Mina elindeki tepsiyle Taehyung'un çalışma odasına yöneldiğinde oldukça mutluydu.
Taehyung'un yanında çalışmaya başlamıştı çünkü.
Seonmi ile konuşan Taehyung, ona Mina'nın bakıcılıkta zorlandığını ve Youngnam ile pek fazla ilgilenemediğini, daha önceden çocuk bakmadığını söylemişti. Buna karşılık da "Ben demiştim" demişti Seonmi.
"Saraydan atamayacağımıza göre başka bir iş vermeliyiz ona. Aşçı desek olmaz, çamaşırhanede de yapamaz o" diyen Taehyung "Getir götür işlerini yapsın bari" demişti.
Seonmi "Tamam çalışsın benim yanımda" dediğinde ise "Ki Joo ve Soo Ji'yi atacak mıyız? Bayan Soo Yeon'u asla görevden alamayız. Seninle çok güzel ilgileniyorlar" demişti.
Taehyung ve Seonmi uzun uzun konuşmuş, sonlara doğru da biraz tartışmış olsalar bile Mina'yı Taehyung'un yanına vermeyi kararlaştırmışlardı.
Bu karardan sonra Mina'yı kenara sıkıştıran Seonmi onunla uzun uzun konuşmuş olsa bile kraliçenin söyledikleri Mina'nın bir kulağından girmiş, diğerinden çıkmıştı.
İçeri giren Mina tepsideki sıcak çayı masaya bıraktığında kağıtlarla uğraşmaya devam eden Taehyung Mina'ya bakmamış, fincanı eline alıp çayından bir yudum almıştı.
Mina "Afiyet olsun" diyerek Taehyung'un önünde eğildiğinde "Sağol" diyerek önündeki yazıyı okumaya devam etmişti Taehyung.
Mina orada beklemeye devam edince gözlerini Mina'ya çeviren Taehyung ona "Çıkabilirsin" demiş ve tekrar önüne dönmüştü. Mina ise yüzünü asıp yavaş adımlarla kapıya yönelmişti.
Her ne kadar Mina'yı çağırmasını beklese de onu çağırmamıştı Taehyung çünkü o an hiçkimse ile ilgilenemezdi.
Park Krallığı ile yapılacak olan anlaşmayı baştan sona güzelce kontrol etmesi gerekiyordu.
Her ne kadar anlaşma yapacak olsalar da bu anlaşma pamuk ipliğine bağlıydı. Herhangi bir maddede bir sıkıntı çıksa vazgeçebilirler ve Kim Krallığı'nı zora sokabilirlerdi.
...
Seonmi aynada kendine bakıp örtüyü kapatarak aynayı gizlediklten sonra Ki Joo ve Soo Ji ile birlikte odasından çıkmış ve Taehyung'un odasına doğru yönelmişti.
Mina içeri girip masanın üstündeki boş fincanı aldığında "Bir tane daha getir" demişti Taehyung ona. Mina ise kaşlarını çatıp durakmasmıştı.
Fincanı alıp Taehyung'un önünde eğildiğinde "Size verdiğim... Mektubu okudunuz mu?" diye sormuştu gülümseyerek. Taehyung ise olumlu anlamda kafa sallayıp "Çok güzel yazmışsın. Oldukça yeteneklisin" demişti.
O küçük mektuba Taehyung için bir şiir yazmıştı Mina. Her ne kadar acemice olsa bile oldukça güzeldi. Tabii bunu da Lee Krallığı'nda aldığı eğitimler sağlamıştı.
"Normalde böyle şeyler yapmazdım. Sizin için özel"
Taehyung gülümseyip Mina'ya baktığında "Teşekkürler" demişti. Mina ise "Sizin için her şeye değer" diyerek önünde eğilmişti.
Önüne dönüp anlaşmayı okumaya devam eden Taehyung'un elindeki kağıda bakmaya çalışmıştı Mina.
Görebildiği birkaç madde ile gözlerini açmış ve dona kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror² ❦ KTH ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Mirror serisinin ikinci kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. ~Wings: #2 [08.05.21] ~Mirror: #2 [12.05.21] ~Yıldız: #2 [12.05.21] ~Ayna: #2 [21.06.21] ~Boyut: #3 [12.05.21] ~Dark: #3 [12.05.21] ~Kötülük...