Taehyung kendisine doğru yaklaşan siyah giyimli kadına bakmaya başladığında "Ona dokunmana asla izin vermeyeceğim" demişti Taehyung kaşlarını çatıp.
"İster izin ver, ister verme. O gücü almak için çok uğraştım ben. Senden almam gereken şeyi Seonmi'den alacağım"
Taehyung kafına düiünceli bakışlar attığında gözlerini aralamıştı Seonmi. Kadın ise bunu fark etmiş ve durakmıştı yatakta doğrulan Seonmi'ye bakıp. Seonmi ise gözlerini karşısındaki kadına dikmişti
"Taehyung... Görebiliyorum. Düzeldim mi yani?"
Kadın sinsice gülümsediğinde Seonmi'ye doğru yaklaşmıştı ama Taehyung tam da önüne geçmişti kadının. Kadın ise tekrar duraksamış ve etrafına bakıp "Nerdesiniz!? Gelin ve sizin olacak şey için çabalayın!" diye bağırmıştı. Seonmi de etrafına bakmıştı endişeli bir şekilde.
Taehyung "Onlar senin yüzünden burada değil mi?" dediğinde Seonmi ayağa kalkıp Taehyung'un arkasına geçmişti hızlıca. Kadın ise "Taehyung'dan çekinmeyin! O artık güce sahip değil ve kullanamaz! Korkmanıza gerek yok!" demişti tekrardan bağırıp.
Seonmi Taehyung'un kolunu sıkıp "Taehyung yaklaşıyorlar" dediğinde kaşlarını çatmış ve arkasına dönüp Seonmi'ye sarılmıştı. Ardından da kanatlarını çırpıp çamı kırark dışarı çıkmıştı.
Kadın Taehyung'un arkasından baka kalmışken gölgeler de hareketsiz durmuştu. Kafasını iki yana sallayan kadın ise "Gidin! Durmayın öyle, gidin!" demişti.
Gölgeler cama yönelip dışarı çıktıklarında kapıyı çalıp içeri girmişti yavaşça Donghyun'un küçük torunu Hyun Kang "Bağrışmalar duyduk da. İyi misini-" diyerek. Ardından siyah giyimli kadınla göz göze geldikten sonra girdiği gibş odadan çıkmıştı.
Hyun Kang kaldığı odaya doğru koştuturken sinirle derin bir nefes veren kadın aynaya dönmüş ve yavaş adımlarla içine girmişti.
Taehyung ise kanatlarını çırpmaya devam ederken Seonmi' de yanında eşlik ediyordu ona.
Seonmi "Taehyung aşağıdalar. Yerden geliyorlar, hemen altımızdan" dediğinde "Nereye gideceğiz?" demişti Taehyung düşünceli bir şekilde.
O aynadan çıkan kadının amacı belliydi ama yaptıkları ve yapacakları belli değildi.
Gölgeler ile anlaştığı belliydi ama nasıl kandırmıştı onları?
O kadın onlara dokunamazken nasıl yapabiliyordu artık bunu?
Kimlerle iş birliğindeydi ve neden şimdi çıkmıştı ortaya?
Taehyung derin bir nefes alıp "Eve dönelim mi Seonmi?" dediğinde "Bilmiyorum" cevabını almıştı Seonmi'den. Taehyung da havada ilerlemeyi kesip "Artık benden de korkmuyorlar" demişti endişeli sesiyle. Seonmi ise durup Taehyung'un yanına gelmiş ve onun ellerini tutmuştu.
"Üzülme Taehyung, onları yeneceğiz. Yine eskisi gibi olacağız, bundan kurtulacağım"
Taehyung gözlerini yere çevirdiğinde "Ben neden göremiyorum şu lanet şeyleri" demişti hırsla. Seonmi de omuz silkmişti.
"O kadın... Orada bir şeyler söylemişti. Benden gücüm olduğunu düşündükleri için korkuyolarlarmış"
"Ama benim de gücüm var? İki kez kullandın küreyi değil mi? Bir tanesi Youngnam'a geçmiş olmalı. Oluşumundan beri güce sahip olduğundan değişimi kendi kontrolü altındaydı. Ama... Aynı şekilde Iseo'da güce sahip. Ona da geçtiyse bende neden güç duruyor? Ben... Bir saniye, anlamadım."
Taehyung ellerini Seonmi'nin yanağına yerleştirdiğinde "Evet sende iki kez kullandım ama sen gücü depoladın Seonmi. Küre ile iki kez temas etmiş olabilirsin ama küredeki güç tükendikten sonra tekrar doluyor. Küre asla boşalmıyor Seonmi, küre küçük bir depo. Kullandıkça tekrar doluyor. Bu yüzden kaç küre gücündesin bilemiyoruz. Kalbin... Yeni bir küre olmuş. Gücü kendinde depolamış. Bundan nasıl kurtulacaksın bilmiyorum. Nasıl düzelteceğimi de bilmiyorum" demişti derin bir nefes alıp. Seonmi ise "Ben... Depo muyum yani?" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror² ❦ KTH ✓
Fanfic[Tamamlandı] Mirror serisinin ikinci kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. ~Wings: #2 [08.05.21] ~Mirror: #2 [12.05.21] ~Yıldız: #2 [12.05.21] ~Ayna: #2 [21.06.21] ~Boyut: #3 [12.05.21] ~Dark: #3 [12.05.21] ~Kötülük...