Asi dokunuşlar {M}

10K 656 406
                                    

Merhaba!

Bu bölüm cinsellik içerir. Yorumlarda biri idolleri cinsel obje gibi kullandığımı söylemiş ve açıkçası üzülsemde bunu yapan tek, ilk kişi değilim. Yinede uyarı koymak istedim.

Iyi okumalar. Bol yorum oy istiyorum🥺

" şüphe duyduğun herşeyden vazgeç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" şüphe duyduğun herşeyden vazgeç."


Hareketleri seri, kafaları ise ne yaptıklarını sorgulayacak kadar ayık değilken jimin düşüncelerini tamamen alkolün vermiş olduğu cesaretle bir kenara itip jungkookun giydiği gömleğin yakalarını kavrayıp en başından yapmak istediğini yapıp usulca düğmelerini çözmeye başladı.

Jungkook en az jimin kadar kafası yerinde değil uzandığı sırt üstü yatakta kucağında düğmelerini çözen jimini düzgün görmüyordu.

Tek farkında olduğu şey jiminin ne kadar iyi göründüğü ve pantolonun önünde şişlikti.

Düğmeleri çözen ufak parmakların işi bitince jungkook sırtını başlığa yaslayıp gömleği omuzlarından attı.

Jiminin dudaklarını yalayıp bayık arsız bakışlarını vücudunda gezdirişine şahit olurken gecikmeden ellerini kalçalara yerleştirdi.

Jiminin önce parmakları göğsünden karnına hayali daireler çizerek gelip ardından bu çizdiği dairelere dilini eklemişti.

Parmağıyla gezdiği yerlerde şimdi becerikli dili yer alıyordu.

Jungkook'un tek yaptığı acizce inleyip ellerinden birini jiminin saçlarına atarak karnına dahada bastırmak olmuştu.

Tenindeki dil ateşler içinde olan vücudunu dahada yakıyor dudaklarını dislerken gözleri geriye kayıyordu.

Jimin etkisi altına aldığı adamı dahada aciz duruma düşürmek adına dişlerini geçirip dudaklarıyla izler bırakmaya başladı.

Yaladığı yerleri yarına bu geceyi hatırlatacak izler bırakıyordu.

Hatırlamaları düşük bir olasılıktı tabi.

"Ah jimin!" Jungkook baskınlık kurmak istemiş jimini karın kaslarından ve V çizgisinden uzaklaştırıp altına almıştı.

"Jeon." Jimin flörtöz bir tavırla ellerini boynuna dolayıp dudaklarına kapandı.

Bu sefer jungkook'un aceleci elleri jiminin gömleğini bulmuş jimin gibi oyalanmadan hızla çözmeye çalıştı fakat asi davranışları buna engel olunca sinirle düğmeleri kopardı.

convenience marriage - KookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin