Seonmi "Gel ve al o zaman!" diye bağırdığında siyah ellerini Seonmi'ye doğru uzatmış ve onun kolundan tutmuştu sıkıca. Seonmi de diğer eliyle onun kolundan tutup çekmiş ve kadını son gücüyle kenara doğru fırlatmıştı.
Nara güçlü biriydi ve kolay kolay yenilmezdi.
Ayrıca... Gölgeleri de vardı.
Aslında "Hakkım olan güç" olarak nitelendirdiği şeyin fazlası için beklemişti Nara.
Taehyung aynadan çıkar çıkmaz alabilirdi Taehyung'dan hakkı olanı. Ama o Taehyung ve Seonmi'nin arasında olan konuşmayı duymuştu.
Kürenin orada olduğunu ve Taehyung'un onu kullanacağını duyduğunda daha fazlasını istemişti Nara ve beklemişti.
Taehyung Seonmi ile mağraya indiğinde çıkmalarını beklemişti ama çıktıklarında Taehyung'un içinde güç yoktu.
"Hakkım olan" dediği gücün fazlasını istediği için kendi hakkını da kaybetmişti.
Gerçi... Anlaştığı kişi gücün sahibi değildi ve ona ait olmayan bir şey için anlaşmaya giremezdi. Ama sırf Taehyung'dan korunmak için yapmıştı.
"Bu güç senin hakkın falan değil" demişti Seonmi sinirle. Ardından da "Bu güç için bir anlaşmaya girmiş olabilirsin ama gücün asıl sahibinin bir bilgisi yoktu. Ben Taehyung ile aynalar için anlaşmaya girsem ve o senden gelip aynalarını istese verir miydin?" diyerek de sözlerine ekleme yapmıştı.
"Kimin ne dediği veya neye sahip olduğu umrumda değil. O güç için çok uzun zaman bekledim ben!"
Seonmi geri geri ilerlediğinde tekrar üstüne yürümüştü Nara Seonmi'nin. Seonmi ise ne yapacağını düşünmeye çalışmıştı.
Nasıl olmuştu da Taehyung'un elini bırakmıştı?
En önemli soru ise nasıl Tekrar Taehyung'un yanına gidecekti?
Seonmi "Bende güç yok. Taehyung'a verdim" dediğinde kaşlarını çatıp "Yalan söylemeyi kes!" demişti Nara. Ardından da elini Seonmi'min arkasına doğru uzatıp sanki orada bir şey varmış gibi kendisine doğru çekmişti. Seonmi de arkasından gelen soğuk rüzgarla gözlerini kapatıp kollarını kendine dolamıştı. Nara da tekme atmıştı onun sırtına ve Seonmi'nin soğuk suya düşmesini sağlamıştı.
Vücudunu saran soğuklukla gözlerini kocaman açan Seonmi derin ve büyük su kütlesinin içinde olduğunu görmüştü.
Dünyada mıydı yoksa?
Dünyadaki bir okyanus?
Seonmi gözlerini yukarı çevirip kanatlarını çırpmaya çalıştığında yukarıya doğru yüzmeye başlamıştı ama tekrar ona doğru bir ayna yaklaşmaya başlamıştı.
Bunun üstüne de kollarını kendine siper etmişti Seonmi.
Onun bu sefer gittiği yer kıpkırmızı bir yerdi.
Etrafı tamamen ateşti ve ne olur ne olmaz diye sertçe çırptığı kanatları işe yaramıştı.
Kanatlarını çırpmasaydı yerdeki kırmızı lavın üstünde olabilirdi.
Saçlarından ve üstündeki kıyafetten yere damlayan sular anında buharlaşırken kanatlarını çırpmasıyla iyice yükselmişti Seonmi.
Cidden Taehyung'un yanına nasıl gidecekti?
...
Dizledinin üstüne düşen Seonmi derin nefesler almaya başladığında elini yumruk yapmış ve sertçe yere vurmuştu sinirle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror² ❦ KTH ✓
Fiksi Penggemar[Tamamlandı] Mirror serisinin ikinci kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. ~Wings: #2 [08.05.21] ~Mirror: #2 [12.05.21] ~Yıldız: #2 [12.05.21] ~Ayna: #2 [21.06.21] ~Boyut: #3 [12.05.21] ~Dark: #3 [12.05.21] ~Kötülük...