❦𝟏𝟐❦

2K 297 313
                                    

Mina elindeki bıçağı yerdeki Taehyung'a doğru fırlattığında hızlıca kenara çekilen Taehyung son anda kurtulmuştu bıçağın yüzüne saplanmasından. Mina da zaman kaybetmeden arkasındaki ipi çözüp elbisenin altından kurtulmuştu.

"Planlamıştın değil mi? Seni iğrenç kadın" diyerek ayağa kalkan Taehyung'a sağlam bir tekme atmıştı Mina. Taehyung ise sersemlemişti fakat yere düşmemişti.

Ona yumruk atmaya kalktığında bileğinden tutmuştu Taehyung ve onu duvara doğru fırlatmıştı.

Sertçe duvara çarptığında onun saçlarından tutmuştu Taehyung ve "Nöbetçiler!" diye bağırmıştı fakat kıkırdamış ve "Burdan ölün çıkacak Taehyung" demişti Mina sırıtarak. Ardından da Taehyung'un bileğinden tutmuş ve hızlıca dönerek onun bileğinin burkulmasına neden olmuştu.

Mina Taehyung'a yumruk atmaya kalktığında sıyrılıp geri doğru birkaç adım atmıştı Taehyung. Ardından da "Kimsin sen?" diye sormuştu ona.

"Lee Krallığı Prensesi Lee Yura. Senin gibi salak birisinin tanıması için yeterli"

Taehyung geri doğru birkaç adım atıp pencereye doğru koştuğunda onun sırtına atlayıp ilerlemesini engellemişti Yura. Taehyung ise "Siktir! Çık üstümden seni pislik!" diyerek onu kenara savurmuştu.

Kollarını onun boynuna sardığında nefes almıkta güçlük çekmeye başlamıştı Taehyung. Ardından da elini arkasına atıp Yura'nın açık saçlarından tutmuş ve eğilip onu hızlıca yere vurmuştu.

Yura acıyla bağırdığında derin bir nefes almaya çalışan Taehyung tekrar yönelmişti pencereye. Yerde yatan Yura ise ona çelme takmış ve yere düşmesini sağlamıştı.

"Tamam, belki şu sürtük Seonmi seni ayartmamı istememiş olabilir ama Lee Krallığı hakkında ötmene mani olup duruyordu. Şimdi bekle ve gör. Seonmi artık bizim elimizde. Bir sürü güçlü varis doğuracağına eminim."

Taehyung sinirle doğrulup Yura'nın boğazına sarıldığında sırtını duvarla buluşturmuş ve "Seni doğduğuna pişman ederim!" diye bağırmıştı.

Onun boğazını son gücüyle sıkmaya devam ettiğinde "A-artık, çok geç. S-Seonmi bizim" demişti Yura güçlükle. Ardından da diziyle Taehyung'un karnına sertçe vurmuştu.

Elini onun boğazından çektiğinde istemsizce eğilmiş ve karnını tutmuştu Taehyung. Yura ise Taehyung'un ensesinden tutmuş ve sertçe çekip dizinin üstüne vurmuştu onun kafasını.

Yüzüne aldığı darbeyle dengesini kaybeden Taehyung yere düştüğünde "N-neden?" diye sormuştu Mina'ya.

"Neden ihanet ettin hah!?"

Yura kıkırdayıp "Annem ve babam sizin yüzünüzden öldü! Kralın emriyle öldürüldü!" dediğinde "Seonmi'nin suçu ne!?" diye bağırmış ve ayağa kalkmıştı.

Yura'yı tutup tekrar duvara savuran Taehyung elini havaya kaldırdığında kıkırdamıştı Yura ve "Bir kadına vurmayacağını biliyorum Taehyung" demişti.

"Başından beri yaptığın tek şey beni ordan oraya savurmak. Cidden dövüşemiyorsun bile."

Taehyung havadaki elini indirip Yura'nın boğazındaki elini biraz daha sıktığında "Seninle dertleşmiştim" demişti dolu gözleriyle. Ardından da "Arkadaşımdın sen Mina?!" demişti.

"Ailemi öldüren birinin oğluyla asla arkadaş olmam. Ayrıca ben Mina değilim. Lee Yura'yım."

Taehyung Yura' nın boğazını sıkmaya devam ettiğinde nefes almakta zorlanmaya başlamıştı Yura. Taehyung ise hala hayal kırıklığıyla ona bakıp sorular sormaya devam etmişti.

Mirror² ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin