❦𝟏𝟏❦

2.1K 285 547
                                    

Mina odasının bir köşesindeki küçük masaya oturduğunda kenarda duran kalemini eline almış ve hızlıca mektubunu yazmaya başlamıştı.

19.07.209

Kral Lee Sung Han'a;

Söylenenler doğruymuş baba. Prens Youngnam özel güçlerle doğmuş. Ayrıca kaynağı da Kraliçe Seonmi'ymiş. Bunu bana Kral Taehyung kendi ağzıyla söyledi. Yalan olma ihtimali yok.

Gücünü sihirli küreden kazanmış. Biliyoruz ki küre uzun zaman önce Kim Krallığı topraklarında saklanıyordu. Ama herkese yalan söylemişler.

Küreyi boyutu korumak için değil, büyümek ve güçlenmek için kullanmışlar. Bu gücü mutlaka onların elinden almalıyız.

Hem küreyi, hem de Kraliçe Seonmi'yi. Ama önceliğimiz kraliçe olmalı. Gücün kaynağı o.

Kraliçe kürenin bu enerjisini güce çevirebiliyor. Canavara çevrilmeden, felaket oluşturmadan kullabiliyor küreyi. Dediğin gibi Kraliçeyi esir almalıyız.

Krallık ile ilgili o kadar özel bir şey öğrenemedim ancak Kral Taehyung Park Krallığı ile bir anlaşmaya girecek. Anlaşmanın içeriğini öğrenemedim fakat amacını biliyorum... Bizi yok etmek.

Biliyorum Park Krallığı bizim için çok önemli. Bizi güçlendiren bir krallık fakat sonumuz olabilir. Onlarla iletişimini en kısa sürede kesmeli, ya da azaltmalısın.

Baba... Daha ne kadar vakit geçireceğim burada bilmiyorum. Artık yanına dönmek istiyorum. Kral Taehyung'un suratına tükürmemek için çok zor tutuyorum kendimi.

Lütfen artık geri dönmeme izin ver.

Prenses Lee Yura

Mina derin bir nefes alıp mektubu kıvırdığında yatağın kenarına oturmuştu Taehyung.

Bütün gün anlaşma ile uğraşmıştı ve çok yorulmuştu. Başı ve gözleri ağrırken ayakta durmak onu çok zorluyordu.

Seonmi çocukları son bir kez kontrol etmek için onların yanına gitmişti ve Taehyung'u odada yalnız bırakmıştı.

Taehyung yatakta doğrulup dolaba doğru ilerlediğinde dolabı açmış ve büyük ceketlerinden birinin cebine atmıştı elini. Ardından da Mina'nın ona gönderdiği ilk mektubu eline almıştı.

Dolabın kapağını kapatıp yatağa oturan Taehyung gülümseyerek mektubu açmış ve tekrar okumaya başlamıştı.

14.07.209

Kral Kim Taehyung'a

Merhaba kralım. Belki beni hatırlıyor, belki de hatırlamıyorsunuz. Ama şunu söylediğimde hatırlayabilirsiniz;

Arkadaşım?

Yıllar önce arkadaş olmuştuk hatırlarsanız. Siz o güzel ve siyah kanatlarında kayanın üstünde otururken evsiz ve ailesiz olan ben gelmiştim sizin yanınıza.

O gün verdiğiniz bir kese para ile uzun bir zaman geçirmiştim. Size çok teşekkür ederim.

Şimdi çıkagelmemin tek amacı size teşekkür etmem. Sizin sayenizle hayatıma devam edebildim.

Mirror² ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin