Merhaba üç ay sonra bölüm atan yüzsüz yazarınız geldi😫💗
ÜÇ AY GEÇMİŞ ÇÜŞ
Fark etmemiştim bile ama bu ficte ilham sıkıntım büyük, bu yüzden 30. Bölümde final olur diye düşünüyorum<33
" Sevgisini bağıra çağıra anlatmıyor diye, sevgisiz diyemezsin kimseye."
❄️
"Jimin bebeğim özür dilerim, böyle aptalca bir şekilde tatil bitsin istemezdim." Jungkook evden çıkmadan önce onu kapıda uğurlayan eşinin yanaklarını avuçlarına aldı.
Şirkette kriz çıktığı ve namjoon yapılan çizimleri beğenmediği için jungkook ve Jimin acilen tatili bitirmek zorunda kalmışlardı. Fakat taehyung ve jin kızlarıyla birlikte tatile devam etmek istediklerini söyleyince sadece ikisi geri dönmüşlerdi eve.
"Önemli değil kook, sen işine bak. Ben bugün dinlenip yarın iş başı yapacağım." Henüz tatilden döneli iki saat oluyordu bu sırada jungkook belgeleri toplayıp duş alırken jimin yol yorgunu haliyle direkt uyumuştu.
Şuan ekstra uyuşuk hissederken, gözleri kapanmak adına savaş veriyordu.
"Eşyaları yerleştirme, geç dinlen ben eve gelince hallederim her şeyi tamam mı sevgilim?" Jimin duyduğu kadarıyla kafa sallarken jungkook eşinin dolgun dudaklarına uzanmış ufak bir öpücük kondurduktan sonra uykulu haline gülümsemişti.
"İyi uykular uykucu bebeğim." Jimin gülümseyip el sallarken arabaya yürüyen jungkook'a yarı kapalı gözleriyle öpücük atıyordu.
Jungkook şirin ifadesine yüzünde tavşan dişlerini gösteren bir gülümsemeyle karşılık verirken komşularını bahçede görüp eski sert ifadesine döndü. Kimsenin onun şirin hallerine bilmesine gerek yoktu, jimin'e yeterince gösteriyordu.
Jimin kapıyı kapatıp üst kata yatak odalarına girdi, klimayı açarak kendini temiz çarşaflara bırakırken gözleri çoktan kapanmıştı.
---
Jungkook tanıdık binayla arabasını park yerine yerleştirdi ve ihtiyacı olan belgeleri çantasına doldurdu.
Hâlâ çok sinirliydi, eşiyle çıktığı ilk tatili en güzel yerinde bölünmüştü ve bunun sebebi saçma bir şeyse asla sakin olmamayı planlıyordu.
Ofise girince asistan hızla endişeli suratıyla yanına geldi.
"Eun, şuan çok sinirliyim eşimle tatilim bölündü ve şu lanet sorun umarım buna değer bir şeydir yoksa o namjoon denen herifi evire çevire-" eun şaşkınca patrona bakarken jungkook cümlesini tamamlamadı.
"Efendim namjoon bey kendi şirketine verilen çizimlerin asla istediği gibi olmadığını tamamen yanlış olduğunu şikayet edeceğini söyleyip bağırdı çağırdı. Sizi çağırdı fakat tatilde olduğunuzu söyleyince ekstra sinirlendi, polise ihbar edeceğini dolandırıcılık ve ihmalden dolayı şikayet edeceğini söyledi. İnanın çözmeye çalıştım ama olmuyor asla uzlaşmayor. Yarım saat sonra buraya gelecek, sizin geleceğinizi söyledim." Jungkook sinirle yüzünde bir tebessüm belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
convenience marriage - Kookmin
Fanfictionher şey basit bir mantık evliliğiydi. [Jikook-Taejin- Jenlisa] Semekook Ukemin