Taehyung odasına geçip üstünü değiştirdiğinde çatlak aynadan yayılan ışık Taehyung'ın odadan çıkmasını engellemişti.
Hızlıca aynanın yanına gelip kendine baktığında Seonmi'yi görmüştü kanlar içinde.
"Seonmi!" diye bağırıp aynaya vurduğunda kafasını kaldırmıştı Seonmi. Ardından da kaşlarını çatıp karşısındaki aynaya bakmıştı.
Ayağa kalkıp aynaya yaklaşmaya başladığında ayaklarındaki prangaları da sürüklemeye başlamıştı. Her ne kadar zor yürüyor olsa da aynaya doğru ilerlemeyi başarıyordu.
Taehyung "Gel güzelim" dediğinde aynaya iyice yaklaşan Seonmi bir elini aynanın kenarına koymuş ve duraksamıştı. Taehyung ise onun geçmesi için geri doğru gitmişti.
"T-Taehyung? Sen misin? Aynanın içine mi girdin?"
Seonmi elini aynaya uzattığında aynanın içinden geçmişti eli ama Taehyung'un tarafından çıkmamıştı.
Taehyung kaşlarını çatıp "Ne?" diye sorunca hızlıca aynaya yaklaşıp elini ayna camının üstüne yerleşmişti.
"B-bekle! Bekle gelme Seonmi!"
Seonmi arkasına bakıp gardianları kontrol ettiğinde "Ama nasıl olur bu?" diye sormuştu Taehyung kendi kendine.
İki gün önce yaptığı uzun araştırmalar sonucu aynanın bir geçit oluşturduğunu bulmuşlardı büyücü ile birlikte.
Peki ayna Seonmi'yi Taehyung'un yanına getirmek yerine nereye götürmeye çalışıyordu?
"Tuzak" demişti Taehyung duraksayıp kendi kendine.
Aynalar Taehyung'u kullanıp Seonmi'yi kendilerine çekmeye çalışmışlardı.
Peki neden böyle bir şey yapıyorlardı?
Daha doğrusu kim yapıyordu bunu?
Aynalar canlı değildi ve bunu yapamazlardı değil mi? Canlı olmayan şeyler hiçbir şey yapamazlardı...
Taehyung derin bir nefes alıp "Eğer... O gün kral aynaya çarptığında burdaki aynaya zarar geldiyse, burdan da o aynaya zarar verebilirim" diye düşünmüştü. Ardından da geri doğru birkaç adım atıp kenardaki sandalyeyi eline almıştı hızlıca.
"Ya sadece çatlatırsam?"
Elindeki sandalyeye bakıp duraksadığında "Hayır, daha güçlü olmalı" demişti ve sandalyeyi kenara bırakmıştı. Ardından da hızlıca pencereyi açmış ve aynayı kucaklayıp havalanmıştı.
Taehyung yükselirken derin bir nefes alan Seonmi aynaya iyice yaklaştığında aynaya girmek için ayağını kaldırmıştı fakat ağır pranga yüzünden aynaya bile ulaşamamıştı.
"Şu lanet şeyden nasıl kurtulacağım?"
Seonmi bir şeyler düşünmeye çalışırken iyice havalanan Taehyung aynadan etrafa bakan Seonmi'ye bakmış ve "Aynalardan uzak kalmanı söylemiştim Seonmi" demişti. Ardından da kanatlarını çırparak hızlıca aşağı doğru uçmaya başlamıştı.
Seonmi ellerini aynanın kenarlarına yerleştirdiğinde aynayı asılı olduğu duvardan çıkartmış ve yere koymuştu. Ardından da tekrar uzatmıştı elini aynanın içine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror² ❦ KTH ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Mirror serisinin ikinci kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. ~Wings: #2 [08.05.21] ~Mirror: #2 [12.05.21] ~Yıldız: #2 [12.05.21] ~Ayna: #2 [21.06.21] ~Boyut: #3 [12.05.21] ~Dark: #3 [12.05.21] ~Kötülük...