❦𝟐𝟑❦

1.3K 171 87
                                    

Gözlerini sıkıca yuman Taehyung Seonmi'nin hareketlenmesiyle gözlerini açtığında "Geldik" demişti Nara ciddi bir ses tonuyla.

"Burası..." demişti Seonmi de ormanın ortasındaki boşluğa bakıp. Taehyung ise gözlerini açıp etrafa bakmış ve kaşlarını çatmıştı.

"Evi tam yakamamışsınız ama olsun. Yarısı çöp. Yine de yıkmamışlar, şaşırtıcı. Değil mi Taehyung? Bir işi de düzgün yap."

Seonmi, gülümseyen Nara'ya dönüp bakmaya başladığında derin bir nefes vermişti Taehyung kendisini sakinleştirmek ister gibi.

O nalet yerden kurtulmuşlardı ama şimdi ne yapacaklardı? Seonmi'nin içindeki gücü kullanıp Nara'yı mı öldüreceklerdi?

Mutlaka bir planı olmalıydı Nara'nın. Yoksa öylece güvenip onları dünyaya getirmezdi.

Ya da getirir miydi?

Nara "Hadi!" diye bağırıp Taehyung'a bakmaya başladığında Taehyung elini Seonmi'ye uzatmış ve "Gidelim" demişti.

Seonmi Taehyung'un elini tuttuğunda da yarısı yanmış evin arka tarafına doğru yürümeye başlamıştı.

O kadar bakımsız bir ormandı ki her yer diken ve büyük ağaçlarla doluydu. İlerlemek oldukça güçtü. Burada savaşmaları onlar için büyük bir sorun olurdu.

Seonmi ve Taehyung ilerlerken Nara da takip ediyordu onları. Nereye gideceklerini ve ne yapacaklarını çok merak ediyordu.

Zaten gölgeler vardı etraflarında. Her hangi bir olumsuzlukta saldıracaklar ve Seonmi'yi ele geçireceklerdi.

Bir ağacın dibine çöken Taehyung derin bir nefes aldığında toprağı kazmaya başlamıştı çıplak elleriyle yavaşça. Nara ise birkaç saniye duraksamış ve "Çekil!" diyerek hızlı adımlarla ağacın dibine gelerek elini toprağa saplamıştı.

Güce duyduğu açlıkla deli gibi kazmaya çalışırken Seonmi elini Taehyung'un sırtına koymuş ve gücü ona geçirmeye başlamıştı.

Taehyung ise gözlerini kapatmıştı birkaç saniyeliğine. Enerji ile iyice dolmak, Seonmi'ye dokunmadan da gücü kullanabilmek istiyordu.

Seonmi de korkmaya başlamıştı bu durumdan. Gücü Taehyung'a geçirmeye devam ediyodu ama hiç tepki vermiyordu Taehyung.

Bu onun için yeterli miydi? Ya da çok mu fazlaydı?

...

Ağaçlar yanmaya başlamıştı artık. Duman yüzünden göz gözü görmüyor Seonmi de bir ağacın dibinde karnındaki kanayan yarasını tutuyordu.

Taehyung ile Nara çok büyük bir kavgaya tutuşmuştu. Hatta öyle bir tutuşmaydı ki bu içinde bulundukları orman da tutuşmaya başlamıştı.

Son bir kez yere düşmüştü Nara. Taehyung ise kanatlarını iyice açıp "Son sözün?" demişti avuç içini ona doğru yöneltip.

"S-Seonmi? Ne oldu sevdiğin kadına? Güç gözünü kö- kör mü etti?"

Taehyung "Hakkını boşa harcadın" diyip avuç içinden çıkan ışıklarla Nara'yı ufak kum tanelerine dönüştürmeye başladığında Seonmi derin bir nefes almış ve "Dayan" demişti kendine.

"Dayan, Taehyung seni kurtaracak"

Nara artık tamamen yok olduğunda kırmızı gözlerini etrafta gezdirmişti Taehyung.

Mirror² ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin